Ga naar inhoud


CanalDigitaal met nieuw abonnement goedkoopste HD-aanbieder


Cobus R

Aanbevolen berichten


  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo Dunhans....gisteren nog gekeken naar RTL 5 HD, en na 10 min. kijken ineens het beeld op zwart.Ik dacht eerst aan een storing, maar NED 1,2 en 3 HD deden het wel...toch een vreemd voorgevoel. Gekeken op "mijn canaldigitaal" en je raad het al, het HD only pakket stond niet meer vermeld, en het pakket is weer teruggezet naar: "vrij te ontvangen zenders".

Helaas....wat ik wel vreemd vindt is dat de wijziging niet gecommuniceerd wordt door CD, terwijl ik de "upgrade" brief van het verlengen/uitbreiden van het pakket al thuis heb ontvangen. Er staat alleen niet in wat voor een pakket ik afgesloten heb, anders had ik CD aan het contract kunnen houden.Verder hebben ze geen abonementskosten afgeschreven, anders ga ik dit direkt storneren. Ik ga er verder geen energie meer insteken, want voordat je het weet ben je zo weer 10 min. aan het bellen á 15ct p.m.

Ik denk er misschien nog aan om als instappakket het recreatiepakket te nemen van 21 mrt tot 21 sept.Handig voor op vakantie... de schotel meenemen, de rest van het jaar kijk ik toch alleen naar de digitale kabel. Daarnaast kun je dan als optie het HDTV pakket afnemen. Wat ik nergens kan lezen op de site van CD is;geldt voor het HDTV pakket dezelfde periode van 21 mrt tot 21 sept., of heb je het HDTV pakket het hele jaar door?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat ze je, zonder iets te melden, op zwart zetten. Ik heb ook nog kabel erbij, dus zou het wel mooi vinden om echt alleeen dat HD pakket erbij te nemen. Naar die SD zenders kijk je dan toch nooit meer, dus waarom er dan voor betalen? En dat is een goede vraag: Hallo CDS, ik heb het recreatiepakket en neem de HD optie erbij, heb ik dan het hele jaar door HD beeld????? Wie weet het antwoord? Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SaTJuNK
Origineel bericht van: abrahamsat
Origineel bericht van: SalimRMAF
Sorry, maar dat is toch de standaardtarief? 9.95 voor het basispakket, plus de 5 euro die het HD pakket kost.. Ze geven het alleen een andere naam.

Zoals
je weet lukt het gewoon om voor 5 euro/maand naar de HD zenders te kijken, zonder de basispakket erbij. smirk

Zijn er nog meer mensen die dit kunnen bevestigen? daar ben ik heel benieuwd naar.

Ja ikke dus..
Alleen een HD abo voor euro 5.
Dit staat op "Mijn Canaldigitaal":
U heeft op dit moment
Vrij te ontvangen zenders
HDTV-pakket




Hoe, in vredesnaam heb jij dit voor elkaar gekregen, er wordt dus met 2 maten gemeten. Ik had nl. ook de vrij te ontvangen kanalen, met eredivisie live! er ook nog bij, maar abonneren op alleen het HD pakket, online, kon ik vergeten. Kreeg alleen de melding dat dit pakket pas afgenomen kan worden, met een instappakket. Toen heb ik een mailtje naar de klantenservice gestuurd, waarin ik heb uitgelegd, dat een aantal forumleden, dit pakket wel degelijk heeft, zonder instappakket en of ze dit pakket ook voor mij open wilden zetten, uiteraard tegen betaling natuurlijk, maar ik kreeg een brief van ze, waarin eigenlijk hetzelfde verhaal stond als op het bericht online, alleen, als ik hun mocht geloven, hoefde ik alleen maar het STB pakket te bestellen. Deze is er niet meer sinds begin februari, althans niet meer te bestellen. Dus heb ik nu het basispakket en het HD pakket.

Het is alleen vervelend, te constateren dat anderen het wel voor elkaar krijgen om het HD pakket te abonneren, met alleen de vrij te ontvangen zenders. Daarom mijn vraag, hoe heb jij dit voor elkaar gekregen?

Nu lees ik net, dat bij 'alfredg' het HD pakket op zwart is gegaan en dat hij op 'mijn canal Digitaal' zag, dat hij ook daar keurig is teruggezet naar vrij te ontvangen kanalen, wat hij eerst had, je kunt er dus op rekenen dat ook bij jou eerdaags dit pakket op zwart zal gaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet simpelweg niet alles geloven wat op een forum staat. Wacht maar tot ze de rekening krijgen ;-) Zal vast wel een BasisSmartHD paketje geworden zijn. Voor 14.95 Basis+HD, maar wel met de twee belgen in HD ;-)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Je moet simpelweg niet alles geloven wat op een forum staat. Wacht maar tot ze de rekening krijgen ;-) Zal vast wel een BasisSmartHD paketje geworden zijn. Voor 14.95 Basis+HD, maar wel met de twee belgen in HD ;-)

Lees ik hieruit dat je vind dat ik niet de waarheid schrijf ?

ontopic:

Ik had dus online het HDTV pakket aangevraagd en nadat ik zag dat ook het STP pakket met een jaar was verlengt heb ik een boze mail gestuurd dat dit NIET de bedoeling was. Ik wilde alleen het HD pakket.

Dit was hun reactie via email:

Geachte heer of mevrouw xxxxx,

In antwoord op uw email kunnen wij u het volgende mededelen.

U geeft aan dat u onlangs het HD-tv pakket heeft geactiveerd en dat uw Settopbox-pakket hierdoor ook met een jaar is verlengd.

Uw Settopbox-pakket zal per 31-3-2010 worden beeindigd, u heeft op 28-3-2010 3 dagen voor beeindiging van uw abonnement het HD-tv pakket geactiveerd, als u een pakket toevoegd aan uw huidige abonnement wordt uw abonnement tevens met een jaar verlengd. U heeft binnen 7 dagen gereageerd waardoor wij de einddatum van uw Settopbox-pakket kunnen terugdraaien naar de huidige einddatum, uw Settopbox-pakket zal per 31-3-2010 worden beeindigd.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service

Kijk voor veelgestelde vragen aan de Klantenservice op www.canaldigitaal.nl/vragen
Voor vragen over satellietontvangst en hulp of advies van andere schotelbezitters adviseren wij u te kijken op www.satellietforum.com

Met vriendelijke groet,

Klantenservice CanalDigitaal


Net ook nog ff op Mijn Canaldigitaal gekekenen en daar staat bij smartcard info:

U heeft op dit moment
Vrij te ontvangen zenders
HDTV-pakket

VU Duo4K SE 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dunhans
Jammer dat ze je, zonder iets te melden, op zwart zetten. Ik heb ook nog kabel erbij, dus zou het wel mooi vinden om echt alleeen dat HD pakket erbij te nemen. Naar die SD zenders kijk je dan toch nooit meer, dus waarom er dan voor betalen? En dat is een goede vraag: Hallo CDS, ik heb het recreatiepakket en neem de HD optie erbij, heb ik dan het hele jaar door HD beeld????? Wie weet het antwoord? Groeten Dunhans.


Hallo Dunhans.....Ik heb deze vraag aan de email service van CD voorgelegd...de mail zou z.s.m beantwoordt worden.
Als ik reactie heb gehad van CD, dan laat ik dit nog wel even weten.

gr.v Alfred
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan maken ze toch foutjes bij CDS wat betreft het HD pakket. Dat zou je eigenlijk NU alleen nog maar opnieuw kunnen afsluiten als je minstens het HD pakket hebt. Als je het nog voor 1 maart (of was dat 1 februari?) had aangemeld dan was het wel nog mogelijk. Maar dan voor 9.95 per maand inclusief de thema zenders.

 

 

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alfredg
Origineel bericht van: dunhans
Jammer dat ze je, zonder iets te melden, op zwart zetten. Ik heb ook nog kabel erbij, dus zou het wel mooi vinden om echt alleeen dat HD pakket erbij te nemen. Naar die SD zenders kijk je dan toch nooit meer, dus waarom er dan voor betalen? En dat is een goede vraag: Hallo CDS, ik heb het recreatiepakket en neem de HD optie erbij, heb ik dan het hele jaar door HD beeld????? Wie weet het antwoord? Groeten Dunhans.


Hallo Dunhans.....Ik heb deze vraag aan de email service van CD voorgelegd...de mail zou z.s.m beantwoordt worden.
Als ik reactie heb gehad van CD, dan laat ik dit nog wel even weten.

gr.v Alfred


Hallo Dunhans...ik heb bericht gehad van CD.
Je kunt inderdaad met het recreatiepakket als optie het HDTV pakket afnemen.
Je hebt dan van 21 mrt tot 21 sept:- recreatiepakket+ vrij te ontvangen zenders+HDTV voor 14.95 euro.
De rest van het jaar heb je:- de vrij te ontvangen zenders+HDTV voor 5 euro!
Het nadeel: met het afsluiten via "mijn canal digitaal" is dat je 2x activeringskosten van 3,95 euro betaald...1x voor recreatiepakket en 1x voor HDTV.
Ik heb dit pakket inmiddels geactiveerd en het werkt goed, een duurder abonnement heb ik niet nodig, want ik heb ook nog digitale kabel.
Groeten van Alfred
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
Origineel bericht van: Jeroensky
Er is een website, voor degene die keuze voor CanalDigitaal willen maken

Ze lopen bij vraag 1 al met Britse zenders te koketteren. Tsssss...

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...