Ga naar inhoud


Vaccinatie tegen mexicaanse griep ja of nee?


Terror

Aanbevolen berichten

Gast philisatter
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Ik heb gisteren de vaccinatie gehad, heb een een zere arm, maar dat is beter als doodziek op bed.

Waarschijnlijk heb je een injectie met een botte naald gehad.
Dat vertelde de assistente me zonet bij het vaccineren; ik had namelijk dezelfde klacht!
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 129
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Een zere arm kun je redelijk voorkomen door na de prik zoveel mogelijk met je bovenarm te bewegen. Bij wijze van spreken de tuin omspitten. De vloeistof wordt dan snel verdeeld en blijft niet een tijd in de spier. Je voorkomt daarmee ook het (zeldzame ) optreden van een infiltraat. Een harde plek die niet meer weggaat.

Zelf ben ik 60 plus maar laat het niet doen. Het middel is onvoldoende getest. De werkzaamheid staat niet vast. Ook de hulpstoffen staan me niet aan. Kijk eens op teletekst 800 en volgende op ARD. Er zijn 3 leveranciers en de hulpstoffen zijn daar verschillend. Twee gebruiken kwikzilver. Volgens het Planck instituut uiteraard in doses die niet gevaarlijk zijn.

Opvallend is dat de Duitsers het gewoon varkensgriep noemen. Het CDA en de boerenmaffia hebben gezorgd dat het woord varken hier niet gebruikt wordt. Het is Mexicaanse griep of Nieuwe Influensa.

Beroepshalve ben ik 2 maal tegen hepatitis-B gevaccineerd. De eerste sessie van 2 prikken zou 10 tot 12 jaar werkzaam zijn. Na een paar jaar bleek het een experimenteel middel zonder enige garantie voor houdbaarheid. Daarna weer 3 x gevaccineerd. Mijn geloof stopt bij de bankrekening van de heer Osterhaus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mneerhout
Tja het woord varken ligt hier ook zo gevoelig, toevallig zat ik gister in een wachtkamer vol pinguins en had het er over de varkensgriep, je had ze moeten zien hahaha


persoonlijk vind ik varkensgriep ook geen leuke benaming ,de
varkens kunnen er niets aan doen.

waarom afwijken van de benaming hongkonggriep spaansegriep en
nu mexicogriep
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die hebben ze waarschijnlijk voor een prikkie aangeschaft.

 

Om op het onderwerp te blijven, denk ik dat als aan mij de vraag werd gesteld, ik wel ja zou zeggen.

De gewone griepprik die ons bedrijf mij gratis jaarlijks aanbiedt, hoef ik (nog) niet.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gladys
Het CDA en de boerenmaffia hebben gezorgd dat het woord varken hier niet gebruikt wordt. Het is Mexicaanse griep of Nieuwe Influensa.


Dat zal de enige mogelijke reden zijn, vandaar dat ook Frankrijk naar het CDA luistert. Het kan niet zo zijn dat inmiddels is gebleken dat deze griepvariant niets met varkens te doen heeft, behalve dat varkens door mensen kunnen worden besmet. Nee, dat is te simpel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Opvallend is dat de Duitsers het gewoon varkensgriep noemen. Het CDA en de boerenmaffia hebben gezorgd dat het woord varken hier niet gebruikt wordt. Het is Mexicaanse griep of Nieuwe Influensa.

 

Niet alleen de Duitsers. In bijna alle landen om ons heen noemt men het beestje gewoon bij de naam. Alleen in NL moet het weer anders heten. Waarom ? Omdat anders de boeren niet blij zijn ? Of de moslims ? Ik weet het niet, ik wil het ook niet weten. Maar voor mij is het en blijft het varkensgriep.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast philisatter
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: philisatter
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Ik heb gisteren de vaccinatie gehad, heb een een zere arm, maar dat is beter als doodziek op bed.

Waarschijnlijk heb je een injectie met een botte naald gehad.
Dat vertelde de assistente me zonet bij het vaccineren; ik had namelijk dezelfde klacht!

Daar geloof ik niets van, dan zou half nedereland met stompe naalden geprikt zijn smirk
Ze wisten van te voren al dat dit een bijwerking was shocked


Ergens op een bronloze site:

De goedkope spuit die wordt verstrekt door de overheid bestaat uit een spuit met een naald die er niet afkan. Normaal gesproken gebruiken artsen altijd twee naalden voor vloeistoffen. Eentje om het vaccin op te zuigen en eentje om mee te spuiten. Nu de Mexicaanse Griep spuit maar 1 naald heeft, betekent dit dat de naald al krom is als de spuit nog gezet moet worden en ook dat er als het ware braampjes op ontstaan. Veel huisartsenpraktijk bestellen daarom voor eigen rekening nog een set andere naalden om te voorkomen dat patiënten echt last krijgen van de inenting.

Ben wel een klein beetje ervaringsdeskundige: Voor een onderzoek moest ik zelf 100 injecties in mijn buik zetten. Dan heb ik liever wel een naald die "schep" aanvoelt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag de spuit gehaald, en de naald is echt niet stomp. Ongeveer na 1 kwatier iets spierpijn gekregen die ongeveer 2 uur duurde. Maar dit stelde niet veel voor. Mijn vrouw heeft ook de spuit gehaald en helemaal nergens last van gehad.

 

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: prutsie
Citaat:
Opvallend is dat de Duitsers het gewoon varkensgriep noemen. Het CDA en de boerenmaffia hebben gezorgd dat het woord varken hier niet gebruikt wordt. Het is Mexicaanse griep of Nieuwe Influensa.


Niet alleen de Duitsers. In bijna alle landen om ons heen noemt men het beestje gewoon bij de naam. Alleen in NL moet het weer anders heten. Waarom ? Omdat anders de boeren niet blij zijn ? Of de moslims ? Ik weet het niet, ik wil het ook niet weten. Maar voor mij is het en blijft het varkensgriep.

groeten,
Peter.

Zo is het Prutsie, wanneer zet je die '35' nou eens on-air? wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...