Ga naar inhoud


oostvaardersplassen- dierenleed


pep

Aanbevolen berichten

nou, zo per ongeluk was dat ook weer niet hoor.

Het was de bedoeling dat daar gewoon een groot industriegebied zou komen tussen Almere en Lelystad

Probleem was alleen dat ze het niet aan de straatstenen kwijt konden raken en dat er toen maar een natuurgebied van is gemaakt.

Feit is wel dat als je als mens ingrijpt in de natuur je dan ook verantwoordelijkheden hebt en als er dan wat mis gaat men daar niet voor weg moet mogen lopen onder het mom van "je moet de natuur zijn gang laten gaan".

Als ik 10 konijnen in een wei los laat met gaas eromheen en dat worden er 100 waarvan de helft in de winter dood gaat omdat er geen eten meer is dan staat binnen de korte keren de hele natuurbescherming, AID en wat al niet meer op mijn stoep.

Denk niet dat het mij dan ook zou helpen door te zeggen "je moet de natuur zijn gang laten gaan"

Nu verschuilt men zich achter "dat is toen zo afgesproken" en "iedereen was het toen er over eens dat het zo moest"

Inzichten en situaties veranderen nu éénmaal en dan moet je ook je verantwoordelijkheid kennen en vooral ook nemen.

Doe je dat niet dan moet je je als organisatie af gaan vragen of je wel geschikt bent om dit soort projecten te beheren.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...