Ga naar inhoud


[TF5xxxPVR] TGD-files


Henk Puister

Aanbevolen berichten


  • Reacties 171
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik was net te laat voor je aangepaste ini file. Ik had het net zelf aangepast.

Volgens mij werkt het allemaal goed. Ik laad 15 zenders in voor 9 dagen, alle data met behulp van de afzonderlijke TGD files (met tvguide2topfield)

zenders: ned1,2,3 rtl 4,5,7,8 sbs6, net5, veronica, animal planet, NGC, Discovery, eurosport en BVN.

 

De nederlandse zenders gaan echter niet verder dan een dag of 6 a 7. Het inladen zal ik dus weer aanpassen naar 7 dagen.

De extra toegevoegde zenders hebben voor mij geen toegevoegde waarde.

Ik vind het jammer dat alles een stuk trager gaat door de grotere bestanden waar je mee moet werken.

 

P.S. Henk, waarom is je aanwezigheidsicoon eigenlijk "sad"?

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Henk, de nieuwe TGD files werken prima, bedankt hiervoor eek

Heeft iemand AltAir al aan de gang gekregen onder Windows 7 (64 bits). Ofwel ik krijg TfBulk.sys niet geinstalleerd waardoor ik nog steeds een dual boot nodig heb om de TGD files op m'n toppie te droppen.

 

Alvast bedankt voor het meedenken,

Hans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi werk Henk. Ben er blij mee!

Alleen valt mij nu iets op wat er wellicht niets mee te maken heeft. Omdat ik de 'handmatige' TimeShift functie niet iedere dag gebruik valt het me nu op dat dit niet meer werkt. Ik bedoel dus de gele balk die boven in beeld komt na het intoetsen vd playtoets. Het kan ook zijn dat dit bij een draaiende tap hoort. Dit weet ik niet.

Wellicht kan er iemand mij helpen wat te doen ook al hoort dit niet bij het upgraden van de 3PG tap?

 

alvast bedankt,

Mart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Robje, heb je nu je ini file aangepast of komt het omdat henk een aanpassing aan de TGD files heeft gedaan?

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...