Ga naar inhoud


>>>>> Sat4all domeinen en forum te koop <<<<<<


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 159
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ron,

 

Bedankt voor de juiste werking van de site, soms ging het er wel wat hard aan toe met uitsluitingen ten gevolge! Maar een goed beheer is soms een moeilijke daad kunnen verrichten.

 

Ik wens je dan nog een prettige tijd als lid.

 

Aan de nieuwe eigenaars welkom en hopelijk volgen jullie een beetje het zelfde beleid want met ruzie stokers op de site zijn wij ook niet veel, mensen die een inbreng hebben daar in tegen kunnen we goed gebruiken.

 

Homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

de keuze voor Michel lijkt me een prima beslissing. Ik denk dat de toekomst van sat4all hiermee goed verzekerd is.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan alleen maar respect hebben voor deze beslissing. Zoveel €'s laten liggen t.b.v. het forum is byzonder dapper.

Ik ben benieuwd welke complot theorieën bedacht gaan worden op andere fora want ze zijn vaak heel creatief :D .

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie en misschien wel dé beste oplossing!

 

Ronald en Michel proficiat, en Ron bedankt voor alles wat je voor dit forum hebt gedaan!

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, heel professioneel geregeld.

Bedankt voor deze goeie oplossing.

Een hoop Nederlanders & Vlamingen zijn je dankbaar, Ron.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik wil de nieuwe eigenaren nog feliciteren en de laatste bieder die het niet geworden is bedanken voor zijn bod want ook die bieder heeft hart voor sat4all.

 

 

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooi geregeld! Laat dit mooie forum nog lang bestaan.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hulde!

 

Ben blij, zou het niet willen missen, m'n dagelijkse gang langs de threads hier.

 

Gr

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...