Ga naar inhoud


Vaccinatie tegen mexicaanse griep ja of nee?


Terror

Aanbevolen berichten

Die discussies lopen al lang in duitsland

 

In D krijgt de bevolking een goedkoper vaccin (met meer

bijwerkingen) dan de melitairen en de mensen van de regering.

In NL zullen we ook wel de goedkope variant krijgen (dit moet

ik nog uitzoeken in kan uit B en NL kiezen).

 

De deskundige in D zeggen dat het vaccin niet getest is

op de gevolgen op lange duur.

Verder zeggen ze dat de H1N1 milder verloopt en de

normale griepen uit het verleden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 129
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Sjattuh
Wat een gezeur allemaal...

Gelukkig woon ik in Turkije... hier hebben ze geen varkens (en de eerste Mexicaan moet ik ook nog tegenkomen). smile




Maar jullie hebben andere enge dingen,lees maar.



Tekenkoorts
De koorts wordt veroorzaakt door een virus (flavivirus). De ziekte is endemisch in landelijke bosrijke gebieden van Centraal Turkije en aan de Zwarte Zeekusten. Het is een ziekte die overgedragen wordt via beten van besmet teken. Dit jaar zijn er al verschillende mensen aan deze ziekten overleden in Turkije. Tekenencefalitis is één van de ziekten die door een tekenbeet kan overgedragen worden op de mens. Ze kan een ontsteking van hersenen of hersenvlies veroorzaken. Deze ziekte komt minder vaak voor dan Lymeziekte. Andere namen zijn Tickborne encefalitis (TBE), Früh sommer meningo-encefalitis (FSME), Russian spring-summer encefalitis (RSSE), Central European encefalitis (CEE). Het risico op uitgesproken ziektesymptomen wordt geschat op 1 per 500-1000 besmette tekenbeten. Een fatale afloop (1%) en neurologische sequelen (10%) zijn niet zeldzaam.

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjaak,

 

iedereen heeft wel eens een fase in het leven dat men weinig weerstand heeft, oa. door ziekte of ouderdom, en dan zal de griepprik ook niet werken, zeker als er een echte pandemie komt, waar wel 50% van de bevolking onder lijdt zoals in 1918.

 

Overigens een leuk verhaal van de Germanen.

 

Ik blijf het vreemd vinden dat men nu de risicogroep uitbreid naar < 5 jaar, terwijl het type H1N1 virus juist erom bekend stond dat juist deze groep voldoende weerstand heeft voor dit virus.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjatthu, geen varkens en ook geen mexicanen, maar je hebt wel een dreambox, dat is toch ook een aandoening? Pas maar op, voor dat je het weet heb je de baggergriep.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn info haal ik van WDR uitzending gisterenavond en andere duitse tv zenders voorheen...

Ook in de States is er een controverse over de additieven en mogen die niet in het vaccin gebruikt worden...

Die additieven zijn erbij gedaan om "meer inentingsdoses" te bekomen(gezien de korte periode en grote hoeveelheid), en de activators om het immuunsysteem wakker te schudden op de abnormaal kleine hoeveelheid entstof, en zo desondanks die kleine hoeveelheid entstof toch resultaat te hebben... en daar gaat in veel landen de discussie over, niet over de actieve entstof als dusdanig maar de aanlenging om het flesje vol te krijgen...

Vb bij de indiers en chinezen een spermadesaktivator zou een ideale gelegenheid zijn (ik lol zomaar wat uit m'n kraag, maar was ook een vb op de duitse tv discussies) men bereikt de ganse bevolking en geeft ze iets wat anders niet kan...

Kijk maar wat er met de golfoorlogen gebeurde...

Ik vertrouw die "zaakjes" niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Door vaccinatie zijn wel een aantal erge ziektes zo goed als verdwenen.

En verhalen over oude stammen lijden nergens toe, Ik zou ook niet weten waar dit verhaal vandaan komt (ik vermoed uit de duim) de gemmiddelde leeftijd is alleen toegenomen dankzij onder andere de prikken.

Ik zelf heb er alle vertrouwen in maar zie toch tegen een prik op.

 

 

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Hier heb ik vandaag de 1e injectie gehad, ik laat mij wel vaccineren. Al die complot theorieën en doemverhalen geloof ik wel.

Laat een ieder zijn eigen plan trekken want op korte termijn worden we het toch niet eens.

 

Hier totaal geen last van bijwerkingen!

 

Zo ik ga weer verder eten aan mijn tortilla's en taco's en mijn glaasje tequila

 

Adiós mi amigos. Hè? wat zeg ik nou, ik voel me toch niet zo no tan bueno, uhh.. goed... ik denk dat ik even ga liggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rudie1956
Maar jullie hebben andere enge dingen,lees maar.

Tekenkoorts
De koorts wordt veroorzaakt door een virus (flavivirus). De ziekte is endemisch in landelijke bosrijke gebieden van Centraal Turkije en aan de Zwarte Zeekusten. Het is een ziekte die overgedragen wordt via beten van besmet teken. Dit jaar zijn er al verschillende mensen aan deze ziekten overleden in Turkije. Tekenencefalitis is één van de ziekten die door een tekenbeet kan overgedragen worden op de mens. Ze kan een ontsteking van hersenen of hersenvlies veroorzaken. Deze ziekte komt minder vaak voor dan Lymeziekte. Andere namen zijn Tickborne encefalitis (TBE), Früh sommer meningo-encefalitis (FSME), Russian spring-summer encefalitis (RSSE), Central European encefalitis (CEE). Het risico op uitgesproken ziektesymptomen wordt geschat op 1 per 500-1000 besmette tekenbeten. Een fatale afloop (1%) en neurologische sequelen (10%) zijn niet zeldzaam.


Ik had er van gehoord ja... maar ik woon in Zuid Turkije laugh

Origineel bericht van: waterpas
Sjatthu, geen varkens en ook geen mexicanen, maar je hebt wel een dreambox, dat is toch ook een aandoening? Pas maar op, voor dat je het weet heb je de baggergriep.


oke, na Rudie1956's posting dacht ik veilig te zijn... maar ik blijk dus al een paar jaar met een besmetting recht voor me neus te zitten frown

------------------
Maar serieus... ik vlieg donderdagnacht naar NL voor een weekje... Ik eis dat jullie allemaal uit mijn buurt blijven indien je geen prik hebt gehad smirk

Ik zal via vliegveld grote kans hebben te worden blootgesteld denk ik, daarom heb ik dit keer voor Eindhoven gekozen ipv Schiphol. En maar een auto gehuurd i.p.v. de trein te pakken naar Nimwegen. Weet iemand of er maatregelen zijn getroffen op de vliegvelden?

Ik denk het haast niet maar het zou wel fijn zijn als 'verdachte' mensen werden geweerd.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals een huisarts vanavond op het NOS journaal al zei: Het is gewoon een griep.

Daarvan komt er ieder jaar een nieuwe variant van het Chinese platteland, en deze keer komt er eens een versie uit Mexico.

Ik heb nog nooit griep gehad, en deze versie maak ik me ook niet druk om.

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro Newbie
Hier heb ik vandaag de 1e injectie gehad, ik laat mij wel vaccineren. Al die complot theorieën en doemverhalen geloof ik wel.
Laat een ieder zijn eigen plan trekken want op korte termijn worden we het toch niet eens.

Hier totaal geen last van bijwerkingen!

Zo ik ga weer verder eten aan mijn tortilla's en taco's en mijn glaasje tequila

Adiós mi amigos. Hè? wat zeg ik nou, ik voel me toch niet zo no tan bueno, uhh.. goed... ik denk dat ik even ga liggen


Jejeje; eso estubo chingon, y ahora se dan sus baños de pureza los politicos, como si no supieramos que ellos son igual o mas groseros que un colador(dicese del individuo que labora transportando concreto fresco en la espalda).
Tal vez fue intencional es uso de la palabra "Chingada" pero posiblemente no sabia que aqui eso era; groceria por que lo dice muy seguro, aun asi si fue un "proverbio Mexicano" laugh

Zelfs prins Willem gaat Mexicaans praten. Zou hij ook ziek zijn?
:D

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgensmij komt het ook omdat de media er bovenopzit. Dan wordt elke griepdode uitgelicht en wereldkundig gemaakt.

 

Heeft iemand cijfers hoeveel doden de normale jaarlijkse griep eist in Nederland? Kan me niet voorstellen dat jaarlijks risicogroepen ge-ent worden als er maar handjevol doden vallen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...