Ga naar inhoud


>>>>> Sat4all domeinen en forum te koop <<<<<<


Ron

Aanbevolen berichten

Ron,

 

Mijn complimenten zoals je je doelstelling hebt bereikt met de juiste partners.

 

Je smiley staat nog op een wat trieste blik wat ik ook wel begrijpelijk vindt.

 

Sat4all kan dankzij jou een vliegende doorstart maken. Onder je naam is de titel "Legende" zeker niet ondenkbaar.

 

Geniet van de komende paasdagen, in Brabant is er altijd wel wat te beleven. Je bent iig van een vrij zware verplichting af en kan nu lekker gaan hobby-en en van je gezin gaan genieten.

 

Veel succes met de hobby, we komen elkaar vast nog vaak tegen op het board en ik heb alle vertrouwen in Michel, die zijn rug net zo strak heeft staan als die van jouw.

 

Groet,

 

Kimble

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 159
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als dat maar geen echtscheiding wordt.

 

Moeder ziet haar koopavond zo de mist in gaan.

 

Het moet een zware beslissing zijn geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ron van harte gefeliciteert met deze volwassen en profesionele oplossing. ben blij dat het voort bestaan van het forum een feit is. Bedankt voor je enrome inzet en profesionele aanpak van alles. Ik wens je veel plezier en hoop dat je idd. nu weer de rust voor je hobbies terug vind.

 

Satbakker

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ik dan even zondigen met een dubbele post, want ik wilde hier al wat schrijven maar dat ging toen niet.

 

Prima geregeld Ron, en ook mooi verwoord. Ik denk wel dat alle leden tevreden met het voorbestaan van de site.

En Ron mocht je een keer in Zuid-Spanje zijn kom dan keer een biertje drinken. En natuurlijk prettige dagen gewenst voor jouw en de familie.

 

@ Media Labs, welkom !!!!

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ron, ik ben al een lange tijd niet erg aktief geweest op dit board. Een van de redenen was dat ik, hoewel met veel respect naar jouw toe, gewoon erg veel moeite had met de in mijn oogen harde rechte lijn die je had uitgestippelt voor sat4all.

 

Zoals je weet ben ik nog van de oude stempel en van de sat4all gebruikersdag. Tegen dat licht en in die tijd kon er veel op het board en was er ruimte om zonder al te veel op je woorden te letten, je zegje te doen. Hierna het gezeur van CanalDigitaal en de Irdeto jongens (waar ik nog iedere dag langs rijdt met de auto/motor) de druk van de commersie, het citeren van tekst van andere sites enz.enz. Vervolgens lukte het mij/ons maar niet om opnieuw een leuke gebruikersdag van de grond te krijgen, wat ik tot op de dag van vandaag nog steeds zeer jammer vindt.

Sat4all was voor mij gewoon niet meer de sat4all waar ik mij zo thuis voelde.

 

Ik hoop dat beslissing om de site weer terug te leggen in de moederschoot de juiste is. De tijd zal het leren. Het siert je in iedergeval dat je niet voor de volle zak geld bent gegaan!

 

Als laatste wil ik je toch nog bedanken voor je toomloze inzet. Als ik zo terug kijk is er enorm met de virtuele modder in jouw richting gegooid. Ik had in iedergeval de stekker er op die mannier al snel uitgetrokken.

 

Wat nog overblijft, en wat mij al die jaren heb afgevraagd; heb ik je nu wel of heb ik je nu niet gezien op de 1e sat4all gebrukersdag? cool

Toch nog met veel respect,

 

 

Janhendrik.

 

Uitgeschoteld door de verhuizing......

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook namens mij bedankt voor deze moedige beslissing,ik vind dat je het netjes hebt gedaan ron,dat voor jou het geld niet primeerde wist ik al,ik vind het prachtig dat je het nog zolang met ons (zeikerds en zageventen) hebt volgehouden ik wens je een verdiende en ontspannende paasvakantie toe,ook voor jou vrouwtje die zeker ook een en ander heeft moeten verdragen,hartelijk bedankt voor jou inzet en oplossing,

groeten en tot ziens op het board,

mijn respect heb je verdiend,

slider

beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook een dubbele posting dan maar want 1 van beide topics zal wel dichtgaan denk ik.

 

Google Earth heeft dus toch gelijk gekregen.

al was het maar omdat Ron het zo goed geregeld heeft

Bedankt voor de prima oplossing en de verstandige beslissing. Per slot van rekening gaat het prive en gezinsleven voor.

Prettige paasdagen alvast.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ron

Zoals een van de mods aanhaalt;

Citaat:
respect voor je ongetwijfelt moeilijke beslissing.

 

Ik hoop dat wij, de leden en moderators je niet teleurstellen.

Maar we doen ons best.

ben ik van dezelfde mening.

Bedankt, dat je dit mooie en grootse forum op een super correcte overgedragen hebt en met respect ook nog aan niet de minste 2.

 

Michel en Ronaldd, alvast welkom als nieuwe beheerders.

 

Nu even afwachten of het huidige moderatie team ook deze positieve draad op kan/wil pakken.

 

Voor de leden, hoop ik dat -met uitzondering van de "azijnpissers"- iedereen de schouders eronder zet om de sfeer weer te herstellen naar het gezellige verleden.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...