Ga naar inhoud


Vaccinatie tegen mexicaanse griep ja of nee?


Terror

Aanbevolen berichten

Aan alle heren geleerden, in de laatste jaren is het altijd toegenomen dat de de griepgolf evensnel afnam als deze toenam en dat meestal binnen 1 maand.

 

Zo verliep de mexicaanse griep de laatste weken ook al, wij hadden al de piek bereikt. Nu doet zich het fenomeen voor dat sinds men aan het vaccineren geslagen er opeens een toename is van het aantal ziektegevallen.

 

Zal natuurlijk niets met het vaccineren te maken hebben, maar vind het maar een raar. Het is zelfs een unicum dat het aantal mensen die verkouden zijn ras afneemt en de griepgolf weer aan kracht wint.

 

De griepgolf leek zich eerst ook minder qua omvang en heftigheid te ontwikkelen dan de gewone golf van vorig jaar.

 

Of krijgen de mensen stress door alle MediaHype, en wordt het een self-fulfilling prophecy??

 

Had men misschien toch minder op de trom moeten slaan, zeker toen men zag dat de golf op zijn retour was.

 

Maar Tja, zelden een minister zo zien zweten sinds de golf afnam.

 

maar dit is allemaal toeval...

 

Oei nu worden wij ziek, ik voel mij nu al slecht, schuilen..

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 129
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik word zo onderhand helemaal schijtziek (figuurlijk dan hé) van die Mexicaanse griep!

 

Wat een hype, het is een gewone, relatief onschuldige, griepvariant, dat daarbij doden vallen is altijd al zo geweest maar wordt nu tot vervelens toe gehyped.

 

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dan ook geen enkele reden om de extra griepprik niet te nemen.

Een nieuwe griep variant waarvoor alsnog een vaccinatie gemaakt is voor een risico groep die al jaarlijks een griepprik kreeg of althans in aanmerking voor kwam.

Goeie service toch, en wil je hem niet neem je hem toch niet.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat vanmiddag ook de griepprik er in en zoals je kunt na lezen op het internet heeft de overheid er nano chips in gedaan en weten ze dus de rest van mijn leven wat ik aan het doen ben. 1127826-loldev.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

De normale griep-prik heb ik wel genomen, gewoon omdat ik in de risico groep val als diabetes patient.

Maar die EXTRA mexicaanse griep prik heb ik toch maar even laten zitten. Ik heb uit betrouwbare bron en een rapport over de samenstelling, ernstig mijn twijfels of ik em wel of niet zou nemen. Er zit nogal wat troep in. Mogelijke bijwerkingen is een totale uitval van de spieren. (Je hersenen blijven dus wel werken maar je hart klopt niet meer....) en dat is voor mij een groot struikelblok.

 

Al dat gedoe over de mexicaanse griep, zijn nu iets van 120 mensen aan overleden, maar wat je nergens tegenkomt is dat er JAARLIJKS aan de NORMALE griep ongeveer 2.500 mensen het loodje leggen.

 

Lijkt dus bijna op een HOAX.

 

Als ik kleine kinderen zou hebben dan zou ik wellicht de overweging maken, maar voor mezelf ; NEE.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ozzo
De normale griep-prik heb ik wel genomen, gewoon omdat ik in de risico groep val als diabetes patient.
Maar die EXTRA mexicaanse griep prik heb ik toch maar even laten zitten. Ik heb uit betrouwbare bron en een rapport over de samenstelling, ernstig mijn twijfels of ik em wel of niet zou nemen. Er zit nogal wat troep in. Mogelijke bijwerkingen is een totale uitval van de spieren. (Je hersenen blijven dus wel werken maar je hart klopt niet meer....) en dat is voor mij een groot struikelblok.

Al dat gedoe over de mexicaanse griep, zijn nu iets van 120 mensen aan overleden, maar wat je nergens tegenkomt is dat er JAARLIJKS aan de NORMALE griep ongeveer 2.500 mensen het loodje leggen.

Lijkt dus bijna op een HOAX.

Als ik kleine kinderen zou hebben dan zou ik wellicht de overweging maken, maar voor mezelf ; NEE.

ik kan sinds de mexicaanse griepspuit die ik gehad heb veel meer bankdrukken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het rare hier in Spanje dat er nauwelijks over geschreven wordt, nu volg ik het Spaanse nieuws niet zo goed, maar lees wel iedere dag op de Spaanse teletekst. In het begin werden er wel doden gemeld, maar nu helemaal niets meer. Msschien als de winter hier invalt dat de griep weer z'n kop opsteekt.

Het is hier trouwens nog steeds korte broeken weer smile

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
heeft de overheid er nano chips in gedaan en weten ze dus

 

Hoe verzinnen ze het. Ik blijf het knap vinden, nee eigenlijk kan ik er niet over uit. Ik snap niet dat mensen zich zo kunnen verliezen in een "onnozele" griepprik. Iets wat al tijden bestaat. Alleen werkt dit prikje alleen tegen 1 specifieke stam, H1N1, ofwel varkensgriep.

 

Alla, mensen die hier van alles achter zoeken zijn waarschijnlijk ook heilig overtuigd van chemtrails, Haarp, beinvloeding van de bevolking door GSM "stralen", en ze geloven vast ook in sinterklaas, de kerstman, en..........

 

Het is te droevig om er om te lachen, hoe kunnen mensen zich zo laten misinformeren en als bange schapen achter de kudde aanrennen.

 

Ik behoor tot geen enkele risicogroep maar als ik een griepprik kan krijgen dan ga ik er eentje halen. Beter mee dan om verlegen.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: prutsie
Citaat:
heeft de overheid er nano chips in gedaan en weten ze dus


Hoe verzinnen ze het. Ik blijf het knap vinden, nee eigenlijk kan ik er niet over uit. Ik snap niet dat mensen zich zo kunnen verliezen in een "onnozele" griepprik. Iets wat al tijden bestaat. Alleen werkt dit prikje alleen tegen 1 specifieke stam, H1N1, ofwel varkensgriep.

Alla, mensen die hier van alles achter zoeken zijn waarschijnlijk ook heilig overtuigd van chemtrails, Haarp, beinvloeding van de bevolking door GSM "stralen", en ze geloven vast ook in sinterklaas, de kerstman, en..........

Het is te droevig om er om te lachen, hoe kunnen mensen zich zo laten misinformeren en als bange schapen achter de kudde aanrennen.

Ik behoor tot geen enkele risicogroep maar als ik een griepprik kan krijgen dan ga ik er eentje halen. Beter mee dan om verlegen.

groeten,
Peter.
die gsm stralen beinvloeden (ziekmakend) de bevolking wel , maar niet dat ze ze gedachten kunnen inprenten. ps ik heb ook de griepspuit wel genomen de gewone en de mex
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: columbo
Ik heb gehoord dat ze ivm de mexicaanse griep bij een varkens verwerkend bedrijf in CUIJK {Provincie NB} nog overheid's personeel nodig hebben voor het >HORREN< Horren?ja varkens horren ,Dat is neu..n tot ze knorren.
foei . ga maar weer politiewerk doen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is idd gewoon 1 grote HOAX, alleen de GGD en die gast met zijn aandelen spinnen er garen bij, laat je niet gek maken! De regering is erin getrapt en moet zijn poot wel stijf houden en mee lullen, staat anders zo lullig al die verspilde miljoenen inkoop. Als ze slim waren hadden ze niks gezegd, scheeld weer AOW, al is het niks anders dan griep. En als er 1 domme instantie is is het wel de GGD! Die hebben geen r eet te doen en maken maar al te graag een hoop poehaa. Je had ze op school moeten zien van me kleine, berg mondkapjes en pakken alsof er iemand was vermoord! Rare lui.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dutchsat1

Oei nu worden wij ziek, ik voel mij nu al slecht, schuilen..


Hopelijk ben je een gezonde man en val je niet in de risico groep maar toch stel dat je de griep krijgt en het loopt verkeerd af terwijl je het had kunnen voorkomen door te laten enten.

Dan is het erg jammer voor de nabestaanden.
Het lijkt me toch dat het geen idioten zijn bij de gezondheidsraad die dat adviseren.
Maar inderdaad het internet staat vol met onzin over het enten. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: Dutchsat1

Oei nu worden wij ziek, ik voel mij nu al slecht, schuilen..


Hopelijk ben je een gezonde man en val je niet in de risico groep maar toch stel dat je de griep krijgt en het loopt verkeerd af terwijl je het had kunnen voorkomen door te laten enten.

Dan is het erg jammer voor de nabestaanden.
Het lijkt me toch dat het geen idioten zijn bij de gezondheidsraad die dat adviseren.
Maar inderdaad het internet staat vol met onzin over het enten. laugh
ik had begrepen dat het grootste gevaar erin schuilde dat het virus zich kon muteren, en dan wordt het link . Daarvoor is het inenten ook belangrijk. Dan verspreid deze zich niet meer .
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...