Ga naar inhoud


Suomipoeka plugin vraag


vGnp

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Oldfield
Sinds MiLo bezig is met de bestandenlijst, heb ik afscheid genomen van de plugin van Suomiepoeka. Mooi werk zeg.
S


Ook afscheid genomen van Suomi. Ik sluit me derhalve hier graag bij aan. Elke dag weer ervaar ik hoe geweldig het werk van de vele vrijwilligers is! Hulde aan hen.

De al eerder gemelde cosmetische wensen zijn natuurlijk van minder belang, maar wel nice 2 have. Ik wacht het rustig af.



DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 159
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik ben ook van Suomi af, alleen de naam al...

 

Als ik nu echter op pvr druk, krijg ik het overzicht van /hdd/movie, maar de sortering lijkt door elkaar.

 

Er is volgens mij geen sprake van sortering. Het overzicht is niet op alfabet, niet op datum en ook niet op grootte gesorteerd. Het lijkt een willekeurig overzicht, en dat is met een 1,5 Tb schijf op den duur niet handig.

 

Doe ik iets verkeerd, of is er nog ruimte voor verbetering?

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een probleem met de open pli.

 

Ik druk op de pvr knop

Dan op menu

Dan kies ik Weergave: Met uitgebreide informatie

Dan heb ik een zwart scherm, en kan dan verder ook niets

Ga ik dan weer terug naar: Weergave:zonder uitgebreide informatie.

Dan werkt het wel weer.

Kies ik een andere optie dan werkt het ook.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

NowTV kun je eens een screendump maken en hier posten... Maar met beperktere informatie werkt het dus wel..???

 

Het kan ook aan de skin liggen (zie hierboven). Probeer eens een andere skin (Magic Skin).

 

Als je een HD skin gebruikt, dan heeft Milo het gisteren gefixt. Alleen heeft de bouwserver niet goed gelopen vannacht... maar dan wordt het wel opgelost zover ik begrijp. Met de Magic Skin moet het direct opgelost zijn.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Citaat:
als je via pvr in de hoofdlijst staat en je gaat op een zelf aangemaakte submap van /movie staan dan verdwijnt de tekst "delete" uit de rode knop.


Dat is geen bug, maar een beveiliging.
Anders kan je een folder met complete inhoud wissen.


Hallo DeBeek,

Dat is duidelijk, daar gaat het ook niet om.

waar het wel om gaat is dat de rode knop weer "Delete" geeft als je op een bestand in een submap gaat staan, maar als je hem dan wilt gebruiken enigma crasht.

Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer

 

Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Laverda
waar het wel om gaat is dat de rode knop weer "Delete" geeft als je op een bestand in een submap gaat staan, maar als je hem dan wilt gebruiken enigma crasht.


Zoals ik al eerder heb gepost, dat ligt aan een plugin die je gebruikt (MovieSelectionQuickButton?) niet aan de movielist zelf.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
Aan de crash log te zien is dit niet de schuld van de movielist maar van de "MovieSelectionQuickButton" plugin. Die heeft aan de knoppen zitten sleutelen, en daardoor de zaak stuk gemaakt.

Ik vroeg me al af hoe de groene knop ineens "Cutlist Editor" kon zijn geworden.


Hallo Milo, bedankt voor je reactie,

ligt inderdaad aan de "MovieSelectionQuickButton" plugin in deze plugin kun je de knoppen toewijzen.



plugin nu verwijderd en alles werkt weer zonder crashes

Laverda

post-5155-1318260616,6387_thumb.png

Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer

 

Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij valt het op bij de movielist dat een opname van de kabel anders wordt weer gegeven dan een opname van de sat.

 

movielist1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oftewel, Outbreak (History HD, kabel) en Storm Chasers (Discovery - Sat). Bij de satopname begint de titel met de datum terwijl dat bij de kabel niet zo is.

Is dit door een instelling te fixen?

 

Gert.

 

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zal vast niet structureel zijn? het lijkt er namelijk op dat de meta file ontbreekt. Je krijgt dan de filenaam te zien (inclusief de extensie zoals je ziet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pieterg
dat zal vast niet structureel zijn? het lijkt er namelijk op dat de meta file ontbreekt. Je krijgt dan de filenaam te zien (inclusief de extensie zoals je ziet)


Of het structureel is weet ik eigenlijk niet. Het valt mij zo af en toe op. Zat nu even te proberen dit te reproduceren maar dat is (gelukkig of helaas wellicht nog) niet gelukt.
Dit zijn de files die ik van 'Storm Chasers' heb:

obelix movie # ls -l 20100111*
-rwxr-xr-x 1 nobody nobody 302 Jan 11 05:35 20100111 0535 - Discovery - Storm Chasers.eit
-rw-r--r-- 1 nobody nobody 1436449344 Jan 11 06:44 20100111 0535 - Discovery - Storm Chasers.ts
-rw-r--r-- 1 nobody nobody 139712 Jan 11 06:45 20100111 0535 - Discovery - Storm Chasers.ts.ap
-rw-r--r-- 1 nobody nobody 36 Jan 11 20:04 20100111 0535 - Discovery - Storm Chasers.ts.cuts
-rw-r--r-- 1 nobody nobody 87 Jan 11 20:04 20100111 0535 - Discovery - Storm Chasers.ts.meta
-rw-r--r-- 1 nobody nobody 1956064 Jan 11 06:44 20100111 0535 - Discovery - Storm Chasers.ts.sc
obelix movie #

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Storm chasers wordt niet als "eigen" opname gezien, waarschijnlijk is de ".meta" file verdwenen, kapot, of iets van dien aard. "cat" de meta eens, en post eens wat erin zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De cat van '20100111 0535 - Discovery - Storm Chasers.ts.meta':

 

obelix movie # cat "20100111 0535 - Discovery - Storm Chasers.ts.meta"

1:0:0:0:0:0:0:0:0:0:

 

 

0

 

377654400

1436449344

f:0,c:000901,c:010902,c:020904,c:030901

obelix movie # od -a "20100111 0535 - Discovery - Storm Chasers.ts.meta"

0000000 1 : 0 : 0 : 0 : 0 : 0 : 0 : 0 :

0000020 0 : 0 : nl nl nl 0 nl nl 3 7 7 6 5 4

0000040 4 0 0 nl 1 4 3 6 4 4 9 3 4 4 nl f

0000060 : 0 , c : 0 0 0 9 0 1 , c : 0 1

0000100 0 9 0 2 , c : 0 2 0 9 0 4 , c :

0000120 0 3 0 9 0 1 nl

0000127

Gert.

 

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij ontbreekt de naam van het programma en ook de zender ref vind ik verdacht "1:0:0:0..."

 

Lijkt inderdaad iets mis gegaan te zijn bij het schrijven van de meta.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik herinner mij wel dit vaker gezien te hebben bij een timer-opname die ergens in de nacht begon. Wellicht kan het probleem de zogenoemde 'green' wdc nas zijn. Hiervan gaan de schijven vrij snel na een idle periode in een soort slaapstand. Als er dan activiteit verlangt wordt (movielist opvragen bv) dan duurt het ook even voordat het op het scherm verschijnt. En dit geldt waarschijnlijk ook voor de timers die 's nachts afgaan.

 

Gert.

 

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...