Ga naar inhoud


Nederland 1 HD wordt (tijdelijk) Nederland HD?


GHP

Aanbevolen berichten

Ik zat even te kijken op Nederland 1 HD, zie ik daar Nederland 3 (voetbal) uitgezonden worden...

De zender heet nu ook anders, Nederland HD, in plaats van Nederland 1 HD.

 

Nu weet ik niet of dit de manier is om aan de HD vraag te voldoen, maar ik vind het wel een slimme actie als ik eerlijk mag zijn. :D

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: GHP
Ik zat even te kijken op Nederland 1 HD, zie ik daar Nederland 3 (voetbal) uitgezonden worden...
De zender heet nu ook anders, Nederland HD, in plaats van Nederland 1 HD.

Nu weet ik niet of dit de manier is om aan de HD vraag te voldoen, maar ik vind het wel een slimme actie als ik eerlijk mag zijn. :D


Vind het zelf wel een goede aktie... Het beeld van ned 3 hd op ned 1 hd met naamswijziging Nederland HD. Hoe kom je er op. Zitten er bij CDS toch mensen met fantasie! Uiteraard kijk ik zelf met m'n dm naar ned 3 hd via de kabel.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt handig vind ik dit niet.

Ik heb Ned1-HD op 1 ingeprogrammeerd, maar daar mag ik nu dus Ned1-SD op terug zetten, en dan Nederland HD op een aparte plek ?!?

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hadrian
Echt handig vind ik dit niet.
Ik heb Ned1-HD op 1 ingeprogrammeerd, maar daar mag ik nu dus Ned1-SD op terug zetten, en dan Nederland HD op een aparte plek ?!?


Huh? Nee, ik denk dat het tijdelijk is vanwege het voetbal. Morgen zal het wel weer normaal zijn, denk ik.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aukemuis
aan iemand die zit te kijken...


Kijken via schotel of kabel, SD of HD?
Zoals ik zei, ik kijk via de kabel (Ned 1 HD) en daar was de kwaliteit behoorlijk (voor wat ik gezien heb eigenlijk).

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

gister in mn mailbox :

 

Nederland 3 HD vervangt Nederland 1 HD

Met ingang van vandaag vervangt CanalDigitaal de zender Nederland 1 HD voorlopig door Nederland 3 HD. U vindt de zender op kanaal 92.

De reden voor deze wijziging is de mogelijkheid om het Champions League-voetbal aan te bieden in Native HD. Deze wijziging past ook helemaal in ons streven om abonnees zoveel mogelijk programma’s in HD aan te bieden.

 

Morgen zult u dus de Champions League-wedstrijd van AZ tegen Olympiakos FC dus in HD kunnen beleven! Geniet ervan.

 

Voetbal in HD is een ware belevenis: u kunt de grassprieten op het veld of de zweetdruppels op het gezicht van de spelers bijna tellen.

 

(Woensdag 16 september, Nederland 3 HD, 20:35 uur : Olympiakos FC – AZ Alkmaar).

 

Bron canaldigitaal

Xtrend 9000 HD astra 1, 2, 3 en hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die nieuwsbrief niet gehad. Ik krijg de normale nieuwsbrief wel.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mark243
gister in mn mailbox :

Nederland 3 HD vervangt Nederland 1 HD
Met ingang van vandaag vervangt CanalDigitaal de zender Nederland 1 HD voorlopig door Nederland 3 HD. U vindt de zender op kanaal 92.
De reden voor deze wijziging is de mogelijkheid om het Champions League-voetbal aan te bieden in Native HD. Deze wijziging past ook helemaal in ons streven om abonnees zoveel mogelijk programma’s in HD aan te bieden.

Morgen zult u dus de Champions League-wedstrijd van AZ tegen Olympiakos FC dus in HD kunnen beleven! Geniet ervan.

Voetbal in HD is een ware belevenis: u kunt de grassprieten op het veld of de zweetdruppels op het gezicht van de spelers bijna tellen.

(Woensdag 16 september, Nederland 3 HD, 20:35 uur : Olympiakos FC – AZ Alkmaar).

Bron canaldigitaal


Raar, echt raar.

Waarom is voetbal zo belangrijk? Kijkt hier de nederlandse schotelkijker naar?
Woensdagavond zendt de KRO op Nederland 1 het eerste deel uit van Wallander van de BBC.

Kennelijk is dus niet het recht, volgens CDS, om hier naar te kijken? Met de kabel was het de programmaraad die al bepaalde wat ik mocht kijken of niet, daarom de kabel eruit. Nu bepaalt CDS dus ook al wat je mag kijken of niet.

ZEKER EEN REDEN OM GEEN ABONNEMENT TE NEMEN OP HD

232 Teletekst wo 16 sep
******************************** 2/2
*******************************NED.1
*************************************

21.20-23.00 uur KRO DETECTIVES:
WALLANDER

Engelstalige BBC-verfilmingen van de
boeken van de Zweedse schrijver Henning
Mankell,over politiedetective Kurt
Wallander en zijn dochter Linda.
Aflevering:Sidetracked.

Een meisje overgiet zich met benzine en
steekt zichzelf in brand.Kurt Wallander
is de geshockeerde getuige.

Verder worden er een korte tijd een
aantal mannen zonder duidelijk motief
vermoord,waarna ze gescalpeerd zijn:een
oud-minister van justitie,een kleine
crimineel en een rijke playboy.
index tv 200 radio 250 KRO 300
volgende nieuws index tv nu/straks
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amager95
ZEKER EEN REDEN OM GEEN ABONNEMENT TE NEMEN OP HD


De nederlandse HD zender zit niet in het HD pakket... geen abo nemen op het HD pakket biedt geen soelaas, je blijft het ontvangen.

Maar goed, CD is gezwicht voor de voetbal maffia en daar zullen we het mee moeten doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...