Ga naar inhoud


En tvv krijgt nog meer concurentie ...


Bangkok By Night

Aanbevolen berichten

Scarlet, een dochter van Belgacom, breidt zijn aanbod uit met digitale televisie (Belgacom TV). Dat meldt het bedrijf in een persbericht. Opvallend is dat de prijs van het pakket van Scarlet goedkoper is dan het aanbod van de moedermaatschappij.

 

Scarlet, dat zich richt op het lagekostensegment, werd vorig jaar overgenomen door Belgacom. Eind april stelde Scarlet al digitale televisie in het vooruitzicht. Dinsdag maakte 'Scarlet One' het aanbod concreet. Het pakket biedt Belgacom TV aan in combinatie met vaste en mobiele telefonie en internet (tot 12 Mbps) voor 50 euro per maand. De installatie en activering gebeurt op dit moment kosteloos.

 

Kannibalisatie

Bij Telenet kost een vergelijkbaar aanbod -al is het niet identiek hetzelfde- 55 euro plus 13,33 euro kabelkosten per maand. Bij Belgacom kost het aanbod, mits enkele afwijkingen, 60,15 euro, zonder kabelkosten. Marnix Kuijpers, directeur marketing en sales van Scarlet, ontkent niet dat Scarlet One tot kannibalisatie zal leiden. "Maar we gaan ook klanten van andere operatoren en nieuwe klanten aantrekken."

 

Volgens Kuypers telt Scarlet België vandaag 150.000 klanten, goed voor een marktaandeel van vijf procent. "We willen graag op het podium of net ernaast. We boren een gat in de markt aan." Tot becijferde doelstellingen laat Kuypers zich niet verleiden. (belga/sps)

 

Bron: hln.be

 

Mvg. BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Bangkok By Night
Scarlet, een dochter van Belgacom, breidt zijn aanbod uit met digitale televisie (Belgacom TV). Dat meldt het bedrijf in een persbericht. Opvallend is dat de prijs van het pakket van Scarlet goedkoper is dan het aanbod van de moedermaatschappij.

Hmm, ja, ik zit bij Scarlet voor mijn internet.
Gisteren heb ik - en ik was zeker niet de enige - eruit gelegen van 13:00 tot 22:15...
Ik zit nog een tijdje vast maar als dat zo doorgaat zal het mijn eerste en laatste jaar bij Scarlet geweest zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , maar Scarlet is een dochter van Belgacom en gaat Belgacom-Tv verdelen : waarin zou dan het verschil zitten met de kwaliteit van Belgacom-Tv zelf ? Ik zou denken dat het gewoon herzelfde is maar dat belgacom via zijn dochter een nieuw clientele zoekt en daarvoor die lagere prijzen hanteert .

Vergelijk het met merkproducten en huisproducten in de supermarkt : ze komen meestal ook uit dezelfde fabriek . En ik durf eerlijk te bekennen dat hun aanbod me erg aanlokkelijk voorkomt om TVV op te zeggen , zeker na al de ellende van dit jaar .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gene 1225
Ja , maar Scarlet is een dochter van Belgacom en gaat Belgacom-Tv verdelen : waarin zou dan het verschil zitten met de kwaliteit van Belgacom-Tv zelf ?

Dat kan dan wel zijn, maar je moet er wel de rest bijnemen, natuurlijk.
En als je internet niet stabiel is, in ruil voor iets anders dat dan gratis is, neen dank u.
Maar ik zit nog wel een maand of 9 vast bij die aanbieder, dus ik zal wel zien of het zo blijft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook al jaren Scarlet en ga ze niet bestoefen, want hun service kan beter, maar als je geen stabiele verbinding hebt gaat dit waarschijnlijk toch niet bij Scarlet zitten.

 

 

Ik heb altijd een zeer stabiele lijn gehad, tot op een moment dat ze er steeds uitviel.

 

De schuldige bleek uiteindelijk Belgacom te zijn, die mijn stabiele lijn had opgeofferd voor een klant van hun.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eveneens klant bij scarlet. Alles ging goed tot 2 maanden geleden toen de modem regelmatig begon vast te lopen. Binnenkort krijg ik Belgacomtv met een andere modem van scarlet. Hopelijk loopt die niet steeds vast. Dan heb ik een backup voor het geval TVV vastloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jeevanhoof
Ik heb ook al jaren Scarlet en ga ze niet bestoefen, want hun service kan beter, maar als je geen stabiele verbinding hebt gaat dit waarschijnlijk toch niet bij Scarlet zitten.

Ho, maar die uitval van 9 uur was een algemeen probleem.
Alle DNS requests werden geblokkeerd, of het nu naar hun servers was of die van een ander.
En die verbinding is op zich niet onstabiel.
Hij werkt heel de tijd goed, en dan plots werkt hij een paar uur niet.
Dan denk ik toch dat ze graag hebben dat je af en toe eraan herinnerd wordt dat Belgacom stabieler is.
Van tevoren had ik overigens Belgacom op diezelfde lijn, en dat was dus wel stabieler, zij het dat de snelheid 4,7mbps was en nu 12Mbps.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Davev
Origineel bericht van: Gene 1225
... om TVV op te zeggen , zeker na al de ellende van dit jaar .

Als je die problemen van uitval bedoelt: die waren aan scarlet te danken. wink


Ik wist het dat die reactie zou komen maar soms wil ik gewoon de waarheid niet weten ... :D

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gene 1225
Origineel bericht van: Davev
Origineel bericht van: Gene 1225
... om TVV op te zeggen , zeker na al de ellende van dit jaar .

Als je die problemen van uitval bedoelt: die waren aan scarlet te danken. wink


Ik wist het dat die reactie zou komen maar soms wil ik gewoon de waarheid niet weten ... :D


Het is inderdaad gewoon zo dat zij verantwoordelijk zijn voor de uitval. Als scarlet geen betrouwbare leverancier blijkt te zijn, dan moet je een andere zoeken. Natuurlijk kan er altijd iets misgaan, maar als er in de toekomst geen verbetering is, dan ga ik ook een betrouwbaardere leverancier van tv signalen moeten zoeken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 7121user
Origineel bericht van: Gene 1225
Origineel bericht van: Davev
Origineel bericht van: Gene 1225
... om TVV op te zeggen , zeker na al de ellende van dit jaar .

Als je die problemen van uitval bedoelt: die waren aan scarlet te danken. wink


Ik wist het dat die reactie zou komen maar soms wil ik gewoon de waarheid niet weten ... :D


Het is inderdaad gewoon zo dat zij verantwoordelijk zijn voor de uitval. Als scarlet geen betrouwbare leverancier blijkt te zijn, dan moet je een andere zoeken. Natuurlijk kan er altijd iets misgaan, maar als er in de toekomst geen verbetering is, dan ga ik ook een betrouwbaardere leverancier van tv signalen moeten zoeken.


En dat is??

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

heeft al eens iemand gekeken naar de voorwaarden van de Scarlet pakketten op hun homepage ? Ik heb de indruk dat die ineens SERIEUS teruggeschroefd zijn, bvb Scarlet One :

- up/downloadlimiet internet gaat van 100 Gb naar 30 Gb

- gratis telefoneren vaste lijn naar vaste lijn van 19 tot 8 uur (ipv 24u/24)

- tegen de prijs van 50 euro/maand ipv 40 euro/maand

 

de grote blauwe wolf laat dus zijn tanden zien.....

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
norkring die start vanaf november volgens geruchten in MPEG4 op DVB-T.
mits een betaalbaar aanbod kan dit een vervanger worden voor TVV.


Dat wist ik al dat die kwam.

Mijn vraag was eerder welke aanbieder bied TV signaal aan zonder onderbreking?

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...