Ga naar inhoud


Vaccinatie tegen mexicaanse griep ja of nee?


Terror

Aanbevolen berichten

Deze week beginnen de vaccinaties tegen de Mexicaanse griep, wat zijn jullie meningen hierover?

 

Ik heb een dochter van 5 jaar en ik twijfel erg om haar nou wel of niet te vaccineren? voor mijzelf ben ik er ook nog niet over uit. crazyconfused

-- Alle wijzen komen uit het oosten --

-- En de rest is er gebleven --

 

 

VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 129
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Hier zul je alle mogelijke meningen horen die je zullen doen twijfelen tussen ja en nee.

Dat zal je niet verder helpen.

Ik denk, dat deze vraag daarom beter aan je huisarts van je vertrouwen gesteld kan worden.

Hij of zij kent de medische geschiedenis van je familie en kan je beter advies bieden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals het nu staat laat ik mijn jongste (net 4) wel enten. simpelweg omdat er diverse virologen en overige "deskundigen" o.a bij Pauw en Witteman hun zegje hebben gedaan. het vaccin is vergelijkbaar met de normale priekgrip welke nagenoeg geen bijwerkingen hebben (tenminste als ik pa en ma merde er over hoor en die scoren ze ook elk jaar).

 

(jonge) kinderen behoren tot de risicogroep gezien het aantal fatale, gezonde, slachtoffertjes tot nu toe. ik hoop dit te voorkomen d.m.v vaccinatie.

ik ben er zeer zeker van bewust dat de griep ook gewoon uitgeziekt kan worden maar toch hou ik er een vreemde smaak van in mijn mond van.

 

de bijwerkingen hoop ik vandaag bij te kunnen lezen en aan mijn vrouw te kunnen voorleggen. zij is nog niet overtuigd (kennen we de DES dochters nog?).

 

ik vind dit een goed topic en ik hoop dat alleen de mensen met jonge kinderen (< 5 jaar) hunnie mening willen ventileren.

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vaccineren zal best wel eens ongewenste effecten hebben.

Niet vaccineren een factor millioen ofzo erger.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ik heb meegemaakt hoe ziek mijn nichtje van 7 is geweest van de mexicaanse griep zal ik toch graag mijn eigen zoontje laten vaccineren om hem dat te besparen.

 

Zij heeft bijna 4 dagen in het ziekenhuis gelegen waarvan ze 3 dagen bezig zijn geweest om de koorts van 40+ te kunnen onderdrukken en haar maar genoeg vocht binnen te laten krijgen.

 

Maar aan de andere kant wat de doktoren ook zeggen dat de kans groot is dat zowel ik als mijn zoontje het virus al hadden maar dat wij er niet ziek van zijn geworden, de week vooraf dat mijn nichtje ziek werd waren wij beide al erg hoesterig en erg moe. Als dat echt zo is hebben wij op de natuurlijke manier dus al meer weerstand opgebouwd.

 

Maja de tijd zal het leren.

Mocht er een oproep komen om m'n zoontje te laten vaccineren dan denken we er zeker goed over na, en laten zeker het advies van de dokter ook meewegen.

 

Dus ga niet af op dit forum, maar op mensen met verstand ervan zoals je huisarts.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sjaak : ik bedoelde ermee te zeggen dat bijwerkingen altijd de kop op kunnen steken. als dat gespoten of geslikt wordt is niet relevant

dochters van DES gebruikers bleken onvruchtbaar te zijn, dat noem ik toch een serieuze bijwerking.

het vaccin heeft ook bijwerkingen maar welke op de lange termijn ?

 

dessalniettemin denk ik toch dat ik haar laat enten.

 

 

Citaat:
Dus ga niet af op dit forum, maar op mensen met verstand ervan zoals je huisarts.

 

dat is het meest verstandige.

mijn huisarts is echter één van de oude stempel, met een kruikje en paracetamolletje onder de wol, zoeeen weet je wel smile

de 2e huisarts in "ons dorp" is mijn buurman, die kan ik ook wel eens vragen natuurlijk smile

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heeft mijn kleinzoon van bijna 5 jaar die hier in huis woont het al gehad maar weet het niet zeker hij is er niet op getest.

Maar gelijktijdig met zes andere kinderen uit zijn klas is hij ziek geworden van die kinderen is er één getest en die had de Mexicaanse griep lijkt me niet onwaarschijnlijk dat hij het dus ook had.

 

Bij hem is het mild verlopen twee dagen flink ziek geweest niet gegeten wel steeds laten drinken en hij heeft hier beneden op de bank gelegen en is er niet af geweest.

Klachten waren hoofdpijn en lusteloos nergens geen zin in 's avonds liep de koorts op tot 40 graden en in de morgen was het iets boven de 38.

Hij heeft dus geen dokter gezien vond zijn moeder nog niet nodig en na twee dagen weer opgeknapt. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zelf hoor ook tot de risico groep en neem hoogst waarschijnlijk wel de vaccinatie. Dat kinderen dat niet willen lijkt me logisch iedereen heeft toch een hekel aan doctoren en prikken.Ik vraag me ook steeds af waarom kan dit spul niet als drankje of als tablet of voor mijn part als inhaalleer, De griep krijg je toch ook niet via een spuitje.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk hier eens.

Was vanmiddag een tijd op bnr radio.

Hoorde zelfs een man bellen die een dochter had die huisarts was.

Deze dochter was in verwachting maar liet zich niet inenten.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...