Ga naar inhoud


Suomipoeka plugin vraag


vGnp

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Kabeltje87
De weergave in het scherm (zoals afgebeeld enkele postings hierboven)


Welke aspecten van die weergave bedoel je?

Een regel per film: Is er al (Instellen via Menu)
Icoontje voor afspeelstatus: Is er al (PLI geeft nu ook % afgespeeld weer in maanstanden)
Datum weergave: Is er al ("lengte weergeven" uitzetten. Ik vind mijn datums ook mooier en ze worden vertaald)
Map weergave in lijst: Nee, alleen in gele knop.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 159
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: MiLo
Origineel bericht van: Kabeltje87
De weergave in het scherm (zoals afgebeeld enkele postings hierboven)


Welke aspecten van die weergave bedoel je?



Ik bedoel: enkel de titel - datum (eventueel uur)
en niet de volledige filenaam. Icoontje mag.

Ik heb al zo lang de standaard weergave niet meer gebruikt dat ik wel niet goed meer weet hoe die eruit ziet.

Maar mijn belangrijkste vraag is het ondersteunen van e1 opnames.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Kun je bij het zetten van een timer
direkt instellen in welke submap de opname komt?
Of kun je opnames uitsluitend na de opname
vanaf /media/hdd verplaatsen naar de submap?


Dit kan rechtstreeks vanuit het instellen van de timer. Je moet wel het menu op Expert niveau zetten. (Hoofdmenu - Instellingen - en dan iets van allerlei)

Je krijgt dan bij het instellen van de timer een extra lijn waar de opname wilt hebben.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
Moet toch iets te doen hebben in de kerstvakantie he...


LOL dan weet ik er nog wel een!

Vroegâh op de '7000 had je "mv" plugin waarmee je heel mooi EPG kon bekijken. De meeste functionaliteit daarvan is wel op de één of andere manier in enigma2 of plugins terechtgekomen. Maar ik mis nog één ding heel erg! De "Favourites" functie, waarbij je een lijst met trefwoorden maakt en waarbij enigma/plugin dan vervolgens jou een lijst presenteert met je (waarschijnlijk) favoriete programma's, chronologisch gepresenteerd, gevoed door de EPG.

Nou heb je intussen wel AutoTimer, maar ik wil niet alles wat ik wil zien ook opnemen ;-)

Als oefening in python voor mezelf wil ik dit zelf nog eens maken, maar dat zit er niet op korte termijn in vrees ik...

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Happy2000
Is epg_search niet zo iets?

Je bedoelt de zoekfunctie in de EPG? Nee, dat is het helaas niet. Je moet dan van ELK programma wat je wilt zien (of gedeelte) apart expliciet een zoek-opdracht doen.

Wat ik wil is dat de box uit zichzelf een lijstje maakt met AL mijn favoriete programma's, in chronologische volgorde.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Map-ondersteuning in de movie lijst. Ook ter verbetering van de WAF.

 

Directories verschijnen gewoon in de lijst, ben nog bezig met simpel file management zoals "move".

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Milo,

 

Wat ik handig bij Suomipoeka vindt, is het maken van link's, dit kan naar interne, maar ook externe lokaties. Na alle stotterende DVD-plugin's waarvan de ondertiteling vastliep ben ik overgestapt naar het converteren van dvd naar mpg (met vaste ondertiteling en audio spoor). Deze kan ik afspelen via de Video knop. In de hoofdmap van Suomi heb ik een map welke linkt naar de filmmap op de hdd van m'n PC waar de mpg files staan.

Dit werkt perfect en heeft een hoge WAF waarde, omdat er geen plugins meer gebruikt worden. DVD plugin in de prullemand, filemanager eruit en ook de mediaplayer, want ik gebruik voor m'n MP3's de Merlin MP3 player.

 

Vreemd is het wel dat je een gemaakte link alleen met de FTP van DCC kunt verwijderen. Of kun je hem daar misschien ook mee maken? Want dan is die in de Suomipoeka niet echt noodzakelijk.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog een wens: bij beeindigen opgenomen film of programma ook terug in deze map. Of is dit instelbaar?

 

Momenteel wordt de plugin beeindigd en kom ik direct terug op het kanaal wat geselecteerd stond t.t.v. pvr knop indrukken.

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...