Ga naar inhoud


Disney Channel op TV Vlaanderen?


Gast Kitno

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik lees dat Jetix nu Disney Channel wordt. Betekent dat dit nu ook op TV-Vlaanderen is? Daar zie ik in de lijst ook Jetix staan.

 

Verder zie ik dit press

 

Over TéléSat dat disney in het pakket zit.

 

Het pakket bevat bovendien verschillende zenders zoals AB1, Gulli, NT1, Direct8 en Virgin17, die enkel beschikbaar zijn bij TéléSAT. Bovendien is de verdeler van digitale televisie erg trots om mee te delen dat ook de kinderzender Disney Channel in haar aanbod zit.

 

 

Dus misschien in de toekomst?

 

Dit is voor mij (en de dochters) een kanaal dat een deciding factor is.

 

Bedankt voor de input.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik meen dat Jetix de naam Disney XD gaat krijgen, en dat is wat anders dan Disney Channel. Overigens zit Jetix nu samen met Veronica op één kanaal en dit is niet voor TVVlaanderen maar enkel voor Canaal Digitaal abonnees.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kitno,

Beide zaken dat je opnoemt zijn feiten, de conclusie dat je maakt is aannemelijk.

De aandelen van Jetix zijn trouwens niet meer op de beurs genoteerd (of binnenkort).

Normaal gezien wordt het kanaal Jetix sowieso vervangen door een Disney-channel maar als de groep Disney niet overeenkomt met CD & TVV over het financieel gedeelte, kan het toch gebeuren dat we alweer een zender minder zullen hebben.

En dat CD & TVV zenders vanwege het financieel luik kunnen verliezen, is ook bewezen, nl. Boomerang & Cartoon Network.

Duimen dus!

 

O ja, Jean-Claude, Jetix is wél opgenomen bij TVV, Veronica niet.

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kitno

Over TéléSat dat disney in het pakket zit.

Het pakket bevat bovendien verschillende zenders zoals AB1, Gulli, NT1, Direct8 en Virgin17, die enkel beschikbaar zijn bij TéléSAT. Bovendien is de verdeler van digitale televisie erg trots om mee te delen dat ook de kinderzender Disney Channel in haar aanbod zit.

Zit disney channel van telesat op de astra of de hotbird?Ik heb een abbo bij deze provider,maar nog geen schoteltje op hotbird shocked

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

en is niet dezelfde versie als wat op de kabel en belgacom zit in belgie.

is de franse versie met franse sound en engelse sound.

geen subs erbij.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ik zou alvast wel blij zijn met een disney kanaal.

Alhoewel mijn zoontje met jetix ook tevreden is.

 

Maar toch heb ik het lieft cartoon netwerk terug want het zoontje is een grote fan van Ben 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...