Ga naar inhoud


[Satelliet] Er is een enquete over EIT-EPG


jellesbode

Aanbevolen berichten


  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Citaat:

Dat is een forum waar je alles mag zeggen zolang je CD maar niet bekritiseerd.
Minste kritiek op CD wordt daar direct aangepakt.
Noem dat dus geen forum maar een reclamezuil.

Ik lees daar toch anders genieg kritiek op CDS...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

tuurlijk ben ik voor de EIT-EPG!

 

alleen al omdat die beter werkt met mn DVB-S kaartje dan de mediahighway ( zonder truukjes toe te passen )

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

harde kritiek op cd is niet toegestaan

dus ik heb daar een ban, omdat ik kritiek had op de oproep

van cd om mensen tegen een beloning aan te geven

 

 

en waarom een stemming, ze moeten eens zorgen dat het goed werkt na al die tijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
harde kritiek op cd is niet toegestaan


nou, dat is wel een beetje overdreven. Natuurlijk gelden daar, net zoals hier, de gewone fatsoensregels.
En ik kom er vrij regelmatig, post ook vrij veel, en merk gewoon dat je daar nog meer kritiek kan geven dan hier, waar hier direct wordt ingegrepen door mods dmv een waarschuwing, of ban. Als het de duidelijkheid van de topic ten goede komt, kun je zelfs naam en toenaam noemen van winkels, en collega forums. Dat hoef je hier niet te proberen met de zeer strakke reclame regels van satelliet-winkels (zelfs hobbywinkels met naam mag niet) en andere forumnamen.

Ik vind dat een zekere Henk, daar zich goed staande houd in de ongezoute kritiek (soms terecht, soms ook onterecht) die af en toe over hem uitgespoeld wordt. Hij geeft gewoon op alles eerlijk antwoord, maar is natuurlijk ook gehouden aan de spelregels van CDS.

En die poll.....tsja, ik denk dat CDS het licht ziet (of gaan zien), en wat meer gaat luisteren naar de wensen van de consumenten (wat een goede zaak is, toch?)
Kijk ook maar naar de HD kanalen (uitbreidingen) en nu weer die EPG.

Linkje: http://www.satellietforum.com/showthread.php?p=63847#post63847

EDIT: Ik mag bijv niet linken naar dat forum, terwijl andersom helemaal niet moeilijk wordt gedaan om alles bij de naam te noemen (op dat forum wordt wel eens dit forum genoemd om wat te verduidelijken daar).....jammer is dat ook voor de duidelijkheid van dit draadje. Wat is een collega sat forum nu voor reclame?

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
EDIT: Ik mag bijv niet linken naar dat forum, terwijl andersom helemaal niet moeilijk wordt gedaan om alles bij de naam te noemen (op dat forum wordt wel eens dit forum genoemd om wat te verduidelijken daar).....jammer is dat ook voor de duidelijkheid van dit draadje. Wat is een collega sat forum nu voor reclame?

 

We mogen geen links plaatsen naar nieuwsberichten van hun. Aangezien die ook op hun forum staan willen we geen risico nemen, zie de regels voor het plaatsen van een nieuwsbericht.

 

Graag weer on-topic.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...