Ga naar inhoud


Hoe snel kan je een nieuwe Seca 3 kaart krijgen van Canal Digitaal


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten


Gast Henri Aalten

Had ik ook gezien.

Maar in de praktijk, duurt het langer.

Zit nu al 14 dagen te wachten, een paar keer gebeld, en hoor je hij komt er aan.(is onderweg) maar nog niets??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ijskrabber?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten
Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Huidige Seca 3 kaart is door de Chip gebroken.

Hoe krijg je dat voor elkaar??

Heftige vorm van cardsharing??


Met dank aan mijn dealer, die met geweld de kaart in een andere ontvanger wilde proberen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten
Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Littlesat

Heftige vorm van cardsharing??

Ze zoeken naar die andere helft, en dat kost tijd..

Zou dat de oorzaak zijn??
Ik kan verder niets anders doen, dan afwchten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Dat had ik ook gezegd, maar gaf aan het niet te kunnen regelen,

hij kan mij geen nieuwe kaart vertrekken.

 

Ik zit er maar mee.

 

Ik heb nog een keer een mail gezonden naar Canal Digitaal, maar af zij daar op antwoorden.

 

De houding die zij bij Canal Digitaal aannemen is uiterst klantonvriendelijk maar ja, op schotel gebied zijn zij de enige.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henri Aalten
Dat had ik ook gezegd, maar gaf aan het niet te kunnen regelen,
hij kan mij geen nieuwe kaart vertrekken.

Ik zit er maar mee.

Ik heb nog een keer een mail gezonden naar Canal Digitaal, maar af zij daar op antwoorden.

De houding die zij bij Canal Digitaal aannemen is uiterst klantonvriendelijk maar ja, op schotel gebied zijn zij de enige.

Je hebt toch garantie op zo'n kaart?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: Henri Aalten

Met dank aan mijn dealer, die met geweld de kaart in een andere ontvanger wilde proberen.


Kolere, wat voor dealer is dat? Een drugs dealer die zijn coke ermee wilde hakken?

Had hij geen "leenkaartje" voor je?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Dat had ik ook gevraagd, heb gezegd het is jou schuld dat die kaart defect is, maar een nieuwe ho maar.

 

Wacht nu op de nieuwe van Canal Digitaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...