Ga naar inhoud


[Satelliet] Themapakket verdwijnt bij Canal Digitaal, HD pakket 5 euro per maand


Gast calculator

Aanbevolen berichten

Citaat:

behouden straks gewoon hun zenders

Ze zullen dan wel een nieuwe ontvanger mogen aanschaffen plus eventueel na een bepaalde periode een pakket mogen upgraden naar Family of Entertainment... Mazzel heb je uiteraard als je al een Entertainment pakket er bij had.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 93
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Tonskidutch
Citaat:
Ik las ergens

ik niet en kan dus geen standpunt bepalen
anders dan een genuanceerde mening hebben

dat kan beter.

als er al na aanleiding van je bericht vragen zijn:
hoe gaat CanalDIGITAAL om met het omzetten van de pakketten

maar voorlopig is er geen officieel nieuws
enkel geroezemoes,

want geen bronvermelding
ciao


Er is wel heel duidelijk gezegd, waar dit nieuws vandaan komt, wegens plaatselijk beleid echter cryptisch. Ga eens beter lezen, Tonski...

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: exciter

Er is wel heel duidelijk gezegd, waar dit nieuws vandaan komt, wegens plaatselijk beleid echter cryptisch. Ga eens beter lezen, Tonski...


@exciter
geen wonder als je cryptoworks in je profiel hebt staan

neen het was niet duidelijk enkel na drie maal lezen daagt het
MAAR dat hoort dan eerder in off topic dan in nieuws, waar bronnen geraadpleegt moeten kunnen worden, als het al relevant satelliet nieuws is.

de naam is Tonskidutch
doei

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hemertje

calculator, je lijkt scrooge wel, alles is te duur voor jou.


Calculator wordt abonnee van een provider als deze:

-alle HDTV zenders in het basispakket plaatst.
-zenders met minimaal 20Mbit/s MPEG4 uitzendt (dus max 2 zenders op een transponder in het geval CanalDigitaal).
-bij het aangaan van een jaarcontract een gratis 50" flatscreen + HDTV DVR cadeau geeft als welkomstgeschenk.

Tot die tijd blijft Calculator lekker FTA kijken en ons bestoken met opmerkingen dat alles te duur is. smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740
Origineel bericht van: hemertje

calculator, je lijkt scrooge wel, alles is te duur voor jou.


Calculator wordt abonnee van een provider als deze:

-alle HDTV zenders in het basispakket plaatst.
-zenders met minimaal 20Mbit/s MPEG4 uitzendt (dus max 2 zenders op een transponder in het geval CanalDigitaal).
-bij het aangaan van een jaarcontract een gratis 50" flatscreen + HDTV DVR cadeau geeft als welkomstgeschenk.

Tot die tijd blijft Calculator lekker FTA kijken en ons bestoken met opmerkingen dat alles te duur is. smile


Wat een flut aanbieding, niets beters in huis, droomprovider?

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740

calculator, je lijkt scrooge wel, alles is te duur voor jou.


Calculator wordt abonnee van een provider als deze:

-alle HDTV zenders in het basispakket plaatst.
-zenders met minimaal 20Mbit/s MPEG4 uitzendt (dus max 2 zenders op een transponder in het geval CanalDigitaal).
-bij het aangaan van een jaarcontract een gratis 50" flatscreen + HDTV DVR cadeau geeft als welkomstgeschenk.

Tot die tijd blijft Calculator lekker FTA kijken en ons bestoken met opmerkingen dat alles te duur is. smile [/quote



Je vergeet de gratis monteur. :D

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of ik wel zo blij wordt van dit verhaal...

 

Nu heb ik Basis & Thema voor € 14,90 p/m. Moet ik straks een Entertainment-pakket nemen van € 23,95 p/m om de zelfde Thema zenders te behouden...??? Voor mij was het HD pakker al € 5,- duurder, dus daar veranderd niets aan.

 

Als ze alle thema zenders in het familie pakket stoppen veranderd er voor mij niet veel...maar Canal Digitaal zal dit uit commerciele redenen vast niet doen. Eind van het verhaal voor mij: Of minder zenders of meer gaan betalen voor de huidige zenders welke ik nu ontvang uit het thema pakket.

 

Nog voor de mensen welke een bron willen weten..deze is op de wel bekende Satelliet Mag. site terug vinden.

Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR

ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

We weten nog niet wat "ze" gaan doen... Dus dat is speculeren. Wat ik wel verwacht is dat de huidige themapakket abonnees een aanbieding zullen krijgen. Welke aanbieding dat weten ze volgens bij bij CDS zelf nog niet..??

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rudie1956

-alle HDTV zenders in het basispakket plaatst.
-zenders met minimaal 20Mbit/s MPEG4 uitzendt (dus max 2 zenders op een transponder in het geval CanalDigitaal).
-bij het aangaan van een jaarcontract een gratis 50" flatscreen + HDTV DVR cadeau geeft als welkomstgeschenk.



Die DVR, is dat een Dreambox8000?:D


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
We weten nog niet wat "ze" gaan doen... Dus dat is speculeren. Wat ik wel verwacht is dat de huidige themapakket abonnees een aanbieding zullen krijgen. Welke aanbieding dat weten ze volgens bij bij CDS zelf nog niet..??

Ze kunnen er ook een sterfhuiscontructie van maken. Iedereen blij. Nouja, behalve dan misschien mensen die nu een HD-decoder "moeten" kopen.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
Origineel bericht van: exciter

Er is wel heel duidelijk gezegd, waar dit nieuws vandaan komt, wegens plaatselijk beleid echter cryptisch. Ga eens beter lezen, Tonski...


@exciter
geen wonder als je cryptoworks in je profiel hebt staan

neen het was niet duidelijk enkel na drie maal lezen daagt het
MAAR dat hoort dan eerder in off topic dan in nieuws, waar bronnen geraadpleegt moeten kunnen worden, als het al relevant satelliet nieuws is.

de naam is Tonskidutch
doei


Dag vriend,

Alles goed? Niet boos worden hè? Die site waar René Tensen dat gemeld heeft mag hier nu eenmaal niet vermeld worden. Ik weet niet wat er zich allemaal afgespeeld heeft in het verleden, maar de mods hier krijgen huiduitslag als je die naam noemt. sick

Dus dat doenne we dan maar niet. wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Ik zou de bron wel willen noemen waar ik het nieuws vandaan heb, maar dat mag nou eenmaal hier niet.

 

Maar geloof me nou maar dat ik het niet verzin smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...