Ga naar inhoud


Suomipoeka plugin vraag


vGnp

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Erik Slagter
Origineel bericht van: Happy2000
Is epg_search niet zo iets?

Je bedoelt de zoekfunctie in de EPG? Nee, dat is het helaas niet. Je moet dan van ELK programma wat je wilt zien (of gedeelte) apart expliciet een zoek-opdracht doen.

Wat ik wil is dat de box uit zichzelf een lijstje maakt met AL mijn favoriete programma's, in chronologische volgorde.


Hallo Erik,

bedoel je functionaliteit van tv-browser http://wiki.tvbrowser.org/index.php/Aufnahmesteuerung_-_DreamBox_7025

in tv-browser kun je favorieten toevoegen, en met 1 klik staat de opname vanuit tv-browser programma in je timer lijst.

Alleen jammer dat de nederlandse zenders niet beschikbaar zijn.

Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer

 

Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 159
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De belangrijkste functionaliteit van Suomipoeka is voor mij:

 

- het eenvoudig kunnen bladeren naar bijvoorbeeld de externe mounts (hier voor moet je bij instellingen waar staat "map filmlijst beperkt" (of zoiets) alleen de slash laten staan

 

- het aanmaken van mappen en dat alles op een fraaie wijze

 

Ik kan niet meer zonder!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen in OpenPLi:

 

- Opnamelijst toont nu sub-mappen, zodat je sneller kunt navigeren.

 

- Movies kunnen verplaatst worden naar een andere directory op dezelfde schijf. (Is eigenlijk een rename dus, de copy functie ga ik later nog inbouwen.)

 

- Directories aanmaken kan: Locatie (geel) -> "Anders...", dan kom je in de onhandige kiezer van dream. Druk bouquet+ en druk op "menu", dan kun je een directory aanmaken.

 

- Nieuwe icoontjes voor de afspeelstatus. Zijn wat bijgeschaafd en netter uitgelijnd.

 

- Films die geen "meta" meer hebben (losse ts bestanden enzo) geven nu netjes de ("create") datum van de file weer, en sorteren dan ook netjes mee.

post-12361-1318260594,4323_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
- Films die geen "meta" meer hebben (losse ts bestanden enzo) geven nu netjes de ("create") datum van de file weer, en sorteren dan ook netjes mee.


MiLo,

Twee vraagjes:

- Kan ik dit gewoon naast Suomipoeka gebruiken zonder dat er "ruzie" komt?

- Die losse ts bestanden, zijn die dan ook te cutten met Moviecut?

Het ziet er in ieder geval heel netjes uit.


vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou geen conflict met Suomipoeka moeten opleveren, mocht dat wel gebeuren, laat dan wat weten.

 

Losse .ts-jes krijgen ook ".cuts" files, en kunnen verder gaan waar je gebleven was, dus die zou je ook moeten kunnen knippen. (Ik vraag me ook serieus af waar die .ap en .eit voor dienen, want ze weghalen heeft geen merkbaar effect).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
Zou geen conflict met Suomipoeka moeten opleveren, mocht dat wel gebeuren, laat dan wat weten.


Hoe doe ik dat dan? Heb nu in OpenPLi de Suomipoeka plugin geinstalleerd. Dus als ik op de pvr toets van de 8000 druk krijg ik Suomipoeka voor m'n neus en niet iets anders. De screenshots die je plaatste kwamen wel overeen met dat wat ik zag voor de installatie van Suomipoeka.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even getest: .eit weghalen gaf, zoals verwacht, het wegvallen van de EPG data van de opname. Je kunt die info dan niet meer met de info toets oproepen. Die info staat trouwens ook (maar dan leesbaar) in de .ts.meta file. Het weghalen van de .ap geeft geen vreemde gevolgen.

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Catastrofus
Hoe doe ik dat dan? Heb nu in OpenPLi de Suomipoeka plugin geinstalleerd. Dus als ik op de pvr toets van de 8000 druk krijg ik Suomipoeka voor m'n neus en niet iets anders.


Suomipoeka heeft een optie om al dan niet de video knop te vervangen, dus daarmee kun je de originele lijst weer krijgen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Top,,

 

1 vraag , kan je de ruimte tussen de gekleurde (afspeelstatus) bolletjes en de text wat groter maken ?

Hetzelfde voor de folders en desnoods de { } verwijderen. ?

Net zoals bij Suomipoeka.

En mogelijk de rode/gele en blauwe stippen iets kleiner kunnen maken.

 

Ziet er dan iets strakker uit.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit.

 

Je kunt nu direct naar een submap, maar terug moet je nog met de gele knop. Zou je in de submappen iets kunnen maken om net zo eenvoudig terug te kunnen springen naar de vorige map?

 

Het zou leuk als bij het tonen van de submappen ook wordt aangegeven hoeveel opnames er in die map zitten. Dan zie je in een oogopslag dat er b.v. 3 in map CSI zitten en 5 in map Criminalintent enz..

 

Goed werk, bedankt.

VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0

VU+ Duo, OpenPLI.

Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin.

iPad met Dreambox live.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...