Ga naar inhoud


Aanbieding korting zenderpakket


Nobody2050

Aanbevolen berichten

Leuk, via de post een aanbieding van CanalDigitaal om op mijn hoofdkaart een Basispakket te zetten en op mijn 2de kaart een 1 Euro settopbox pakket. Zou mij een voordeel van 8,52 Euro per jaar en wat extra zenders opleveren.

 

Maar ja, onderaan de brief staat weer een regeltje wat mij toch weer tegenhoud.

Per smartcard 9,95 Euro adminstratiekosten.

Toch weer even 19,90 Euro vangen. Dacht het niet, laat maar.

Een aanbieding die je toch weer geld gaat kosten, een sigaar uit eigen doos.

 

Greetz Nobody2050

 

 

 

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je gebruik maakt van deze aanbieding krijgt je meer zenders op twee kaarten.

Je set top box wordt omgezet naar basis en je Ned.123 kaart wordt set top box.

Zo vreemd is het dan toch niet dat je meer gaat betalen.

 

CanalDigitaal noemd dit dan de ideale situatie.

De vraag is dan alleen nog voor wie. whistle

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb je de strekking van het verhaal niet door.

Qua abonnementskosten ga ik er 8,52 Euro op vooruit plus een paar extra zenders.

Maar nu komt het, om van deze aanbieding gebruik te kunnen maken, moet ik dus 2* administratiekosten betalen a 9,95 Euro per smartcard. Dat noem ik dus geen aanbieding, maar een sigaar uit eigen doos.

 

Greetz Nobody2050

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

waardoor je 2 X 2 jaar aan CD vast zit!

Dit geldt niet als er in de brief duidelijk staat dat het over een verlenging van 1 jaar gaat...
Citaat:

Per smartcard 9,95 Euro adminstratiekosten.

Dit is ook online te regelen via mycanaldigitaal. En dan zijn die administratiekosten veel lager...
Citaat:

Qua abonnementskosten ga ik er 8,52 Euro op vooruit

Ik krijg dit niet gepuzzeld...

Heb je nu 2x Basispakket?

Dan gaat 1 kaart er toch op achteruit...!?!?

Of heb je 2xSetTop pakket?

Dan is dat nu 5.83x2=11.66 per maand en wordt het met meer zenders op 1 kaart 10.95 Euro per maand (9.95 plus 1 Euro). Dan spaar je 71 Cent en hebt wel op 1 kaart meer zenders? (Discovery, RTL8, NGC, Nickelodeon etc..)
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eén kaart is Seca en de andere kaart is Irdeto. Op beide kaarten zit het Settopbox pakket a 5,86 per maand. Dit zou dan worden gewijzigd voor één kaart naar een Basispakket van 9,95 Euro per maand en op de andere kaart blijft het Settopbox pakket dan voor 1 Euro per maand.

 

Nu betaal ik 69,96 per jaar per kaart, is dus voor twee kaarten 139.92 Euro per jaar.

Met de aanbieding is dit voor één kaart 12 * 9,95 = 119.40 Euro en voor de andere 12 * 1,00 = 12 Euro.

Totaal 131.40.

Levert een voordeel op van 139,92 - 131,40 = 8,52, maar om van dit voordeel te mogen genieten moet je de administratiekosten neerleggen van 9,95 Euro per kaart.

Dat dit via internet 3,95 Euro kost heb ik gezien. Ik ben alleen van mening dat wanneer je een aanbieding wordt gedaan dit geen extra geld moet gaan kosten om hiervan te mogen genieten, want dat vind ik dus geen aanbieding meer maar geldklopperij.

 

Greetz Nobody2050

 

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er is toch nog steeds een aanbieding om je irdeto kaart om te ruilen voor een seca kaart, heb dit bij familie deze zomer nog meegemaakt...misschien is die omweg wel goedkoper...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de kaarten via internet omzet dan zijn die administratiekosten 3.95 per kaart. Dus totaal voor twee kaarten 7.90... Dan heb je voor praktisch hetzelfde geld en zelfs iets meer zenders op 1 kaart meer zenders(!) Dus DOEN zou ik zeggen(!) Dan raadt ik aan de Seca kaart uit te breiden naar basis, want dan hen je het meeste profijt.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

ook ik heb die aanbieding gehad heb 1 seca2 en 1 irdeto kaart beide met set top box abbo van 69,90 per jaar.De aanbieding is in de brief 3 maanden gratis kijken en voor 1 kaart geen overschrijvings kosten dus een maal 9,95 voor 1 kaart.De seca2 kaart word gratis omgewisseld voor seca3 kaart.Helaas had ik na 6 weken nog geen nieuwe kaart ontvangen.Na gebelt te hebben hebben ze belooft om binnen 5 dagen de kaart te leveren en na activeren van die kaart gaan de 3 maanden gratis kijken pas in.

Ik wacht dus nog maar even af.

Groeten Henkkie

4 X diverse philipsen,oslink,nokia,ariva 200hd,pace twin,schotel met 5 lnb's

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD kan KPN DIGITENE als voorbeeld nemen gewoon 1 abbon. met 3 kaarten max.dus je betaalt 1abbon. en de andere 2 kaarten koop je 1 maal en betaalt geen extra abbon.geld, want dat is echt onzin. en naar mijn mening jagen ze op deze manier heel veel klanten weg,en op zijn minst ga ik weg bij CD. ik betaal 51 Eur. per maand wil ik nog een kaart in de slaapkamer en 1 voor de kinderen dan moet ik 5 Eur. meer per maand betalen + de aanschaf kosten voor de kaarten,......dacht het niet!

 

Laat ze eerst aan de klanten denken...... en hoe meer klanten ze hier mee werven hoe groter de inkomsten worden. (volgens mij krijgen ze door deze manier heel veel klanten terug.)

 

GR.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD loopt net als Digitenne natuurlijk wel het risico dat deze 2e en/of 3e kaart niet in 1 huishouden gebruikt gaan worden. En dan loop je inkomsten mis.

 

Wij blijven Hollanders.

 

Hoeveel mensen delen een internetverbinding met de buren?

Hoeveel mensen delen hun digitenne-abbo met buren-vrienden-familie?

Hoeveel mensen delen/ruilen hun CD-abbo met buren-vrienden-familie of onze zuiderburen?

Hoeveel mensen delen een dagblad abbo met de buren?

Hoeveel mensen delen hun news-server abbo met elkaar om films te downloaden?

Hoeveel mensen delen..................... vul maar aan.

 

 

 

CU

Lambik

 

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom hadden ze beter voor een smartwi oplossing kunnen kiezen. Die heeft niet of nauwelijk bereik bij de buren en al zeker niet bij familie.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had ik ook graag gezien... maar er zijn anti-cardshare maatregelen aangekondigd en stel je kunt met 1 kaart nog maar maximaal 2 zenders tegelijkertijd kijken als ze bij de ECMs tags toevoegen die een tijdslot aangeven?

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdslot? Moet je tuner ook ondersteunen...

 

 

...cardsharing hebben we uitgebanned, maar aantal betalende klanten is gedaald tot nul.

 

Komt me een beetje over als dat grapje over die boer die klaagt dat hij zijn paard net van van het eten afhad maar sinds dat hij het ook van het drinken afhad het beest overleed... gek he crazy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol

...cardsharing hebben we uitgebanned, maar aantal betalende klanten is gedaald tot nul.

Nou sla je door... cool

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...