Ga naar inhoud


[Mvision HD-400S] Gebruikerservaring Mvision HD-400S.


daddycool57

Aanbevolen berichten


  • 1 maand later...

Ik heb een probleem bij het zoeken inladen van de zenders.

Ik wil nl. een aantal ( die je nog vrij kunt ontvangen ) zenders toevoegen aan de rest.

Via de tp lijst kan ik de frequentie wel invoern, maar hij gaat dan steeds op de verkeerde sataliet zoeken en vindt dus geen regionale zenders.

Of zou het inladen van een zenderlijst de oplossing zijn.

versie 1.45

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb inmiddels de zenderlijst van Cromo geinstalleerd, maar daarmee kan ik geen enkele zender ontvangen.

De frequenties van de 19.2 astra die zijn wel goed, maar die van de 23 heb ik mijn vraagtekens bij, die komen ook niet overeen met de lijst van canaal digitaal. Dat vindt ik zo raar of heb ik iets fout in de instellingen staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satamateur

Hoi

 

Hier hetzelfde probleem op diverse kastjes Mvision S5xx. Heb alles al geprobeerd...

 

1. Laatste automatische software update via www.gxmax.com/net/s.ups

2. RTL4 uit mijn zenderlijst verwijderd en alle zenders opnieuw ingeladen

3. contact gehad met CD. Kaart opnieuw laten heractiveren

4. Probleem zit hem volgens CD in de frequentie waar RTL4 op uitgezonden wordt. De kastjes registeren 12344 MHZ, en dit moet zijn: 12343 MHZ.

5. Contact gehad met de importeur van Mvision. Probleem is bekend en ze zijn er mee bezig. Wachten dus dat er een update verschijnt, of.....

6. Op de site van Mvsion kan je een kanalen editor downloaden. Deze krijg ik in ieder geval niet succesvol gedownload. Mogelijk dat je met een dergelijke editor de frequentie van RTL4 kan aanpassen, misschien dat dit verlichting biedt???? Wie kan mij helpen aan zo'n editor of weet een andere manier om de kanalenlijst op een Mvision S5 te editen???

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand mij vertellen waarom de HD zenders Ned 1,2,3 wel een normaal beeld geven op onze oude beeldbuis-tv terwijl de regionale zenders die nu HD uitzenden en de themazenders opgrekt worden tot 4:3 ?

Instelling ontvanger TV-systeem op auto. Omzetten naar 16:9 geeft dan een beeld van haast 3:3, zwarte balken aan de zijkant.

En heeft niemand last met Holland Doc en Consumenten TV?

Ik heb zenders via auto-scan opnieuw ingeladen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...