Ga naar inhoud


Afsluiten zonder aanmaning?


hugogertie

Aanbevolen berichten

Weet iemand of CD zomaar je kaart op nul mag (alleen publieke werken nog)zetten zonder eerst een aanmaning te hebben verzonden per post of per e-mail ? mad

Er is begin november een overschrijving niet goed gegaan omdat ze daar hardleers zijn en weigeren om onze bankgegevens te veranderen. Met de oude rekening wordt weinig gedaan vandaar.

Dit is nu al de tweede keer dat dit gebeurd en twee keer zonder aanmaning of iets dergelijks.....

Na een telefoontje moet je dan horen dat de rekening niet betaald is maar ze maken er zelf een zooitje van een keer schrijven ze een groot bedrag af dan een maand niets en dan weer gewoon....etc. Ben pist off op die club wordt tijd dat er een grote Bom op die administrie valt kunnen ze het vanaf het begin goed opzetten... cry

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Klopt ik voldoe niet aan de betaal verplichtingen maar hun voldoen niet aan hun verplichting om de juiste gegevens te hanteren....wie heeft er dan schuld ?? We hebben niet 1 brief aangetekend verstuurd met het verzoek het rekening nummer te wijzigen maar vandaag is de derde aangetekende weg..... mad

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan pas sinds deze week inloggen omdat mijn e-mail adres vorig jaar is gewijzigt hebben wij een brief naar CD gestuurd (vorig jaar) met daarin het verzoek bankrekening en e-mail te wijzigen. E-mail is nu (telefonisch wel gelukt)aangepast waardoor we nu pas in kunnen loggen. Dus daar zou ik de bankrekenig zelf moeten kunnen wijzigen.....bedankt voor de tip. smile

Jij weet meer als die telefoon medewerker die pas na een paar vloekwoorden op CD wakker werd na haar vragen; Kaart niet goed erin...geen orginele CD ontvanger eerst resetten het hele lijstje was ze van plan op te dreunen...... crazy

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satdorus
Je betaalt of baalt.
Je betaalt niet en je baalt toch.
Geen verschil dus, misschien tijd voor Ziggo. :D


haha, maar moet je wel in het ziggo gebied zitten smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je verhuisd of heb je alleen een ander email adres gekregen. In het eerste geval zou wel eens de verklaring kunnen liggen waarom je geen brief hebt gekregen van CDS... die is dan gestuurd naar je oude adres. Ook dat kun je aanpassen op myCanalDigitaal.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satdorus
Je betaalt of baalt.
Je betaalt niet en je baalt toch.
Geen verschil dus, misschien tijd voor Ziggo. :D

Ja hoor, bij Ziggo is het gras een stuk groener! Paar weken geleden nog op Radar gezien.. eek

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Je kunt dat zelf aanpassen via myCanalDigitaal... dan had je die problemen niet gehad.


Dan wordt je verwezen naar een PDF file voor de automatische incasso die je uit moet printen en in moet vullen en dan per post op moet sturen. Je kan dus niet online je rekening nummer veranderen.

Hier is het vooralsnog goed gegaan, na 3 weken kreeg ik netjes een schrijven met een bedankje dat we nu automatisch gaan betalen. Nog even afwachten of ze niet van twee rekeningen gaan afboeken...

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Die pdf is uiteraard nodig, zodat CDS gemachtigd is het van de andere rekening automatisch te incasseren....

Zo'n incasso machtiging kan zelfs mondeling of per e-mail worden gegeven. Een fax - in elke computer zit een fax - werkt in geval van CD erg goed, kunnen ze juridisch niet onderuit en zelfs het overbetaalde 0900 nummer wordt daarmee gemeden. Ik walg ook van CD en maak minimaal gebruik van deze ellende, ik ga binnenkort over naar KPN Digitenne voor de NL zenders(incl Belgische zenders en Nat Geo etc) voor 8,50 per maand) Canal Digitaal is hiermee veel te duur. Voor FTA Engelse en Duitse zenders houd ik mijn satellietontvanger.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pj1
ik ga binnenkort over naar KPN Digitenne voor de NL zenders(incl Belgische zenders en Nat Geo etc) voor 8,50 per maand) Canal Digitaal is hiermee veel te duur. Voor FTA Engelse en Duitse zenders houd ik mijn satellietontvanger.


Nou van KPN digitenne wat een waardeloze ontvangst is dat daar is 1 euro in de maand nog teveel voor gevraagd nee nooit meer die zooi.

Samsung UHD 55" 3D , VU+ 4k solo  VU+ Zero
Samsung led 40"
Bigsat Viosat  , Onkyo TX-NR 515 met 7.1 Jamo boxen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hans v O 286
Nou van KPN digitenne wat een waardeloze ontvangst is dat daar is 1 euro in de maand nog teveel voor gevraagd nee nooit meer die zooi.


Digitenne heeft bij mij een prima ontvangst, bovendien is alles beter dan CanalDigitaal. Ik heb nog nooit iemand positief over CanalDigitaal gehoord. Als je ze belt krijg je het gevoel dat je Sicillië aan de lijn hebt. Digitenne is bovendien 7 euro per maand goedkoper dan CD (om ook de Belgische zenders, Discovery, Nat. Geo en Animal Pl. te ontvangen.) Da's 840 euro in 10 jaar!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pj1
Origineel bericht van: Littlesat
Die pdf is uiteraard nodig, zodat CDS gemachtigd is het van de andere rekening automatisch te incasseren....

Zo'n incasso machtiging kan zelfs mondeling of per e-mail worden gegeven. Een fax - in elke computer zit een fax - werkt in geval van CD erg goed, kunnen ze juridisch niet onderuit en zelfs het overbetaalde 0900 nummer wordt daarmee gemeden. Ik walg ook van CD en maak minimaal gebruik van deze ellende, ik ga binnenkort over naar KPN Digitenne voor de NL zenders(incl Belgische zenders en Nat Geo etc) voor 8,50 per maand) Canal Digitaal is hiermee veel te duur. Voor FTA Engelse en Duitse zenders houd ik mijn satellietontvanger.



Daar loop ik ook aan te denken. Beetje flauw van de coderingsproblemen. Verder hebben twee vrienden problemen met het opzeggen na verhuizing. Ze zijn idd niet klantvriendelijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...