Ga naar inhoud


Nieuwe Enigma2 ontvanger : VU+ Duo Twin Linux HDTV


freaky

Aanbevolen berichten


  • Reacties 277
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

 

in principe alles watt op een dreambox draait, draait ook op de Vu+

Dus deze kaarten ook.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk nu nog even uitkijken wat voor leuks deze box nog kan, want de problemen met de lemon is hier al hoog opgelopen!

 

Constant vastlopen en zwarte schermen! Een beetje teveel van het goeie, ik zoek nog wel een zaak die deze gaat verkopen.

 

Wat zijn de garantie op deze Vu+ box? 2 jaar?

 

homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb wat de DM8000 meer bied niet nodig dus dit lijkt me echt een top box.

 

Ik wacht nog even een reactie af hoe hij om gaat met kijken en opnemen tegelijkertijd en dan ga ik hem bestellen denk ik. Meerde opnames gaat overigens ook?

 

Verschillende config per tuner kan neem ik aan? (tuner 1 disque 1.2 voor 8 sats en tuner 2 disque 1.0 voor 2 sats)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verschillende config per tuner kan neem ik aan? (tuner 1 disque 1.2 voor 8 sats en tuner 2 disque 1.0 voor 2 sats/quote]

ja geen probleem.

 

Meerde opnames gaat overigens ook?/quote] Als de CC-cam fix er is zal dit gewoon gaan.

 

 

afgespeeld vanaf mijn Nas tot nu toe:

1080p.mpg

video_TS.vob

x264

.mkv

.m2ts (bdmv)

 

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

VU+DUO paswoord.

Weet iemand wat het paswoord is van deze ontvanger.

als ik probeer in te loggen met ftp vraagt hij om een paswoord.

Heb ingegeven inlognaam root en paswoord VU+DUO.

Maar kom niet in de box.

Op het eerste gezicht is het menu hetzelfde als de dm8000.

Ook kan je heel veel pluggins rechtstreeks downloaden.

Verder kan ik nog niet veel zeggen, moet eerst het paswoord weten om hem verder te bewerken.

Groetjes TerranoIII

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt bij de VTI- image (29-12) zit er standaard geen wachtwoord in. Dus user = root en wachtwoord leeg laten.

 

Hier de Tool om de Vu+ te flashen.

VuUtil.zip

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: _Ron

Nah, ik heb liever een objectieve mening van een gebruiker die zelf zonder bijbedoelingen een eerlijk antwoord geeft. Dat kan op dit forum ook prima.

Ron


Ik ook...

Laat ik het zo zeggen, er komt hier absoluut geen DM 800 meer in.
Deze box is zoveel sneller, ik heb zelfs op mijn DM 8000 mytube nog nooit zo vlot zien reageren.
Ik ben er echt van overtuigd dat dit een heel fraai product is.
Hij voelt al helemaal top aan, en als de schijn niet bedriegt kan de DM 800 nu echt inpakken.
Voor hetzelfde geld koop je nu dus een twin die meer kan en het ook nog eens beter doet, maar dat is mijn persoonlijke mening.

PLinux member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Garantie periode is in principe 2 jaar (1 jaar via dealer + 1 jaar via fabrikant). Hoe de support is van de fabrikant kun je je afvragen, omdat dit een OEM product is, dus de fabrikant koopt het product in en plakt er zijn eigen naam op. Verbeteringen aan de firmware of drivers kan de fabrikant niet zelf doen.

 

Bij veel dreambox killers zie je dat de support zeer matig is. Het zijn ingewikkelde ontvangers met zeer veel mogelijkheden, dus duur om te ondersteunen. Je hebt er een professioneel support/ontwikkelteam voor nodig met veel know-how. De fabrikant probeert hobbyisten en professionele image bakkers zover te krijgen om de software door te ontwikkelen. Als dit niet snel aanslaat geeft de fabrikant het product op en probeert het met een nieuw product.

 

Ik kom nu negatief over, maar dat probeer ik niet te zijn. Ik ben erg gemakkelijk enthousiast te krijgen en heb veel dreambox concurrenten geprobeerd (azbox, ipbox, kathrein, relook). Maar tot nu toe is er geen een in geslaagd om zo succesvol te worden als Dream Multimedia met de dreambox. Misschien is dat deze keer anders, maar eerst zien dan geloven. Het product ziet er veel belovend uit, maar goede support is noodzakelijk om het echt te laten slagen.

hobby4all

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...