Ga naar inhoud


[Satelliet] Er is een enquete over EIT-EPG


jellesbode

Aanbevolen berichten

Er komt inderdaad nu meer info binnen. Ik heb weliswaar geen 7 dagen (vb. één HD) maar er is in ieder geval reeds een pak meer info beschikbaar.

Uitgebreide info over een bepaalde aflevering enz., wat een luxe idd.

 

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb gisteravond de MHW epg uitgezet op m'n rebox en ik kreeg op alle SD en HD zenders van Canal digitaal een flinke EPG van een week. Ongelooflijk dat dit nu opeens kan.

 

Dan heeft al het geklaag en gezeur op het forum van het satelliet magazine dan toch zin gehad.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie weet komt de plotse ommezwaai niet uit een heel andere hoek dan we denken.

Aangezien de group M7 nu 4 satelliet providers beheert, waarvan 2 Franstalig.

Aan de Franstalige kant zal het schoentje zeker wringen t.o.v van MHW en Nagra.

Want dan hebben ze geen degelijke EPG meer op de Franse Zenders.

En in het Franstalig deel van België en Luxemburg kijkt iedereen naar de zenders van Frankrijk.

Er zal vermoedelijk een keuze gemaakt zijn wat betreft de EPG norm voor de hele groep.

 

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Brambo's
Voor alle duidelijkheid, deze EPG info hebben jullie niet van een of andere plugin op jullie droomdoos? Ik vraag jullie dit aangezien ik een uurtje geleden eens geprobeerd heb om EPG info te krijgen op de TVV transponder (met o.a. Canvas, VT4 enz.) zonder veel succes.


Is het niet zo dat we moeten afstemmen op NED1 om de volledige EPG te krijgen op de transponder van TV Vlaanderen.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ned. 1 klopt idd voor de MHW EPG.

Bij sommige ontvangers schakelt je ontvanger bij het opvragen/vernieuwen van de MHW EPG automatisch naar Ned.1 indien je niet op die transponder aan 't kijken was.

 

Voor de EIT EPG dien je in principe naar een van de zenders te kijken en normaalgezien zou dan de EPG moeten binnenkomen van al die zenders die op diezelfde transponder zitten. (vb. kijken naar Canvas en dan zou je na een tijdje ook de EPG moeten krijgen voor VT4, VTM enz.). Je merkt dit bvb. bij ARD, nadien heb je dan ook de EPG voor ZDF enz. binnen.

 

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn VDR vond bij een EPG search altijd zo'n 6 programma's. De laatste dagen waren dat er om tot dan toe onverklaarbare redenen ineens 79 gevonden programma's. Ik snapte daar al helemaal niets van maar nu is het kwartje gevallen dankzij dit draadje. Thx.

 

p.s. lijkt inderdaad de betere kant op te gaan met CDS. Als ze dat nou doorzetten ben ik bereid een HD pakketje af te gaan nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
in bepaalde images de mwh-epg uitschakelen...
opdat eit-epg netjes geladen kan worden
niet vergeten.
ciao


Inderdaad, heel belangrijk. Anders kan je lang wachten. wink

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu mijn interesse gewekt is maar even getest thuis. Mijn VDR stond al lekker op te nemen toen ik binnen kwam. Maar eens gaan kijken in de EPG. Alle NL SD kanalen op Astra 19.2 zijn bij mij keurig netjes gevuld tot en met dinsdag/woensdag volgende week. Helemaal toppie. Nu nog even testen met mijn test HD VDR.

 

p.s. normaal moest ik een speciale plugin (loadepg) in VDR gebruiken om 2 dagen MediaHighway epg binnen te halen. De EIT-EPG wordt automatisch opgehaald en is 7 dagen. In het kader van beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...