Ga naar inhoud


Suomipoeka plugin vraag


vGnp

Aanbevolen berichten

Er zitten in Suomipoeka nog wat handigheden zoals het automatisch opschonen van timers. Ik zie geen directe aanleiding om Suomipoeka te verwijderen.

 

Verder nog even een zijdelingse vraag: als jullie de laatste versie OpenPli erin willen hebben, welke methode passen jullie dan toe?

 

Firmware flash of via de software update?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 159
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Mijn codering was:

 

rood: Niet bekeken.

geel: Bezig met kijken (bolletje is verder gevuld naarmate je meer gezien hebt)

blauw: "Weetniet". Er is geen informatie beschikbaar. Dat kan als de .cuts file verdwenen is, of als je een opname afspeelt en binnen 1 minuut weer stopt, of wanneer je een opname afspeelt helemaal tot het einde.

 

post-12361-1318260594,8002_thumb.png

post-12361-1318260594,8027_thumb.png

post-12361-1318260594,8046_thumb.png

post-12361-1318260594,8065_thumb.png

post-12361-1318260594,8083_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
...zoals het automatisch opschonen van timers.


Zou het niet handiger zijn om de "feature" dat die ouwe timers allemaal blijven staan gewoon eruit te mikken? Eventueel met ergens een setting "keep used timers" ofzo.

Of een setting dat ze na X dagen vanzelf verwijderd worden. Dat lijkt me eigenlijk nog wel het beste.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Happy2000
Het gedeelte wat je nodig hebt begint met:

<screen name="SuomipoekaMenu" position="90,90" size="1100,570" title="SuomipoekaMenu">

<screen name="MovieSelectionSP" position="90,90" size="1100,570" title=" ">

Kan er iets anders uitzien in andere skins!


@Happy2000:
Ik ben dit draadje nog eens aan het doorlezen, en zie nu pas dat jij een veel groter Suomipoeka scherm hebt.
Kun je bovenstaande eens toelichten?

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er een koppeling naar een netwerk map of file in de lijst staat en deze koppeling is er niet meer omdat bijvoorbeeld de mount niet meer aanwezig is, of je PC is down, dan laat de afspeellijst zich niet meer openen. Hij lijkt eeuwig te blijven zoeken en maak dat kenbaar door de radertjes linksboven in het scherm. Je kunt niet meer terug want de exit knop reageert niet en dan is de enige uitweg spanning eraf. Dit fenomeen doet zich op allerlei wijzen voor binnen de DB en is naar mijn mening het meest irritante gedrag van enigma.

Komt dit nou, naar jullie mening, door de hardware beperkingen of zit hem in de software van DMM. Het lijkt mij logischer een bewerking af te breken als de gebruiker op exit drukt en dan terug te keren naar de voorlaatste stap. Niet gevonden koppelingen kunnen ook als 'niet aanwezig' aangegeven worden, want bij verbindingsbeheer kan het met de mounts toch ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hulkman
en dan is de enige uitweg spanning eraf

Dat heb ik ook als ik onder Suomipoeka op 16x tegen het einde van de opname aan loop.
Doe ik het op 8x dan krijg ik een GSOD.

En v.w.b. het niet aanwezig zijn van de .ap file: Ik probeerde zojuist een opname te knippen met Moviecut, maar krijg dan dit:

30cwol2.jpg

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hulkman
Als er een koppeling naar een netwerk map of file in de lijst staat en deze koppeling is er niet meer omdat bijvoorbeeld de mount niet meer aanwezig is, of je PC is down, dan laat de afspeellijst zich niet meer openen. Hij lijkt eeuwig te blijven zoeken en maak dat kenbaar door de radertjes linksboven in het scherm. Je kunt niet meer terug want de exit knop reageert niet en dan is de enige uitweg spanning eraf. Dit fenomeen doet zich op allerlei wijzen voor binnen de DB en is naar mijn mening het meest irritante gedrag van enigma.
Komt dit nou, naar jullie mening, door de hardware beperkingen of zit hem in de software van DMM. Het lijkt mij logischer een bewerking af te breken als de gebruiker op exit drukt en dan terug te keren naar de voorlaatste stap. Niet gevonden koppelingen kunnen ook als 'niet aanwezig' aangegeven worden, want bij verbindingsbeheer kan het met de mounts toch ook?


Dit klopt, had ik ook met een niet goed werkende mount, erg vervelend want de enige oplossing was uit en aanzetten. Eigenlijk zou de exit knop alles moeten overulen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
Map-ondersteuning in de movie lijst. Ook ter verbetering van de WAF.

Directories verschijnen gewoon in de lijst, ben nog bezig met simpel file management zoals "move".
Prima ontwikkelingen, die mappen, en het verplaatsen van de movies enzo, maar in "Dreambox Webcontrol" pagina, in de movie list staan de Directorys ook zichtbaar in de lijst van de opnames.
Als je klikt op zo'n pad, dan schakelt de tv naar een zwart beeld. Mijn ega kijkt dan op, en vraagt of ik weer zit te prutsen. smirk
Ook het tv icoontje is daar niet op zijn plaats, maar dat zal niks nieuws zijn.
Links in het dropdown keuze van movie location: kan ik wel een pad kiezen. Alleen de film zijn niet op te starten met het tv icoontje.

Misschien had je het al opgemerkt, maar toch.

Suomipoeka krijgt concurentie zo.
Ik vind het zeer te waarderen wat jullie allen produceren.

Henniek.

DM 8000 + Dm7000s Funke 99 Cm met 13.0,19.2,23.5,28.2 LNB twins vast en draaibaar met stab HH120

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de WebIf komt een workaround, voorlopig laat ik de directories daar gewoon achterwege. Alleen is er vannacht geen autobuild geweest, anders was hij er vanmorgen al geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...