Ga naar inhoud


[programeur voor satelliet kaarten] programeur voor satelliet kaarten


Gast jippe

Aanbevolen berichten


Lijkt mij een dure grap.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis wel een dure :D progger met een hoop spul wat je niet meer gebruikt voor die 104 euro....hoop niet dat je dat er echt voor hebt betaald....mijn ervaring als leek is eerst eens wat info op te doen alvorens zoiets te kopen.......als dit het begin van je hobby is, dan word het op deze manier een dure.

 

Kijk ander eens hier bij de te koop sectie dan krijg je in ieder geval waar voor je geld.....de meesten hier weten wat ze verkopen en proberen je niet het vel over de oren te trekken.

 

 

Groetjes..............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jippe
hallo,
ik heb dit hier op een veiling site gekocht, maar ik zou niet weten hoe te beginnen, kan hier iemand me daarover meer uitleg geven
ik heb totaal geen kennis over dit( een echte leek)
hier onder de link
alvast bedankt mvg


als we allemaal weten waarom, dan is deze haas niet ook gelijk verdwenen.

1)dergelijke setjes lijken veel
2)maar zijn in feite "veel van onbruikbaar spul"
gebruiken kun je het maar absoluut niet voor satelliet televisie

3)kennis erover
dus beginnen kunnen we met ongeveer 6 jaar geleden, toen men nog een en ander hobbymatig kon gebruiken voor het illegaal openen van providers en zenders

(in zoverre heeft het spul gerelateerd aan die periode zijn waarde)

maar je hebt als nieuweling echt een kat in de zak gekocht die NU niks oplevert en zeker al in vergelijking met een standaard abonnement dat je minder geld zal hebben gekost.

les1)
eerst vragen dan kopen.

ciao

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een blik uit het raam werpend, kan ik toch nog een toepassingsgebied zien.

De productie van ijskrabbers.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jippe
hallo,
ik heb dit hier op een veiling site gekocht, maar ik zou niet weten hoe te beginnen, kan hier iemand me daarover meer uitleg geven
ik heb totaal geen kennis over dit( een echte leek)
hier onder de link
alvast bedankt mvg

http://heyman.datasmit.nl/auction/auctio...&lid=120901


allen bedankt voor te antwoorden, nu weet ik waar ik aan toe ben :-(((
zoals er iemand al zei, eerst info opzoeken vooraleer iets te kopen, doe ik normaal altijd maar nu dus niet gedaan, me wat laten meeslepen bij t bieden
groeten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...