Ga naar inhoud


[Premium-HD] Nieuwe AZBOX + opvolger van huidige?


thisone

Aanbevolen berichten

OP een duits forum zag ik deze link staan:

 

inruilactie nieuwe azbox +

 

Weet iemand of dit echt is? confused

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 189
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
Bericht stamt uit juli 2009. Ik zou me niet druk maken.


@chrisch, Het bericht is oud ja maar het is nog geen 1 december smile

Ik maak me ook echt niet druk maar het zou wel leuk zijn als je Azbox kan inruilen tegen een waar een dubbele Dvb S2 tuner wel mogelijk zou zijn.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het zo is, is ondersteuning voor nog een langere periode te verwachten, omdat het bericht vermeld dat deze met dezelfde software zou draaien wink n

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chrisch
Bericht stamt uit juli 2009. Ik zou me niet druk maken.


Ik zou me als azbox bezitter denk ik wel druk maken.
Het is niet mijn doel om overmatig negatief te zijn, maar laten we a.u.b. wel even realistisch blijven.
Bijna een jaar na belofte dat deze box o.a. rond de maand juni twee DVB-S tuners zou gaan ondersteunen, is er toch nog steeds geen software die twee DVB-S2 tuners ondersteund of vergis ik mij nu?
Wie zegt dat dit probleem überhaupt met software op te lossen is? Daarom schrijf ik steeds dat je pas moet geloven wat je ziet. Het is tegenwoordig heel normaal een box op de markt te zetten die niet af is, maar de meeste fabrikanten lossen die beloftes dan korte tijd later alsnog in. Dat is in dit geval met een aantal zaken, waaronder deze twin DVB-S2 tuner support nog niet gebeurt terwijl we wel al ruim een jaar later zijn. Daar mag je jezelf dan best wel een beetje zorgen om maken denk ik wink

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je een azbox hebben om kritisch en realistisch te zijn dan?

Luister het is heel simpel. Als ik hier als lid of zelfs als moderator niet gewoon netjes een mening over een ontvanger mag geven, gaat dit forum op slot.

Zonder moderator geen forum want het is de laatste weken toch wel gebleken dat er hier een moderator nodig is en een geschikte moderator in bezit van een azbox is er niet.

je zult het dus met mij moeten doen.

Als ik mezelf steeds moet laten beledigen en hier corrigerend op moet treden is de lol er snel af en gaat dit forum net zo hard weer op slot.

Mijn werkzaamheden zijn een hobby en ik ken geen andere mensen die zich voor hun hobby voortdurend laten beledigen. Mijn hobby is het in ieder geval niet!

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ben nieuw en heb ook een Azbox HD Premium gekocht. Heb veel gelezen en zie veel verschillen in de duitse verkoop en de nederlandse:

 

- duitsland zegt dat de Premium een twin tuner is

- nederland zegt dat de premium een combo is

 

Volg de Azbox HD nog niet zo lang dus misschien is dit in het begin dan anders geweest.

 

Ik heb de Azbox HD dan ook als combo gekocht. Dan komt mijn vraaag:

 

Waarom druk maken om iets wat er niet is? Mensen kopen een combo en als er in de toekomst een update komt en het is een twin dan is dat mooi meegenomen toch?

 

Dus een omruil actie? Waarom?

 

Ik kan mij natuurlijk vergissen maar verbeter mij dan astjeblieft.

 

Groetjes VluggeW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: caddydriver
Dat ze in Nederland zeggen dat het een combo is ben ik niet met je eens :veel mensen hebben hem gekocht in de tijd dat het nog een twin genoemd werd later werd dit combo ,ik kocht hem bij een dealer die nog gewoon zei twin tevens zie je op veel verkoop sites nog gewoon twin staan.
Naar de omruilactie kan ik alleen maar gissen ,ik ga er vanuit dat ze met zeg maar het oude type het twin gebeuren niet waar kunnen maken en dat daar veel nieuwe hardware voor nodig is dus de klant gaat betalen.

Groeten de Caddydriver.

Hallo,

Bedankt voor het verbeteren. Maar als ik kijk bij de importeur op de site staat echt combo. Ik geloof liever de importeur dan een winkel.

Groetjes
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Moderator,

Ik word een beetje moe van je reacties!

Je doet mensen in de ban omdat ze negatief zijn, maar zelf ben je geen haar beter! (ga ik nu ook in de ban?)

 

Ik weet dat werk als moderator niet altijd leuk is, maar ik verwacht van een moderator een neutrale opstelling.

Aangezien je zelf ook niet via PM werkt met berichten, denk ik niet dat het eerlijk is om dat van andere ook te verwachten (voorbeeld functie van de moderator)

Je hebt een mening en dat mag gelukkig in Nederland!

Vraag hoe lang heeft het geduurd voordatDreambox een goede stabiele voeding had ontwikkeld voor de boxen?

Zelfs de 8000 heeft daar al af en toe moeite mee en de voeding is toch de basis van het geheel.

Mijn oprechte vraag aan je is of je het werk als moderator ( wat zeer gewaardeerd wordt) wil scheiden van de voorkeur voor de Dreambox ( ik heb er zelf ook een )

Met vriendelijke groet,

Ron

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Monção, Portugal, 19 November 2009

 

Dear valuable AZBox users,

 

Opensat wants to clarify its position regarding the TWIN and COMBO Models:

 

1) At our STB's ONLY say's COMBO, OPENSAT only sell combo versions until now.

 

2) Opensat try to make all efforts during several months to add TWIN TUNER function, and wasn't possible, because of various reasons.

 

3) However like users ask, we promise find a way to support TWIN at our Chipset, and we make a new model to fit their needs, "PREMIUM +" , this model is complementary not replacement of "PREMIUM", both models will keep in sales normally.

 

4) This HW is totally different from premium because need to be done a lot of changes, and board is bigger than a normal TWIN.

 

5) About IMPEX-SAT (OPENSAT.DE) replacement opportunity, this is a internal matter of IMPEX-Sat , we don’t review on it for the basic reason that we sell Elite and Premium and new model is just complimentary. However we admire the efforts done by they and it’s a very courageous.

 

6) I hope with this post clarifies that situation, and this is the official position from OPENSAT.

 

With Best regards,

 

Hugo Condessa

Opensat C.E.O.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Azbox Premium + staat nu ook als bestelbaar in Duitsland met een levertijd van 2-3 weken. Zowel als single en direct als twintuner sat.

 

Zoals blijkt uit het voorgaande zijn er dus hardwarematige aanpassingen gedaan, dit en en feit dat er een omruilactie gedaan kan worden (met bijbetaling), moet toch betekenen dat de orginele Premium waarschijnlijk nooit meer een twintuner gaat worden met 2x een sat module.

 

Ik als mogelijke koper vindt een kritische blik (als die van Tox), dus ook niet onterecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satfan
Beste Moderator,
Ik word een beetje moe van je reacties!
Je doet mensen in de ban omdat ze negatief zijn, maar zelf ben je geen haar beter! (ga ik nu ook in de ban?)

Ik weet dat werk als moderator niet altijd leuk is, maar ik verwacht van een moderator een neutrale opstelling.
Aangezien je zelf ook niet via PM werkt met berichten, denk ik niet dat het eerlijk is om dat van andere ook te verwachten (voorbeeld functie van de moderator)
Je hebt een mening en dat mag gelukkig in Nederland!
Vraag hoe lang heeft het geduurd voordatDreambox een goede stabiele voeding had ontwikkeld voor de boxen?
Zelfs de 8000 heeft daar al af en toe moeite mee en de voeding is toch de basis van het geheel.
Mijn oprechte vraag aan je is of je het werk als moderator ( wat zeer gewaardeerd wordt) wil scheiden van de voorkeur voor de Dreambox ( ik heb er zelf ook een )
Met vriendelijke groet,
Ron

+1 ik sluit me hier volledig bij aan!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit Premium+ model komt niet zomaar uit de lucht vallen natuurlijk. Daar gaat, mede door de nieuwe hardware, toch zeker een paar maanden ontwikkeling aan vooraf.

 

Zou het zo zijn dat het bekend zijn met deze wetenschap er hier in Nederland toe heeft geleid dat hij uiteindelijk als Combo wordt verkocht? Als je hem maar een paar weken geleden zou hebben gekocht als zijnde Twin, kun je je eigen d'r behoorlijk ziek van voelen.

 

Toch vind ik het ook raar dat niemand het bericht van "27 Juli 2009 19:31" over de Premium+ dan ook niet eerder heeft opgemerkt?

 

Statement (Hardwarefehler bei den CI-modulen)

 

Premium+ (aankondiging en omruil)

 

Beide meldingen zouden op exact het zelfde moment gepubliceert moeten zijn?

 

Blijft natuurlijk de vraag of € 129,00 reëel is? Met een losse tuner prijs van ongeveer € 35. Die krijg je er dan tenminste wel meteen bij.

 

"AZBOX HD Preminium Plus wird beim austausch mit der Twintuner (2xTuner) geliefert"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...