Ga naar inhoud


Suomipoeka plugin vraag


vGnp

Aanbevolen berichten


  • Reacties 159
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dolf zit geloof ik al in de hoofdmap en kan daarom niet terug.... zoals het hier uit ziet... Of ben je via movies hier gekomen?

 

Dat van dag grijze vlak kan ik conformeren. Dat krijg je als in een lijst alleen directories staan. Dat zal dus nog gefixt moeten worden.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Dolf zit geloof ik al in de hoofdmap en kan daarom niet terug.... zoals het hier uit ziet... Of ben je via movies hier gekomen?

Dat van dag grijze vlak kan ik conformeren. Dat krijg je als in een lijst alleen directories staan. Dat zal dus nog gefixt moeten worden.


Zo te zien zit dolf in een submap (films) in movie,

Ik krijg dan wel de terug optie te zien.

Zou het kunnen dat dit nog niet in de image van de 7025 zit,
maar wel in die van de 8000 ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik vanmorgen OpenPLi-unstable-dm7025-20091231.nfi geflasht.

Gebruikte sinds tijden Suomipoeka. Was er erg tevreden over.

Nu met de nieuwe features in de filmlijst (mijn complimenten !!) heb ik geen behoefte meer aan Suomi. Ziet er tov Suomi veel professioneler uit.

Een dingetje mis ik. In suomi kun je als je helemaal bovenaan de lijst staat in een keer met pijltje omhoog meteen naar de laatste entry in de lijst springen zonder dat je door de hele lijst naar beneden moet scrollen.

 

Ben overigens van mening dat OpenPli momenteel het meest solide en zeer professioneel uitziende image voor de 7025+ is.

 

met vriendelijke groet en een goede rutsch vanavond zoals wij hier in Limburg zeggen.

 

graanpuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het grote grijze vlak heb ik een oplossing. Mijn routine selecteerde het eerste "niet-directory" item in de lijst, en als er geen films zijn, dan selecteerde hij een niet-bestaand item (wat de ListBox niet op lijkt te vangen).

 

Het al dan niet tonen van de ".." directory zit een denkfoutje van mij in. Ik liet hem weg als je in een ge"bookmark"te directory zit (zoals /hdd/movie) maar als je /hdd/movie/xxx in je bookmarks hebt zitten, dan krijg je dus ook geen ".." item als je in /hdd/movie/xxx zit.

Ik pas het aan, zodat je omhoog kunt als dat 'logisch' is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: graanpuf
...meteen naar de laatste entry in de lijst springen zonder dat je door de hele lijst naar beneden moet scrollen.


Vanaf morgen kun je met de 2/5/8 toetsen direct naar de top van de lijst, de eerste opname (niet-directory) of de laatste in de lijst springen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dolf
Wat is het voordeel/nadeel van bookmarken?


Voor sub-mappen van /hdd/movie hoeft dat niet, die zijn min of meer "altijd" gebookmarkt (ook al staan ze niet expliciet in de lijst onder de video knop).

Als je bookmarkt, kun je die lokaties met de gele toets onmiddelijk aanspreken. Handig voor bijvoorbeeld network shares (andere dreambox, PC of NAS).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
Origineel bericht van: Dolf
Wat is het voordeel/nadeel van bookmarken?


Voor sub-mappen van /hdd/movie hoeft dat niet, die zijn min of meer "altijd" gebookmarkt (ook al staan ze niet expliciet in de lijst onder de video knop).

Als je bookmarkt, kun je die lokaties met de gele toets onmiddelijk aanspreken. Handig voor bijvoorbeeld network shares (andere dreambox, PC of NAS).


Even wat uitgeprobeerd:
Als ik mijn sub-map films niet gebookmarkt heb kan ik deze map niet kiezen tijdens het plannen van een timer.

VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0

VU+ Duo, OpenPLI.

Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin.

iPad met Dreambox live.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...