Ga naar inhoud


[TF5xxxPVR] TGD-files


Henk Puister

Aanbevolen berichten

Gast dishman_ex5020

Henk,

 

In de http://homepage.mac.com/henkp/ komen de namen 'ned 2' en 'nederland 2' voor. Bijvoorbeeld in bestand 20091216.tgd.

 

kijk ik in http://www.xs4all.nl/~henkpu/ dan zie ik alleen Engelstalige zenders, maar helemaal geen Nederlandse, Duitse etc. Het lijkt erop dat daar het bestand 20091216.tgd alleen voor de zenders op Astra2 is?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 171
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@dishman_ex5020

Op de mac-site staan de gegevens die ik bij rytec.be vandaan haal. Hier doe ik verder, behalve omzetten naar tgd, niks bizonders mee. Wat het verschil is tussen 'ned 2' en 'nederland 2' weet ik zo niet. Ik gebruik 'nederland 2'.

 

De gegevens op de xs4all-site missen de nederlandse gegevens. Dit wordt momenteel aangepast en zullen over ca. een half uurtje denk ik weer correct zijn.

 

@all

De xs4all-versie blijft langer aanwezig. Ik ben momenteel bezig met een versie die beide combineert. Ik ben zelf n.l. niet tevreden met de gegevens van rytec.be, hierin zit alleen een beschrijving en geen verdere gegevens, zoals de acteurs etc.

 

De definitieve versie combineert zoveel mogelijk de uitgebreide programma-gegevens van de xs4all-versie, en de ontbrekende zenders en/of dagen komen uit de mac-versie.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ook wel prettig is voor een juiste programmainformatie bij opnames is dat je de regel:

Next Update Time=-1

veranderd naar

Next Update Time=-4

Deze instelling in geval dat je programma's 3 min van tevoren begint op te nemen. De EPG geeft 4 min van tevoren reeds de informatie weer van het volgende programma en die informatie komt dan ook bij de opname te staan in plaats van de informatie van het voorgaande programma!

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik heb ini van kabeltje geprobeerd maar dan wordt alleen BVN geladen.Kan het probleem niet in een instelling van 3PG zitten.Voorheen heeft het altijd perfect gewerkt.Goede tip van jouw Mrbeegee.Ik zal deze instelling ook meenemen.

 

Grtsss Manfred.

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Als ik alleen de ini file van Henk(dus zonder 3PG instellingen) in de map progamfiles zet hoe komen de 3PG instellingen dan erboven te staan? Ik heb TF al div. malen gereboot maar zonder resultaat. Ik denk dat hier het probleem zit.

Grtss Manfred.

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb die van Wybo ook geprobeerd maar zonder resultaat.Daarna heb ik alles uit de map progamfiles gehaald en 3PG 3.25 en ini file opnieuw geinstalleerd.Geen van de ini files werkt meer.Ik weet niet waar de buck zit.Het was toch zo dat de zendernaam sinchroon moest lopen met tgz file? Ik zie wel in info balk van 3PG NED1 inplaats van Nederland 1.In zenderlijst heb ik de naam ook al aangepast maar dit veranderd niets.Iemand nog sugesties.

 

Grtsss.Manfred.

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je wel het TVGuide2Topfield.exe.config file (juist) aangepast? Zie bijlage!

Voor de rest kan ik ook nog mijn beperkte upload.ini aanbieden

Zie bijlage!

succes

TVGuide2Topfield.exe.zip

epg_upload.zip

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

3PG kijkt NIET naar de zendernaam, maar naar de service_id en dergelijke. Wat je kan proberen is in 3pg twee keer op menu drukken, naar de [zender/transponder] instellingen gaan en eens op een zender gaan staan die niet goed wordt ingelezen. In de onderste balk wordt de informatie voor de -ini file aangegeven. Is die wel gelijk aan wat in je -ini staat?

 

Kijk ook eens naar de gedownloade tgd files. Die moeten ronde de 400 kB zijn. Je vindt ze in C:\Program Files\RemSoft\TVGuide2Topfield

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Wybo

Kijk ook eens naar de gedownloade tgd files. Die moeten ronde de 400 kB zijn. Je vindt ze in C:\Program Files\RemSoft\TVGuide2Topfield

De nieuwe bestanden zijn ongeveer 1500 kb groot!

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps, je hebt gelijk. Had die van oktober er nog in staan. Jammer dat het progje ze niet automatisch verwijdert....

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Mrbeegee,je gaf me de juiste tip om het tvguid2topfield xml bestand te vervangen.Hier zat dus het probleem.Had hier overheen gekeken.De map EPGdata werd wel gevuld met de oude instelling maar met verkeerde tgd bestanden.Nogmaals bedankt.

Nog een vraagje.Weet iemand waarom er rechtsboven in beeld nieuws kom te staan als ik mijn TF opstart.verdwijnt na 1 minuut.

 

Grtssss. Manfred.

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...