Ga naar inhoud


CanalDigitaal met nieuw abonnement goedkoopste HD-aanbieder


Cobus R

Aanbevolen berichten

CanalDigitaal introduceert op 1 mei een nieuwe abonnementsvorm. Met het BasisHD Smartpack duikt de televisieaanbieder met een prijs voor digitale televisie inclusief HDTV onder de prijs van andere HD-aanbieders in Nederland.

Het nieuwe BasisHD smartpack is een uitbreiding op de succesvolle Smartpack formule die de aanbieder nu meer dan een jaar hanteert

 

Bron totaal tv

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Sorry, maar dat is toch de standaardtarief? 9.95 voor het basispakket, plus de 5 euro die het HD pakket kost.. Ze geven het alleen een andere naam.

 

Zoals je weet lukt het gewoon om voor 5 euro/maand naar de HD zenders te kijken, zonder de basispakket erbij. smirk

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SalimRMAF
Sorry, maar dat is toch de standaardtarief? 9.95 voor het basispakket, plus de 5 euro die het HD pakket kost.. Ze geven het alleen een andere naam.

Zoals
je weet lukt het gewoon om voor 5 euro/maand naar de HD zenders te kijken, zonder de basispakket erbij. smirk

Zijn er nog meer mensen die dit kunnen bevestigen? daar ben ik heel benieuwd naar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is uiteraard een standaard tarief... maar voor die 149 Euro krijg je wel de ontvanger + monteur relatief goedkoop...

 

Alleen hebben wij die monteur niet nodig - vaak leren wij die er nog wat bij ;-) Een zonder monteur 50 Euro korting zou ook een goed idee zijn...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor. Eén HD zit in dit geval gewoon in het BasisHD Smartpack zenderpakket. Want dat is namelijk een HD-zender smile

 

De verwachting is dat binnenkort Ketnet/Canvas HD er ook bij gaat komen. En dus heb je dan via een omweg toch de Vlaamse publieke zenders in het basispakket smile

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Zelfs KetNet/Canvas-HD is gespot op de RTL5/7/Veronica/Net5 transponder.... Dus wie weet krijg je voor 14.95 ook de beide belgen in HD erbij...


EDIT : nevermind juist gescand en heb hem gezien smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: abrahamsat
Origineel bericht van: SalimRMAF
Sorry, maar dat is toch de standaardtarief? 9.95 voor het basispakket, plus de 5 euro die het HD pakket kost.. Ze geven het alleen een andere naam.

Zoals
je weet lukt het gewoon om voor 5 euro/maand naar de HD zenders te kijken, zonder de basispakket erbij. smirk

Zijn er nog meer mensen die dit kunnen bevestigen? daar ben ik heel benieuwd naar.

Ja ikke dus..
Alleen een HD abo voor euro 5.
Dit staat op "Mijn Canaldigitaal":
U heeft op dit moment
Vrij te ontvangen zenders
HDTV-pakket


VU Duo4K SE 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Voor de 1e 2 maanden betaal ik in totaal:

 

De 1e maal:

-5 euro Abbo kosten

-30 Euro Overschijvingskosten

-10 euro Activatie

=45 Euro

 

*Omdat CD het bedrag niet kon afschrijven. blush Geldnood:

 

Omschrijving Periode

Open saldo na de laatste nota € 44,90

TVonly 1-5-2010 t/m 31-5-2010 € 5,00

Geweigerde Incasso 7-4-2010 € 44,90

Automatische Incasso 29-3-2010 € -44,90

 

Totaal wordt het voor mij dus 5 euro/maand.

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het net geprobeerd op "Mijn canaldigitaal", ik heb een oranje seca3 smartcard met het gratis NED1/2/3/SD/HD pakket, maar als ik mijn abbo uit wil breiden met alleen het HD pakket van 5 euro, dan komt er als ik verder wil, een bericht dat ik ook minimaal het basispakket MOET nemen van 9.95 per maand. Dus jij hebt geluk gehad, want zo'n HD-abbonement van 5 euro p/m wil ik ook graag hebben SalimRMAF, maar mij lukt het niet.......jammergenoeg. Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik wilde het perse niet via de site doen omdat ik al bang was dat het niet "kon", vandaar dat ik een overschrijvingskaart had ingevuld. Dit kost je wel eenmalig 30 euro, maar dan heb je wel voor 1 maand ALLE zenders. wink Misschien het overwegen waard...

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...