Ga naar inhoud


[TF5xxxPVR] TGD-files


Henk Puister

Aanbevolen berichten

Henk bedankt. Deze werkt wel goed. Alleen krijg ik de kanalen nog niet gevuld zoals NGC Wild (deze staat niet in de epguploag.ini alleen voor Astra 2 en biet voor Astra 3. Omroep Zeeland daar staan de gegevens niet in de lijst door 2x op menu te drukken. Misschien verklaart dit waarom het niet wil. Ik moet wel wat opbiechten ik gebruik nog geen 1.28 3PG maar 1.22 3PG. Had me daarin vergist. Zou dit nog wat uitmaken?

Reptovis

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 171
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Helaas zit deze niet in de xmltv-file van Rytec die ik gebruik voor het aanmaken van de tgd-files.

 

Ik ben bezig met een nieuwe versie, deze zal denk ik in het volgende weekend 'live' gaan. Hier zal Mezzo weer inzitten, zelfs in twee versie's: in het Nederlands en in het Frans.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

De reden dat de inifiles in regels komen te staan als deze worden bewerkt komt doordat Henk geen windows-indeling heeft maar mac of unix. Door deze ini file om te zetten in een Windows indeling kan als volgt.Open de inifile met notepad++.Ga naar de knop bewerken in de bovenste werkbalk en vervolgens naar formaat en kies windows-indeling.Nu kun je je inifile opslaan en vervolgens weer open met kladblok en evt. je eigen bewerking doen.

 

Grtss.Manfred

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Manfred bedankt. Ik kreeg Notepad ++ niet aan de gang omdat ik in 1 subdir niets kon veranderen. Notepad gewoon doet het ook niet meer. Ik gebruik nu Ultra Edit maar die werkt maar een tijdje.

Reptovis

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb diverse ini files gebruikt en aangepast maar het lukt me niet om de Astra 2 zenders (o.a. BBC) ingelezen te krijgen. De Astra 1 en 3 zijn geen enkel probleem. Opvallend is dat de zenders waarbij de satelliet naam achter de zendernaam is vermeld geen EPG gegevens ingelezen worden bij mij. Ik heb ook de Hot Bird zenders geprobeerd in te lezen maar daar ook geen resultaat. Waar kan dit aan liggen ??

 

Groet, Jarod

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jarod

 

Citaat:
De Astra 1 en 3 zijn geen enkel probleem

 

Ik neem aan dat je niet o.a. bijv. die van Astra 3a NGC Wild en Omroep Zeeland,en Nederland 24, BIB en E! Entertainment en de MTV's ook niet hebt. Volgens mij staan ze niet in de lijst wel sommigen voor Astra 2

Hopelijk staan ze in de nieuwe lijst van Henk. Ik heb mij eerder al rot gezocht maar kwam erachter dat het aan de lijst lag.

Reptovis

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke tap gebruik je? epg_uploader of 3PG?

 

Indien je epg_uploader gebruikt, deze leest past de gegevens in als je naar de satelliet switcht. Dus als je b.v. van Astra naar Astra2 switcht. Dit staat ook in de handleiding van epg_uploader.

 

Indien je 3PG gebruikt zou het gewoon moeten werken, echter welke gegevens gebruikt je?

 

Hieronder de (rytec-powered) gegevens voor BBC1:

service_name=BBC One.Astra2

satellite_name=Astra2

service_id=6301

transport_stream_id=2045

original_network_id=2

 

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds enkele dagen wordt de progammagids voor Nederland 3 niet meer geladen.Zou het aan de tgd files van Henk kunnen liggen? Ik heb niets veranderd.Ini files gecontroleerd maar deze zijn goed.Zijn er meer mensen met dit probleem?

 

Grtzz. Manfred

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens in het menu van 3PG bij de transponders, keuze 2. Staat er een nummer achter de zender? Anders moet je je epg_upload.ini aanpassen.

 

Ik had hier zelf ook regelmatig problemen mee en moest dan 2x de epg_upload.ini aanpassen. Het lijkt een bug in 3PG. Maar in de huidige versie (1.28) heb ik het probleem nog niet gehad.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 3PG (1.25) verwijderd en opnieuw geinstalleerd op m'n TF. (Ook versie 1.28 gebruikt maar dit maakte geen verschil).Opnieuw de TGD data ingeladen. Wederom diverse ini files gebruikt en in eerste instantie werden de BBC gegevens ingeladen. Echter ze worden overschreven door de now/next info van de BBC. Dit gebeurd ook bij ITV. Opvallend is ook dat bij de ene ini file Nederland 3 en Een/Ketnet/Canvas niet ingeladen worden en bij andere ini files (waarbij alleen de EPG directory en Number of Services vermeld zijn), wel. Maar in alle gevallen wordt de Astra2 overschreven door de now/next info. Ook zijn de 16:9 symbolen niet meer te zien hoewel ik deze wel aangezet heb bij 3PG. Ik heb dus wel een bepaald patroon gevonden maar ben er niet achter hoe dit komt. Iemand een idee ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de kleurcode (rode bal) bij de zenders wel goed in gesteld??

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...