Ga naar inhoud


Gezocht iemand met boot voor test in sat blad


Snuffer

Aanbevolen berichten

Voor een Sat.blad dat over de gehele wereld in diverse talen wordt gelezen ga ik een test doen met een schotel, een bol waarin de schotel zit en geheel vanzelf de Sat. volgt.

Dit is een prof.systeem en daarom zou ik het ook willen testen tijdens een tochtje.

Helaas heb ik geen boot dus mijn vraag is wie wil en kan hieraan meewerken en heeft een boot waar dit op zou kunnen.

 

Ron

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: liberte
Een reisje met een binnenvaart schip is zo geregeld.
Je hebt dan gelijk een doelgroep.


Niet echt een doelgroep meer, de binnenvaart is inmiddels behoorlijk voorzien.

Het gaat in dit geval om een Coastal 24 Seatel ?

Eigen ervaring werkt prima, ook op zeegaande schepen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

He...Snuffer weer terug?

 

Ik denk dat je zo´n test in de zomer moet doen. De meeste hobby-kapiteinen hebben hun jacht, zeilboot in de stalling.

 

Dan lijkt het me toch onpraktisch als deze doelgroep tijdens het varen wil TV kijken. Daar moet je stroom voor hebben en dan heb je zo´n lang verlengsnoer nodig.

 

Of is het de binnenvaart waar je op doelt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Drs. IJzerbout

 

In deze moderne tijd heeft zelfs de vakantieganger met een tent spanning en stroom.

De meeste hebben toch wel een aggregaat(tje) aan boord en de test hoeft ook niet direct, ook hoeft het geen doelgroep te zijn het gaat om de test van deze schotels de verkoop en reclame moet Sea.. zelf maken toch.

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames en Heren,

 

Mijn vraag was "iemand met boot voor test in blad" nu zie ik allemaal ideeen die hier eigenlijk niets te maken hebben.

Ik stel dan ook voor alleen diegene die mij helpen kan te reageren.

Ik kan ook in het water springen en blijven watertrappelen hier in de sloot dan kan ik het ook doen met een verlengsnoer.

Maar dat is niet de bedoeling. zo kunnen we er nog wel en paar opnoemen.

 

 

Dank u.

 

Ron

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

TS zou een oproep op een watersport forum kunnen plaatsen om een wat breder publiek aan te spreken in de juiste doelgroep.

 

Het testen is leuk maar naar mijn mening reeds overbodig aangezien deze systemen reeds 10 jaar ruim ingebruik zijn bij de beroepsvaart, het gros van de vissersvloot is voorzien van een dergelijk systeem, tevens is de binnenvaart ook behoorlijk voorzien.

 

De Seatel systemen zijn ook geen bijzonderheid op duurdere jachten, echter voor TS doelgroep aan de dure kant voor aanschaf, aangezien Digitenne voor de doelgroep een goedkoop veel gebruikt alternatief is,je moet tevens maar de ruimte hebben op een doorsnee jacht om het systeem te plaatsen.

Mijn conclusie een prima systeem ( eigen ervaring ) maar voor doorsnee pleziervaart te duur in vergelijking met het alternatief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...