Ga naar inhoud


Het grote F1 2010 topic!


guykers

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: hummiesat
Origineel bericht van: hugogertie
Dan was Alonso ook uit de race gescharpt vanwegen zijn idiote inhaal actie aan het begin van de Pitstraat op zijn eigen teamgenoot nog wel. sick

Alonso, Hamilton en Vettel maken momenteel de Formule 1 weer leuk door dit soort gedrevenheid. wink

Wie zegt er dat er iemand uit de race moet worden geschrapt?
Dat inhalen aan het begin van de pitstraat hadden ze met een drive through op kunnen lossen.

Echter dat willens en wetens op het verkeerde 'spoor' door de pitstraat banjeren van Hamilton telt imo toch effe wat zwaarder.
Hij brengt daar opzettelijk mensenlevens (van de monteurs) in gevaar.

En Vettel, Alonso en Hamilton over 1 kam scheren is al helemaal belachelijk. De idioterie in de acties van Hamilton gaat veel verder dan van die andere twee. Vettel houdt het imo volledig sportief, Alonso meestal en Hamilton zelden of nooit, want als die een kleun kan geven doet ie het.



Heb je zelf wel eens aan een race meegedaan ? In een cart is dit de manier van rijden die jongens zijn zo begonnen ! En zo gevaarlijk was die actie niet van Hamilton en Vettel in de Pits, beetje uitdagen meer niet, maar wat Alonso presteerde bij het insturen van pitsingang bij zijn teamgenoot vind ik heel wat gevaarlijker omdat daar nog geen speedlimeter van 80 wordt gebruikt. Als je Alonso hier in bescherming wil nemen ruikt het naar vooroordelen voor een bepaald team. Wat Hamilton bij Webber deed in de herstart vind ik wel gevaarlijk en daar had hij toch wel een drive through voor kunnen krijgen maar dit is ook mijn mening en ik ben niet de baas in de Formule 1. Een ding als de race's zo zijn als we afgelopen zondag hebben kunnen aanschouwen hebben ze weer een kijker terug. laugh (was die optocht meer dan zat)

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 165
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: hugogertie
En zo gevaarlijk was die actie niet van Hamilton en Vettel in de Pits, beetje uitdagen meer niet, maar wat Alonso presteerde bij het insturen van pitsingang bij zijn teamgenoot vind ik heel wat gevaarlijker omdat daar nog geen speedlimeter van 80 wordt gebruikt.


Dat zie je denk ik toch verkeerd, de pitstraat staat namelijk vol met mensen die omvergereden kunnen worden.
De actie van Alonso was niet leuk voor z'n teamgenoot maar verder niet gevaarlijk.

Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S

Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar

Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP

Harmony 555

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel veel liefhebbers en een ieder met een andere mening

vind het geweldig kunnen het niet altijd eens zijn

 

ik vond het gister gaaf en zoals eerder gepost het is nu weer spanned met die gasten en leuk om naar te kijken geen optocht meer!

DM 800HD open pli

T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West

Amiko Alien

Samsung LE40A856

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Triax-88
Origineel bericht van: hugogertie
En zo gevaarlijk was die actie niet van Hamilton en Vettel in de Pits, beetje uitdagen meer niet, maar wat Alonso presteerde bij het insturen van pitsingang bij zijn teamgenoot vind ik heel wat gevaarlijker omdat daar nog geen speedlimeter van 80 wordt gebruikt.


Dat zie je denk ik toch verkeerd, de pitstraat staat namelijk vol met mensen die omvergereden kunnen worden.
De actie van Alonso was niet leuk voor z'n teamgenoot maar verder niet gevaarlijk.


Hamilton deed precies dezelfde inhaal actie bij vettel bij het pits inrijden en vettel pakte hamilton terug bij het weg rijden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt had het live niet gezien. Je hebt gelijk Hamilton had eenzelfde actie en die is ook niet netjes te noemen.

 

Maar er is weer strijd op de baan en het mooie is dat geen Team kan zeggen wij hebben de beste auto.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hugogertie
Maar er is weer strijd op de baan en het mooie is dat geen Team kan zeggen wij hebben de beste auto.


Klopt, maar dat heeft dus 3x niks met de regelmentsveranderingen te maken. De spanning is nu slechts het weer te danken, want met regen loopt nou eenmaal niks volgens het boekje.

Dus let maar op. De eerstvolgende volledig droge kwali + race krijgen we een optocht waarbij iedereen voorzichtig rijdt om zijn banden te sparen en met 1 (verplichte) pitstop de finish te halen.

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je gelijk in (mooi logo gebruik je trouwens) de regen heeft nu nog een flinke invloed gehad op de laatste race's.

 

Ik hoop alleen dat je geen gelijk gaat krijgen met je voorspellingen. crazy

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...

Gisteren was ik niet thuis, dus zonet de race van gisteren gezien.

 

Hoe is het mogelijk!!! Nu rijdt Ferrari zonder problemen een 1 2 en gaan ze opnieuw team-orders geven.

Leren ze het dan nooit?

 

Ze hebben een boete gekregen van 100.000 dollar, maar dat is peanuts voor een merk als Ferrari.

 

Punten afnemen en als laatste klasseren moeten ze doen.

 

Opnieuw een schande in de F1 dankzij Ferrari.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Massa was dom bezig, je rijdt voor een team en team belang gaat voor, zo'n radio bericht had hellemaal niet nodig moeten wezen en dan op deze wijze Alfonso voorbij laten gaan is gewoon vragen om problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn zogenaamd geen teamorders maar het Was de beslissing van Massa eek zo is de uitleg van Ferrari en van Massa.

 

Hij had moeten blijven rijden, dan had Alonso hem voorbij gegaan zoals de Redbull coureurs. Ik vind Alonso geen Ferrari waardig coureur, wanneer hij achteraan in de race komt te liggen echt geen potten kan breken dan vele andere formule 1 rijders. Jammer dat het zo weer heeft moeten lopen. crazy

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hugogertie
Het zijn zogenaamd geen teamorders maar het Was de beslissing van Massa eek zo is de uitleg van Ferrari en van Massa.

Hij had moeten blijven rijden, dan had Alonso hem voorbij gegaan zoals de Redbull coureurs. Ik vind Alonso geen Ferrari waardig coureur, wanneer hij achteraan in de race komt te liggen echt geen potten kan breken dan vele andere formule 1 rijders. Jammer dat het zo weer heeft moeten lopen. crazy


Dat is nu echt onzin.

Alfonso start op 24 en finished op 6 ( Monaco 2010 ).

Alfonso had Massa van de baan moeten rijden zodat beide eraf liggen zoals Vettel en Webber? Massa heeft geen kans op de titel dus waarom je team maat zo blokkeren? Al vanaf de eerst bocht na de start sneed Massa Alfonso nadat Vettel Alfonso de muur in drukte tijdens de start.

Als Massa ook voor de titel aan het vechten was zolas Vettel en Webber of Hamilton en Button dan was dit geval heel anders.
Als Alfonso niet jou favorite rijder is dan moet je even goed proberen dit objectief te bekijken, Alfonso heeft in deze race niets fout gedaan en als hij punten verliest heeft hij dit aan zijn team maatje Massa te danken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Los van het feit dat er geen teamorders zouden mogen gegeven worden hadden ze het bij ferrari toch anders kunnen spelen.

 

Dat radio bericht dat Alonso sneller is.

Dan laat Massa Alonso ronde per ronde dichter komen (paar tienden per ronde)

en schiet dan even rechtdoor bij de hearpin. Niemand had iets gemerkt, Alonso wint de race en Massa 2de.

 

Maar zo slim zijn ze niet bij Ferrari.

 

En wat een a-hole is die Stefano Domenincali. Hij gaat het Massa dan nog eens in zijn gezicht gaan wrijven door na de podium ceremonie nog eens terug te gaan met de beide rijders voor wat plaatjes.

 

Hij is nog erger dan Jean Todd.

 

En waar zit die ook al weer => juist de FIA, vandaar waarschijnlijk die belachelijke sanctie.

 

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...