Ga naar inhoud


Nieuwe Enigma2 ontvanger : VU+ Duo Twin Linux HDTV


freaky

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: wian
Kun je wat fotos posten svp? Kan er weinig vinden op internet en op de ene foto ziet ie er totaal anders uit als op de andere.

Kan CCcam de interne kaartlezer gebruiken, of alleen als client werken?


Ben ook benieuwd, kon geen fatsoenlijke foto vinden. alvast bedankt.

Grt,

Sipke

VU+ Duo2 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 277
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Die vraag stelde ik ook al en kreeg er vooralsnog geen antwoord op.

- Werkt de DVD speler, kunnen images via het netwerk storingsloos worden afgespeeld?

- Werkt de XMLTV EPG plugin?

- Kan je opnemen op twee verschillende transponders en tegelijkertijd een eerder gemaakte opname of DVD kijken?

- Kan je opnemen op transponder 1, terwijl je naar transponder 2 kijkt?

Toch wel behoorlijk belangrijke zaken.

Het lijkt mij overigens sterk zoniet onmogelijk dat je zomaar een gemini of PLi image op deze box kan draaien. Daar geloof ik helemaal niets van!

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben laatst op een hobby dag geweest en daar werd deze geintroduceerd. Er was op dat moment maar 1 ontvanger in nederland en deze werkte toen al heel erg lekker.

Je kunt er in principe alle e2 images al op zetten er waren nog wel wat kleine dingen die niet helemaal goed gingen.

Maar er was die dag iemand van het Pli team aanwezig.

Ik denk, als er een box naar het Pli team zou gaan. Dat er binnen notime een Pli Vu+ image is.

Het is denk ik wel een ontvanger om rekening meet te houden.

Ik weet dat er een andere chip inzit als in de 8000 en dat deze broadcom meer afgestemd zou zijn op satelliet ontvangers.

 

 

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze box nu sinds 30 december.CCcam draait normaal en mijn 2 kaarten (Canal+ Fr en Canal Digitaal) worden netjes herkent en gebruikt door de interne kaartlezers. Als je al wat ervaring met Enigma2 hebt, is deze box helemaal niet moeilijk te gebruiken. Ik heb hem via Component>DVI op mijn LCD HDready "Fielips" 93cm aangesloten omdat er 5 jaar geleden gewoon nog geen HDMI opzat. Ik moet zeggen het beeld is super. De box is nog niet tot zijn limiet gepusht omdat ik daar geen behoefte aan heb. Kijken en opnemen volstaat bij mij.Ik heb een harde schijf 320GB via USB aangesloten en de box werkt er goed mee.

Kortom: een correcte box. Mijn IPbox 900HD heb ik inmiddels verkocht...

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...