Ga naar inhoud


[Televisie] ARD /ZDF HD


Gast SeniorSatter

Aanbevolen berichten


  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Voorlopig ben je met 3D nog veroordeeld tot een brilletje, deze manier zie ik dus geen televisie-standaard worden maar een extra gadget.

Er was wel 3D zonder brilletje in ontwikkeling maar daar heeft Philips een punt achter gezet. Ze hebben vorig jaar de divisie gesloten die dit ontwikkelde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Dan vergissen jullie je... Met of zonder brilletje... dit wordt de volgende stap... Sky-UK doet al testuitzendingen.


De opvolger van HDTV is ULTRA HD(7620x4320) shocked in Japan gaat men vanaf 2015 beginnen met uitzendingen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Dan vergissen jullie je... Met of zonder brilletje... dit wordt de volgende stap... Sky-UK doet al testuitzendingen.


Er zal vast 3D content komen, en 3D zenders, maar dat wil niet zeggen dat 3D de productie- en uitzendstandaard gaat worden. En zeker niet als je met een brilletje op moet kijken. Of zie jij jezelf wel de hele dag met een brilletje opzitten? smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740
Origineel bericht van: Littlesat
Dan vergissen jullie je... Met of zonder brilletje... dit wordt de volgende stap... Sky-UK doet al testuitzendingen.


Er zal vast 3D content komen, en 3D zenders, maar dat wil niet zeggen dat 3D de productie- en uitzendstandaard gaat worden. En zeker niet als je met een brilletje op moet kijken. Of zie jij jezelf wel de hele dag met een brilletje opzitten? smile




Voel me nu al een beetje voor aap zitten met het brilletje op,dat heeft geen toekomst volgens mij.

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet voor mij, ik bedoel als je ziet dat we anno 2010 nog steeds superveel 4:3 beelden hebben, met mono geluid... blush De toekomst IS er wel, maar je moet ervan houden om erin te leven.

 

Ik vind het soms al erg dat er nog zenders uitzenden in 4:3, waardoor je op mijn 16:9 tv balken links en rechts ziet.. laat staan met jouw 21:9! :D Een 21:9 zou dus geen oplossing zijn. Een andere argument tegen 21:9 is dat het menselijk oog alles in 16:9 weerneemt, en niet in 4:3 of 21:9.

 

ZDF en ARD zijn wel een van de weinige zenders die naar mijn mening altijd voorop lopen met trends (breedbeeld, HD, 720P, 5.1 geluid, uitzendrechten) smile

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mwa Mwa, ik heb avatar in de normale (2D) variant gezien.. ik durf te wedden dat het ook in 3D even saai is.. Ok, je ziet ineens wel leuke dingen op je afkomen, maar daar gaat het me niet om; ik hou niet zo van science fiction.

 

@Elwin; jij laat het "Voorlopig" zitten, want de kans is groot dat de merken over een paar jaar met "echte" 3D komen, waardoor je geen bril nodig hebt en dus ook jij in 3D zal kunnen zien?

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...