Ga naar inhoud


Veel software ineens installeren, dan hier een leuke tip.


Bangkok By Night

Aanbevolen berichten

Met slechts enkele muisklikken de meeste soft installeren. Het enige wat je hoeft te doen, is een vinkje zetten bij de programma’s die je graag wil installeren en onderaan de pagina op ‘Get Installer’ te klikken. Vervolgens haal je een klein bestandje binnen dat voor jou op maat is gemaakt.

 

Als je dat uitvoert, wordt alle software die je hebt aangevinkt op je systeem geïnstalleerd. Hiervoor worden uiteraard de standaardinstellingen van elk pakket gebruikt, maar vervelende ‘optionele’ toolbars en andere rotzooi wordt wel overboord gekieperd.

 

Wel opgelet, de meeste progs zijn nog in het Engels.

 

http://ninite.com/

 

 

 

Succes,

Mvg.

BbyN

 

 

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb het hier al uitgeprobeerd en ik garandeer je dat dit 100 % safe is. Zelfs toolbars en andere junk worden niet geinstalleerd "We install apps with default settings and

say "no" to browser toolbars and other junk." Deze site wordt ook door diverse pc bladen aanbevolen. Natuurlijk is iedereen vrij om te installeren wat en hoe hij wil. Ik gaf enkel maar een tip.

 

Mvg.

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn nu eenmaal mensen die een goede ervaring hebben

met bepaalde software en dat willen delen, top toch?

 

Doe ermee wat je wilt of niet. De wereld is blijkbaar nog

niet zo slecht . . . gewoon lekker onschuldig.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe effe normaal wil je. Volgens mij is hier niemand die zegt dat de tip van de TS een slechte tip is.

 

Er wordt alleen maar gewezen op de mogelijke nadelen van desbetreffende tool.

Iets wat op zich ook al een goede tip is.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch leuk dat er ook mensen zijn die het wel waarderen als je een leuke site wil delen (bedankt!). Deze site is vooral handig bij een nieuwe installatie van Windows, de meest gebruikte programma's kan je dan op deze website in één keer binnen halen. Ik vindt dit wel een vooruitgang, maar dat is mijn mening.

 

Mvg.

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Goeie tip, ik zal hem alleen (nu) niet gebruiken omdat ik alle interessante software uit die lijst al geïnstalleerd heb.

 

Het is zeker een aanrader bij een schone instal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hummiesat
Doe effe normaal wil je. Volgens mij is hier niemand die zegt dat de tip van de TS een slechte tip is.

Er wordt alleen maar gewezen op de mogelijke nadelen van desbetreffende tool.
Iets wat op zich ook al een goede tip is.


Altijd moet men beide kanten bekijken maar,

Origineel bericht van: hummiesat
Een tip geven mag wel, maar zeggen waarom die tip niet altijd even goed is om te gebruiken niet?


Tuurlijk wel. Alleen 'hij', oftewel voorgestelde site, kreeg negatieve reacties van mensen die niet eens de moeite namen om te lezen wat het nou precies was. Zo werd er gezegd dat toolbars een reden was om dit niet te gebruiken terwijl er duidelijk wordt aangegeven dat deze 'trick' die dingen juist uitschakeld.

Hierdoor creeer je een negatieve sfeer over een 'product' gebasseerd op foute informatie waardoor er een vertekend beeld onstaat.

En dat is niet leuk om te lezen als je alleen maar je kennis probeert te delen omdat je dat leuk vindt en/of iemand probeert te helpen of wat je motieven ook zijn.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, als ik voorzichtig zijnde naar de naam van de link kijk begin ik al twijfels te krijgen.

En nog steeds voorzichtig zijnde vind ik de reactie mbt de mogelijke extra's niet vreemd.

Laat staan dat ik deze negatief op vat.

 

Ik vind dat juist de mensen die reageren op degene die op de mogelijke extra's wijst dit op

een dusdanige manier doen dat er een negatieve sfeer ontstaat. Jij ontkracht nu pas deze gedachte

door er op te wijzen dat deze tool de extra's juist niet installeert. Dat had ook de eerste

reactie kunnen zijn en dan was het case closed.

 

Just my 2 cents...

 

Terug on topic?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...