Ga naar inhoud


sneller internet ! beste download programma


seije017

Aanbevolen berichten


nzbget op de dreambox werkt hier perfect voor. nzb bestand naar je dm downloaden en de dm begint te downloaden, zonder dat je pc de hele nacht aan hoeft te blijven...

 

Als je een dm hebt dan.

 

Voor op de laptop gebruik ik newsleecher, werkt ook wel goed.

 

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sneller downloaden dan via nieuwsgroepen is er (zover ik weet) niet, dus gewoon lekker via deze weg blijven downloaden.

 

Via torrents ben je afhankelijk van seeders, dit probleem heb je met nieuwgroepen niet, met mijn 20mb verbinding haal ik een complete dvd binnen in 35 minuten.

 

 

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben sinds kort overgegaan op windows 7, en heb daarvoor (windows XP) altijd met grabit (gratis) gewerkt, helaas werkt grabit zeer onstabiel met windows 7.

Ik gebruik nu Newsleecher, via ssl encryptie en 12 lijnen bij XLned, haal ik nu een complete film binnen in 6 minuten (heb sinds kort ook glasvezel (100 mb down/ 100mb up)

 

Soms pauzeert newsleecher hij geeft dan aan dat de files sneller binnenkomen dan dat de PC kan verwerken crazy

-- Alle wijzen komen uit het oosten --

-- En de rest is er gebleven --

 

 

VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Terror
Ik ben sinds kort overgegaan op windows 7, en heb daarvoor (windows XP) altijd met grabit (gratis) gewerkt, helaas werkt grabit zeer onstabiel met windows 7.


Grabit werkt hier op 3 verschillende machines met windows 7 zonder enig probleem.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download hier met een Synology DS109 NAS. Kan ook Torrents en Emule downloaden (gebruik ik niet).

SabNZB draaid hier ook op en dan heb je meer mogelijkheden.

 

Ik heb een trage verbinding dus het scheelt mij zo enorm veel in het stroomverbruik. smile Klein kastje die ik ook gebruik voor backup, recorder voor mijn webcamera's, Mail en Webserver. Films in HD kan ik er prima van afspelen via 100MB netwerk.

Ondersteund 1,5TB schijven dus gaan met die banaan. :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...