Ga naar inhoud


Suomipoeka plugin vraag


vGnp

Aanbevolen berichten

 

Vandaag zag een soortgelijk iets. Een (timer)opname die gisteren gestart is om 23:55 op Nick Toons (kabel):

 

movielist2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gert.

 

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

  • Reacties 159
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

 

Heb even een testje gedaan met een andere nas, nu een Synology, en raadt eens... het probleem treed niet meer op. Ligt blijkbaar toch aan die wdc nas die, op een of andere manier, de ts.meta (zo af en toe) verkracht.

Waarom die (de wdc) dat doet weet ik dus niet maar ik vermoed dat het geheel te langzaam op gang komt wanneer er aktie verlangt wordt.

 

Gert.

 

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Even deze topic omhoog heisen.

 

Inmiddels de 8000 voorzien van de openpli van 2/11.

In de feed mis ik de Suomipoeka plugin.

 

Met deze plugin kon ik lopende (timer)opnames direct stoppen door in de videomap op DELETE(rood) te drukken terwijl je op die opname stond. Dan werd de vraag gesteld of je de lopende opname wilde stoppen.

Drukte je op rood, dan stopte de opname en bleef de opname gewoon vermeld in de lijst.

 

Nu, zonder deze plugin, wordt de opname direct gewist, wordt in de trashcan gedaan.

Maar het rode knippperende "opnamelampje" in de infobalk blijft knipperen, terwijl er verder niets op de schijf lijkt te worden weggeschreven.

 

Ik wil graag die plugin weer in de feed, of is dat een probleem? Waar kan ik ander de laatste versie (weer) vinden?

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Doe ik even mee met het topic omhoog hijsen.

Je kunt toch ook op uit [geel] drukken ipv verwijderen [rood]?

 

Origineel bericht van: Beobuddy
Even deze topic omhoog heisen.

 

Inmiddels de 8000 voorzien van de openpli van 2/11.

In de feed mis ik de Suomipoeka plugin.

 

Met deze plugin kon ik lopende (timer)opnames direct stoppen door in de videomap op DELETE(rood) te drukken terwijl je op die opname stond. Dan werd de vraag gesteld of je de lopende opname wilde stoppen.

Drukte je op rood, dan stopte de opname en bleef de opname gewoon vermeld in de lijst.

 

Nu, zonder deze plugin, wordt de opname direct gewist, wordt in de trashcan gedaan.

Maar het rode knippperende "opnamelampje" in de infobalk blijft knipperen, terwijl er verder niets op de schijf lijkt te worden weggeschreven.

 

Ik wil graag die plugin weer in de feed, of is dat een probleem? Waar kan ik ander de laatste versie (weer) vinden?

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het stoppen van een lopende opname kun je normaliter gewoon stopzetten via rood.

Dat is op zich best logisch, rood is het opname-menu.

 

Maar het probleem/ongemak waar ik tegenaan loop, is dat bij meerdere gelijktijde opnames je niet aan kan geven, of kan zien welke opname je stop zet.

 

Het stopzetten via de opnamelijst gaat snel en overzichtelijk via de Suomipoeka-plug-in (heb hem nog niet geinstalleerd, want ik heb hem niet en ik wil eerst kijken wat Pli aan opties heeft. Hoe minder plugins, hoe beter dacht ik)

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Milo en andere programmeurs,

 

Zou je nog eens willen kijken naar de kleuren van de icoontjes/balletjes bij de opnames.

Bij de huidige Pli krijgt een nieuwe opname een rood icoontje.

Maar wat ik niet kan zien in een oogopslag is of de opname nog loopt.

Bij de Suomipoeka is rood een lopende opname, blauw een ongekeken opname en groen als hij al is (gedeeltelijk) bekeken.

 

Het is vooral bij live uitzendingen die uitlopen van belang dat je kan zien of een (timer)opname nog loopt.

Het huidige rode knipperende lampje in de infobalk voldoet op dat moment niet, omdat er meerdere opnames (tegelijkertijd) kunnen lopen.

 

Dus als je daar naar zou willen kijken, samen met het kunnen stoppen van een opname vanuit de opnamelijst (rodeknop tijdens opname is stoppen, daarna krijgt de rode toets weer de funktie verwijderen), zou ik je zeer erkentelijk zijn.

 

Bijvoorbaat dank.

 

Beobuddy.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik dan ook maar gedaan. (gek genoeg met enige tegenzin)

 

Gebruiksvriendelijkheid hier bij de vrouwen boven alles.

 

Ik heb hem hier vandaan, bij de originele maker ervan.

 

http://koti.mbnet.fi/devnull/suomipoeka/

 

Alleen de taal wil zich nog niet laten wijzigen.

 

Maar zodra de Pli eventueel is aangepast, gaat ie er weer vanaf. De Pli heeft meer opties v.w.b. locaties van opnames die verdwijnen bij het installeren van de Suomipoeka.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Beetje late respons.

 

Maar toch nog langs deze weg bedankt voor het inbrengen van het kunnen stopzetten (en als extra gelijk kunnen wissen) van lopende opnames.

Ben er pas vandaag achter gekomen na het opnieuw flashen van de 8000. Start en draait hier zonder problemen.

 

Bedankt.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...