Ga naar inhoud


[Satelliet] Er is een enquete over EIT-EPG


jellesbode

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: _Bartje_
Dat is een forum waar je alles mag zeggen zolang je CD maar niet bekritiseerd.
Minste kritiek op CD wordt daar direct aangepakt.
Noem dat dus geen forum maar een reclamezuil.
Precies: dat maakt dat je daar steeds met gekromde tenen zit te lezen (en daar ben ik dus ook mee gestopt).

Origineel bericht van: Littlesat
Ik lees daar toch anders genoeg kritiek op CDS...
Als je dat stelt, geef je daarmee aan dat forum nog nooit goed gelezen te hebben. Serieuze kritiek op CD wordt niet geduld, CD wordt continue de hand boven het hoofd gehouden en CD heeft daar zelf moderatorrechten!
Slechts bescheiden, in feite onbelangrijke kritische opmerkingen worden toegestaan, mits heel erg netjes verwoord.
Sinds dat forum in zijn huidige vorm bestaat, is het een verlengstuk van CD. Het enige dat daar goed aan is, is dat via het forum een aantal vreselijk stomme fouten van de klantenservice van CD op redelijk eenvoudige wijze kan worden aangekaart (en vaak ook worden rechtgezet).
Bovendien is het daar zo dat de moderators zich op indringende wijze inhoudelijk bemoeien met discussies, en uiteindelijk vaak "hun gelijk" halen door draadjes maar snel te sluiten.

Origineel bericht van: mebo870
Wie weet komt de plotse ommezwaai niet uit een heel andere hoek dan we denken.
Aangezien de group M7 nu 4 satelliet providers beheert, waarvan 2 Franstalig....
Dat vermoed ik ook. Maar in wezen maakt het niet uit: laten we blij zijn dat CD om welke reden dan ook eindelijk het licht heeft gezien (en dat geldt ook voor de a.s. uitbreiding van het aantal HD-kanalen).


Heeft het momenteel nog zijn de MHW-EPG aan te laten staan, b.v. voor Franse kanalen?
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Invertist

dat CD om welke reden dan ook eindelijk het licht heeft gezien (en dat geldt ook voor de a.s. uitbreiding van het aantal HD-kanalen).

Ik denk dat CD heel planmatig de uitkomsten van de enquete van vorig jaar aan het uitvoeren is.
En dat is heel verstandig. Alleen zo maak je een sterk bedrijf. Dat zullen ze nu ook wel merken uit de positievere reacties.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
En dat is heel verstandig. Alleen zo maak je een sterk bedrijf.

Natuurlijk is dat zo, maar dat heeft CD zelf nooit door gehad: men heeft dit (bij mijn weten) nooit eerder gedaan.
Tot voor kort was CD een bedrijf dat zijn klanten, en daarmee zichzelf, niet serieus nam. En of het nu komt door de invloed van M7, door de zeer slechte bedrijfsprestaties van het afgelopen jaar of door nog andere oorzaken maakt wat mij betreft niet uit: het licht is blijkbaar doorgedrongen, en daar gaat het om. Daar worden we allemaal, inclusief CD zelf, beter van.

En nu maar hopen dat CD geen last gaat krijgen van een lokale zonsverduistering cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach hoe je het ook ziet het is tenminste een forum waar ze zelf actief op zitten, en daar ben ik blij mee.

 

Zaken als EIT en dergelijke zijn daar in het verleden aangekaart. Ik wil niet beweren dat het daarvan komt, maar de reacties op dit soort besluiten peilen ze daar wel. Dus ik ben blij met dat forum.

 

En dat het misschien een beetje gekleurd is is inherent aan het feit dat het het forum mede van het bedrijf zelf is (op het Ziggo forum waar ik ook regelmatig zit gebeurt hetzelfde, en ik denk bij UPC etc ook).

 

En de ervaring met kritiek deel ik niet helemaal. Als het netjes en constructief wordt gebracht blijft het best staan en wordt er ook nog op gereageerd (en soms dus zelfs iets mee mee gedaan, al zal niet alles van de één op de andere dag kunnen). Het is hier redelijk de gewoonte van diverse gebruikers om alles wat verkeerd gaat compleet af te branden. Dat ze dat soort opmerkingen afkappen kan ik heel goed begrijpen, evenals het feit dat dit forum redelijk negatief staat tegen dat andere forum (hoewel ik wel hoop dat het blokkeren van linkjes naar nuttige topics daar hier wordt opgeheven want dat snap ik niet helemaal, dit heeft geen voordeel voor de gebruiker die informatie wil).

 

Ik zie de 2 forums complementair aan elkaar. Voor specifieke CDS zaken wat CDS ook op moet lossen ga ik daar heen, voor algemene sat zaken (nieuws en dergelijke) en algemene Dreambox vragen kom ik hier (net als ik voor specifiek OpenPLi vragen bijvoorbeeld naar het PLi forum ga).

 

Geef anders maar eens een voorbeeld van een normale discussie daar die is afgekapt omdat het CDS niet zou bevallen (hoewel een linkje hier niet zal werken :D ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist

En of het nu komt door de invloed van M7,

Daar begint het inderdaad op te lijken, want oude beslissingen uit het verleden (Boomerang, Cartoon Network) worden teruggedraaid.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dream1975
Ach hoe je het ook ziet het is tenminste een forum waar ze zelf actief op zitten......
Dat ben ik met je eens.

Origineel bericht van: Dream1975
En dat het misschien een beetje gekleurd is is inherent aan het feit dat het het forum mede van het bedrijf zelf is (op het Ziggo forum waar ik ook regelmatig zit gebeurt hetzelfde, en ik denk bij UPC etc ook).
Dat zou ook niet erg zijn, als men maar toegaf dat er een (zakelijke) relatie tussen die twee is. Dat is tot nu toe altijd ontkend.

Origineel bericht van: Dream1975
En de ervaring met kritiek deel ik niet helemaal. Als het netjes en constructief wordt gebracht blijft het best staan en wordt er ook nog op gereageerd (en soms dus zelfs iets mee mee gedaan, al zal niet alles van de één op de andere dag kunnen). Het is hier redelijk de gewoonte van diverse gebruikers om alles wat verkeerd gaat compleet af te branden. Dat ze dat soort opmerkingen afkappen kan ik heel goed begrijpen, evenals het feit dat dit forum redelijk negatief staat tegen dat andere forum (hoewel ik wel hoop dat het blokkeren van linkjes naar nuttige topics daar hier wordt opgeheven want dat snap ik niet helemaal, dit heeft geen voordeel voor de gebruiker die informatie wil).
Daar heb ik dus heel andere ervaringen mee. Ik heb talloze discussies gezien, die volstrekt nodeloos door moderators werden kapot gemaakt. Wellicht dat mensen als reactie daarop op dit forum wat ongezouten hun ongenoegen spuien. Dat laatste praat ik niet goed, maar ik kan het soms wel begrijpen.

Origineel bericht van: Dream1975
Geef anders maar eens een voorbeeld van een normale discussie daar die is afgekapt omdat het CDS niet zou bevallen.
Sorry: ik ga dat niet meer voor je opzoeken. Maar ik heb het allemaal meegemaakt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...