Ga naar inhoud


Ik snap mijn Rekening Overzicht niet meer.


duc748

Aanbevolen berichten


Bij mij hebben ze vrolijk 29,95 administratie kosten voor een 2e smartcard van de rekening gehaald terwijl dat gratis zou moeten zijn in de actie periode tot 15 februari. En op mail reageren ze niet. Dus maar weer even bellen, gelukkig is er nu dat 035 nummer. (035-6466866)

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dide
Ik begrijp je wel...vind het ook niet bepaald overzichtelijk. zie mijn nota maar eens.

Ik vind de rekening vaak net een trucendoos waarmee ze wel op het gewenst eindbedrag uitkomen. confused

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Oldereast
Bij mij hebben ze vrolijk 29,95 administratie kosten voor een 2e smartcard van de rekening gehaald terwijl dat gratis zou moeten zijn in de actie periode tot 15 februari. En op mail reageren ze niet. Dus maar weer even bellen, gelukkig is er nu dat 035 nummer. (035-6466866)


Die gratis activeringskosten waren volgens mij in deze actieperiode alleen maar van toepassing als de tweede registreerde smartcard daadwerkelijk de grijze extra smartcard was. Dus niet al een eerder gekochte oranje.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij klopt er ook helemaal niks van de factuur. Ik betaal ineens 14,95 voor het familie pakket terwijl dat de prijs per 01/03 is voor nieuwe klanten, ik ben al jaren klant. Ook heb ik een 2e smartcard overgedragen aan mijn ouders, is schriftelijk bevestigd en alles maar wordt mij nog steeds berekend. En ze laten me 9,95 betalen voor het HD pakket terwijl ik op het 1.50 aanbod ben in gegaan na een brief van CD. Hun administratie is op zijn zachtst gezegd erg dubieus....

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die €14,95 voor het familiepakket klopt wel. Ondanks dat je al jaren het pakket had, en die prijs voor nieuwe kalnten geldt.

 

Lees maar de kleine lettertjes, bij het wijzigen van een pakket (onverschillig wat, ook alleen het nemen van HD pakket is een wijziging) geldt plots de nieuwe prijs.

 

Citaat:
(*) Prijs- en zenderpakketwijzigingen vanaf 1 maart 2010:

Nieuwe prijzen voor de zenderpakketten gelden vanaf 1 maart voor nieuwe abonnees. Voor bestaande abonnees zullen de prijzen van de zenderpakketten niet wijzigen, tenzij zij wijzigen van zenderpakket.

 

Bron: http://www.canaldigitaal.nl/zenderpakketten/index.aspx?id=116

 

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: duc748
dat is wel mooi dat er meer mensen zijn die het zelfde hebben.

waar is dit bedrag dan voor??
NOTA MAART 2010
SETTOPBOX JAARNOTA
69,96,-

ik heb alleen basis + HD pakket.
HD pakket zie ik voor 5,-
en het basis zie ik voor 9.95,-

http://www.canaldigitaal.nl/zenderpakketten/zenderpakketten.aspx


Dat ken ik is 2x gebeurd in 2 maanden SETTOPBOX JAARNOTA
69,96,-
eraf gehaald eerste keer terug gehaald bij de bank,maand later weer dat bedrag eraf gister c+ gebeld was een foutje gemaakt ze zeiden haal het zelf terug als wij het terug moeten storten gaat er een poos overheen,gister weer naar de bank en het geld weer terug, ze willen gewoon niet snappen dat ik dat pakket niet meer heeft,gelukkig bewaar ik al hun brieven wink




Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satwatcher
Die gratis activeringskosten waren volgens mij in deze actieperiode alleen maar van toepassing als de tweede registreerde smartcard daadwerkelijk de grijze extra smartcard was. Dus niet al een eerder gekochte oranje.


Hoi Satwatcher, het is een grijze kaart dus een extra smartcard. Het is inmiddels geregeld, CD gaf toe een fout te hebben gemaakt.

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...