Ga naar inhoud


Vaccinatie tegen mexicaanse griep ja of nee?


Terror

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: pukje
vaccinate NEE

mensen boven de 50 jaar hebben al een afweer vanuit vroeger.


Volgens mij gaat het over over kinderen, je snapt de essentie niet over de vraag van de topicstarter

Citaat:
Hier zul je alle mogelijke meningen horen die je zullen doen twijfelen tussen ja en nee.
Dat zal je niet verder helpen.
Ik denk, dat deze vraag daarom beter aan je huisarts van je vertrouwen gesteld kan worden.
Hij of zij kent de medische geschiedenis van je familie en kan je beter advies bieden.

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 129
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik ben heel benieuwd hoeveel van de mensen die nu om het hardst roepen dat ze zich niet laten inenten straks vooraan staan te dringen en te schreeuwen om een vaccinatie als de varkensgriep straks echt in alle hevigheid uitbreekt en er serieus doden gaan vallen.

 

Domme schapen, erg veel domme schapen.

Behoor je tot een risicogroep, laat je gewoon vaccineren. Voorkomt veel gejammer en gehuil achteraf. Een gewaarschuwd mens.....

 

Alla,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is heel simpel, als je een normale weerstand hebt niet inenten, ik zou zelfs zeggen zoek diegene op die nu de griep heeft in de milde vorm. Ik ken al enekel extremen die zelfs een griep party houden voor de kids. Nu is de griep op zijn meest milde vorm, het krijgen van de griep zorgt ervoor dat je voor altijd de anti-lichamen van deze variant in je lichaam houdt. Ziek worden is de beste vaccinatie. Als ik om de een of andere reden is zwak van weerstand ben dan heb je echt een probleem, immers de griep prik is een doekje voor het bloeden als het echt tekeer gaat.

 

Je kunt wel steeds anti-lichamen in je lichaam pompen met een griep prik, maar gezonder voor de afweer is om toch je lichaam tegen virussen tekeer te laten gaan.

 

Gemiddeld wordt 5% van de bevolking ziek tijdens een epidemie. Een griep virusen al zijn varianten is dus gemiddeld 20 jaar in omploop, want het virus zal eens toeslaan dat is duidelijk.

 

Mijn kids laat ik nooit iemand mijden die de griep of een verkoudheid heeft, ik zeg maar kom maar op met je virussen. Ik weet zelfs niet of mijn kids wel eens echt de griep hebben gehad, mijn dochter van 7 heeft een dag een keer verhoging gehad tot 40 graden, dat was de enigste ziekte die zij gehad heeft. Idem bij mijn zoon.

 

Lichaam dus weerbaar maken, geen kunstmatige vitamientjes binnenhalen, elke dag je fruit en 2 keer per week vette, liefst niet gekweekte, vis laten eten en dagelijks de seizoensgroenten eten, dan heb je de beste vaccinatie. En mijdt stress, maar goed dat lijkt mij allemaal simpel en logisch.

 

De laatste keer dat ik de griep had was 10 jaar geleden, ook ik ben zo opgevoed door mijn ouders. En zij zijn of allen nog op zeer hoge leeftijd gezond (mijn hele familie), of op zeer hoge leeftijd gestorven en dan meer door slijtage. De zienswijze van mijn familie is altijd geweest doe rustig aan, laat je niet gek maken. Tja het zijn wel niet allemaal millionairs in mijn familie..

 

 

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens de griep epidemie was vorige week op zijn hoogtepunt, ook in België.

 

Men had dus één maand eerder moeten inenten. net zoals bij de koningin is gebeurd, maar ja de minister moet ook laten zien dat het geld goed besteed is, er is nu immers een extra risico-groep, eris immers een kans van 0,002% dat men overlijdt aan de griep in deze risico-groep. Zo kan men weer 20 jaar gaan inenten met deze variant zolang men geen natuurlijke weerstand heeft. Tja, I rest my case....

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Zoals ik al eerder zei: aan deze hype doe ik niet mee.

Gewoon gezond leven: Niet roken, niet drinken, gezond eten en veel sex.


Veilig sex dan wel , met een mond maskertje wink


Nu ff serieus , het is toch angstig, ik ben niet van plan me te laten inenten omdat ik niet in de risico groep maar toch is het afwachten hoe dit verder ontwikkelt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op zich is er volgens mij niet veel verschil met vroegere griepgolven.

Echter kan ik mij niet aan de indruk onttrekken, dat er door de industrie de extremen van een griep uitvergroot zijn, en er daardoor een behoefte gecreëerd is.

 

Verder worden de gevolgen sterk uitvergroot, doordat er gedurende de gehele dag door de pers over bericht wordt.

Vroeger had je één tv journaal om 20 uur, van één zender.

Tegenwoordig wordt je de gehele dag bedolven door meerdere zenders met dezelfde berichtgeving. Men creëert een hype!

 

Ook dit forum levert hierin een bijdrage.

 

Ik kan alleen maar herhalen, dat de aangewezen persoon om je raad te geven je huisarts is. Hij of zij kent je gezondheidstoestand, en kan je een advies geven wat er toe doet!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij verbaasd is het grote verschil in benadering tussen landen binnen Europa.

 

Advies Nederland: Alleen risicogroepen vaccineren.

Advies Frankrijk: Iedereen vaccineren, risicogroepen eerst.

 

In Frankrijk is men druk om een massa-vaccinatie te organiseren voor 60 miljoen burgers, iedereen een eigen oproep en vermoedelijk ook twee prikken.

 

Welke deskundige van welk land is nu meer deskundig?

Of is er soms een relatie met geld/beschikbare vaccins?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 1664
Welke deskundige van welk land is nu meer deskundig?
Of is er soms een relatie met geld/beschikbare vaccins?


De relatie geld beschikbare vaccins is in Nederland niet aan de orde er is voor elke Nederlander twee maal een vaccin beschikbaar dus 35 miljoen vaccins in totaal.
Waarvan ze dus een gedeelte van gaan doorverkopen omdat de gezondheidsraad het niet nodig vind ook alle gezonde mensen in te enten. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

BINNENKORT OP DIT FORUM:

 

een banner geplaatst door het ministerie.

 

BRON

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...