Jump to content

Poort forwarderen Tele2 modem

Recommended Posts

• Replies 31
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dit heeft niets met de versie van Windows te maken, maar met de instellingen in je modem/router. (Welke dus OS onafhankelijk is)

Zoek eens onder "Select a service" of de juiste er tussen staat. Zo nee, dan "Custom server" aanklikken en naampje geven.

Vervolgens waar je nu "Utorrent" hebt staan (op beide plaatsen dus) "44171" invullen.

Dan zou het moeten werken.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Origineel bericht van: Big fellow
Dit heeft niets met de versie van Windows te maken, maar met de instellingen in je modem/router. (Welke dus OS onafhankelijk is)

Zoek eens onder "Select a service" of de juiste er tussen staat. Zo nee, dan "Custom server" aanklikken en naampje geven.

Vervolgens waar je nu "Utorrent" hebt staan (op beide plaatsen dus) "44171" invullen.

Dan zou het moeten werken.

Ik ben het met je eens, dat het niets te maken heeft, met de Windows versie.

Maar nu krijg ik het niet werkend !!!

Nu ook een andere poort geprobeerd, maar ook daar krijg ik het niet werkend !

Origineel bericht van: Frank67
De instellingen lijken mij allemaal goed te zijn. Het Tele2 modem al een keer opnieuw opgestart? Tussen Tele2 modem en PC zit verder geen router?

Al opnieuw opgestart. JA
er zit verder geen router tussen

Direct bekabeld van Modem naar een PC

Ook de firewal uitgezet.

Niets helpt tot nu toe.

Misschien zie hieronder nog iets instellen??

ScreenShot011.jpg

Let hierbij niet op het poort nummer, is een oudere print

Nee, zoals in jouw post #1773833 heb ik het ook in uTorrent ingesteld (alleen ander poortnummer). Ik heb ook Windows 7.

Misschien kun je in het Tele2 modem nog ergens uPnP activeren (indien nog niet gebeurd), misschien dat dat nog helpt?

Heeft het modem een optie voor het detecteren van poortaanvallen? Zet die optie dan eens uit.

Anders zet je PC (IP adres) eens in de DMZ host. Als dat wel werkt, weet je dat je het in het modem moet zoeken.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E