Ga naar inhoud


[Satelliet] Themapakket verdwijnt bij Canal Digitaal, HD pakket 5 euro per maand


Gast calculator

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Apple740

Nu zitten er zo'n 10 SD zenders op een transponder, en dat worden er 6 in HD.

Die calculator van jou moet vervolgens heel makkelijk uit kunnen rekenen dat CDS meer kosten moet gaan maken voor het uitzenden want HD is een stuk minder efficient. En ik verwacht niet dat de directie van CDS dit uit eigen zak gaat betalen. wink


Dat heet een investeringsmaatschappij.. eerst investeren en dan winst kunnen maken kennen ze daar denk ik niet...

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 93
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: RVP
Ik ben het met Calculator eens, ook ik ga niet extra betalen voor HD.
Voor kleur en breedbeeld heb ik dat ook niet hoeven doen.
Dus als die zenders in het Basis abbo komen zal ik er met veel plezier naar gaan kijken.
Zo niet, dan kijk ik gewoon verder in SD, is ook een prachtig plaatje op mijn scherm.


Ik heb gisteren naar het voetbal gekeken en het verschil tussen SD en HD kunnen beoordelen. Mijn conclusie is dat ik prima met het SD beeld kan leven.

Op den duur zal er geen onderscheid meer worden gemaakt in kosten voor SD of HD, ik wacht wel even want ik vind het toch steeds meer een hype worden.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Op den duur zal er geen onderscheid meer worden gemaakt in kosten voor SD of HD,

Omdat SD gaat verdwijnen ;-)


Prima toch, dat is evolueren. Over een paar jaar kijken we elkaar verbaasd aan met de gedachte dat we hebben moeten betalen voor HD.

Bovendien schijnt er weer een overtreffende trap in ontwikkeling te zijn, mooi voor hele grote schermen. Op de doorsnee huiskamerschermen schijn je het verschil niet te kunnen zien.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu het familliepakket.

Stel dat ik nu mij abboneer op het themapakket, dan kijk ik de eerste 6 maanden gratis wink

31 maart is minder dan 6 maanden.

En daarna krijg je ze waarschijnlijk in je pakket.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: iRuud
Origineel bericht van: Apple740
Nu zitten er zo'n 10 SD zenders op een transponder, en dat worden er 6 in HD.

Tel maar liefst 13 TV zenders op 1 transponders frown. (plus enkele radiozenders)



Kun je nagaan, straks als alles HD is heeft CDS dus globaal het dubbele aan transpondercapaciteit nodig.
En volgens Calculator en een paar anderen hoeft HDTV niet met extra kosten gepaard te gaan?

@Calculator; leg ons nou eens uit hoe CDS dat voor elkaar denkt te kunnen krijgen (geen meerkosten).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dwendy
Ik heb nu het familliepakket.
Stel dat ik nu mij abboneer op het themapakket, dan kijk ik de eerste 6 maanden gratis wink
31 maart is minder dan 6 maanden.
En daarna krijg je ze waarschijnlijk in je pakket.


ALs het goed is kun je je niet meer abonneren op het themapakket... maar goed bij CD weet je het nooit. voor je het weet zit je er 2 jaar aan vast..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: iRuud
Origineel bericht van: Neptunus
Over een paar jaar kijken we elkaar verbaasd aan met de gedachte dat we hebben moeten betalen voor HD.


Zal eerder zijn:
'Over een paar jaar kijken we elkaar verbaasd aan met de gedachte dat sommige HD kanalen gratis waren.'


Mensen,we gaan de komende jaren steeds meer betalen om TV te kijken.
Maakt niet uit via welk medium het is,meer betalen moeten we straks.

Als je dat niet aanstaat,dan kijk je maar niet.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Heb je weleens gekeken op de website van www.netcologne.de ?

 

Die kabelaar geeft 170 digitale televisie en radiozenders ongecodeerd door, voor maar 6,60 euro per maand.

 

http://www.netcologne.de/privatkunden/privatkunden/glasfaser-dsl/citynet-tv/citynet-tv-digital.html

 

http://www.netcologne.de/download/privatkunden/mk_kostenfreie_digitale_programme.pdf

 

Kijk eens voor de lol hoeveel HD zenders daarbij zitten voor die 6,60 euro en allemaal ongecodeerd.

 

Dus je ziet, het kan allemaal echt veel goedkoper!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het juist heel goed !

Power to the people !

Wij als kijker bepalen de prijzen.

Als niemand extra gaat betalen voor HD, dan zijn wij de winnaars.

HD komt / is er toch wel.

 

Niet mee lopen beste mensen door een duur HD abbo te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heeft Duitsland met Nederland te maken?

 

Wat heeft kabel met satelliet te maken?

 

Ik ken landen in de wereld waar ze omgerekend minder dan 10 eurocent per liter benzine hoeven te betalen. Dat betekent toch niet direct dat wij in Nederland ook maar 10 eurocent voor een liter benzine hoeven te betalen.

 

Ik weet niet hoeveel subsidie die Netcologne van de Duitse overheid of de stad Keulen krijgt. Ik weet niet of het gewoon een nutsnetwerk is van deze stad. Als dat namelijk het geval is dan heeft de belastingbetaler al zat extra via belastingen betaald voor de update van dit netwerk.

 

Appels met peren vergelijken dus. En weer de concrete vraag van Apple740 met een schijnbeweging proberen te ontwijken. Dus ook ik ben benieuwd naar het concrete antwoord van Calculator op de eerder gestelde vraag van Apple740 aangaande CanalDigitaal.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satwatcher

Ik ken landen in de wereld waar ze omgerekend minder dan 10 eurocent per liter benzine hoeven te betalen. Dat betekent toch niet direct dat wij in Nederland ook maar 10 eurocent voor een liter benzine hoeven te betalen.


Hoezo niet, het kan dus wel ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...