Ga naar inhoud


CanalDigitaal met nieuw abonnement goedkoopste HD-aanbieder


Cobus R

Aanbevolen berichten

Je mag natuurlijk van mij alles vergelijken. Maar sommige dingen zijn niet zo 1 op 1 te vergelijken. Daarom hebben we zoiets als prijs/prestatie verhouding, prijs/waarde enz. Noem het maar op.

 

Krop sla is goedkoper dan biefstuk.

 

Fiat is goedkoper dan Ferrari (beide Italiaans, waarom mag ik dan niet vergelijken?)

 

Jumbo goedkoper dan ***geen-reclame*** of Lidl?

 

Mensen moeten beter kijken hoe die onderzoeken tot stand komen. Als in een onderzoek ***geen-reclame*** of Lidl niet meegenomen worden dan is het toch logisch dat ze niet de goedkoopste winkel zullen zijn.... Om maar wat te noemen.

 

En wat voor artikelen heeft Consumentenbond getest? Alles of maar paar willekeurige artikelen? Je mag wel iets meer kritisch naar onderzoeken kijken en niet alles geloven wat je leest.

 

Ik geloof je dat er meestal naar de eerste 10 zenders wordt gekeken maar tot een bepaald tijdstip. Wat kijken mensen na 00:00 bijvoorbeeld? Naar die sex reclame op RTL en SBS zenders of naar Discovery?

Is kijkgedrag na 00:00 ook in dat onderzoek meegenomen of is er alleem maar gekeken naar welke zenders mensen tussen 18:00 en 20:00 kijken enz...

 

Wat ik tegen jou wil zeggen is dat een onderzoek niet heilig is en vaak een vertekent beeld weergeeft.

 

Je moet alle factoren in een onderzoek meenemen en een weegfactor aan geven.

 

Canal Digitaal = indirect veel meer kanalen FTA waarvoor je dus niet betaald. Dus per zender ben je bij Canal Digitaal goedkoper uit.

 

Wil je Discovery en National Geographic ben je bij Canal Digitaal goedkoper uit.

 

Wil je een hobby erbij dan ben je bij Canal digitaal beter uit.

 

Enz. enz. enz. enz. Verzin het en je bent bij Canal Digitaal beter uit.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Citaat:

wij hebben geen Jumbo in de buurt

Maar Jumbo kun je in een groter gebied in Nederland vinden can CaiWay... En ook CaiWay, de goedkoopste televisie aanbieder van Nederland, wordt duurder. Kijk maar / Google eens naar de gemeente waar ze volledig op glas overgaan en de analoge kabel zelfs in het geheel uitzetten...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Dat is ook een onbegrijpelijke sprong van Caiway. Zoiets kan je de mensen niet aandoen door nu abrupt de coaxkabel en DVB-C uit te schakelen. Met analoge uitschakeling heb ik totaal geen probleem.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat je wel wat geleerd had van je ban.

 

Helaas weer steeds hetzelfde over de caywai.

 

Ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat je een verkoper bent van die caywai.

 

Hou dit topic nu aub schoon

 

Dat caywai verhaal kennen we nu wel.

Zolang die nog geen landelijke dekking heeft kan deze niet worden vergeleken.

Dus zou zeggen ga bij caywai op de stoep staan en eis dat het landelijk verkrijgbaar wordt

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Dat is ook een onbegrijpelijke sprong van Caiway. Zoiets kan je de mensen niet aandoen door nu abrupt de coaxkabel en DVB-C uit te schakelen. Met analoge uitschakeling heb ik totaal geen probleem.


Jij weet het echt allemaal zo goed, he?
Alsof Caiway een filantropische provider is die niet denkt in marktaandelen en winstmarges.
Bijna alle nieuwe producten en bedrijven beginnen eerst met lokkertjes, maar vroeg of laat komt er een rekening achteraan die de investeringen in deze lokkertjes moeten vereffenen. (Zie je ook bij Ziggo.)
Reken maar dat ook Caiway zo'n plan klaar heeft. Kwestie van timing, maar ze zijn er om geld te verdienen, niet om jou een plezier te doen.
De vuistregel "kosten gaan voor de baten" geldt ook hier. En CD past deze vuistregel nu ook met succes toe.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

[offtopic]

Don't feed the troll wink

[/offtopic]

 

Afgelopen weekend heb ik bij mijn moeder even zo'n Astra1/Astra3 LNB geplaatst omdat ze de thema en HDTV zenders niet konden ontvangen en terwijl ze wel een prachtige Azbox Premium HD hebben staan icm een 50" Plasma scherm. Nou, uiteindelijk komt het erop neer dat de kwaliteit ook op een 50" scherm er extreem goed uit ziet :P

 

Ik ben trouwens benieuwd wat HD Test 1 gaat worden. Misschien toch RTL8HD?

 

Mvg,

 

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant gekibbel wink

Wat de goedkoopste aanbieder is, is voor ieder een eigen afweging denk ik. Het hangt er vanaf waar je precies woont, en bovendien WAT jij belangrijk vindt om naar te kijken! Nadeel van een kabelprovider is dat je alleen maar kan kijken wat ze op hun netwerk zetten... voor de een is dat prima, voor de ander onvoldoende. Je kan alleen met de kabelboer vergelijken waarop je ook werkelijk kan aansluiten... anders kan je ook gaan vergelijken met bepaalde Zwitserse kabelnetten, die wel heel erg aantrekkelijke programma's doorgeven voor een redelijke prijs... maar dat zeg ik, en voor mij zou dat wel aantrekkelijk zijn... maar voor een ander kan het er weer helemaal anders uitzien.

 

[off-topic]:

Ik verbaas me er overigens telkens weer over dat mensen blijkbaar graag Discovery, History, NCG en dat soort zenders al dan niet in HD, graag bekijken... ik heb ook al eens mijn best gedaan, en er even naar gekeken (in SD dan)... maar nee, na een half uurtje heb ik het dan wel weer gezien... dus ofwel ligt het helemaal aan mij, en kan ik het gewoon niet waarderen, of kijken mensen naar de HD verianten juist omdat het HD is... ik weet het niet.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sverige
of kijken mensen naar de HD verianten juist omdat het HD is... ik weet het niet.


Nou, daar zit wel wat in. Ik moet toegeven dat ik als voetbal liefhebber soms kies voor een iets minder interessante wedstrijd als deze wel in HD te bekijken valt.

blush
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Maar bij mij ging het niet door, de even vriendelijke medewerkster vertelde me, dat ze dat zo niet mogen afsluiten, al vanaf 30 maart

, er moest persee minimaal een basis abonnement á 9.95 p/m bij!

 

Ik heb nog gesmeekt en gesoebat, maar kreeg ze niet zover cry

Moest met het dure nummer bellen, want heb géén actief abbo op die smartcard, totale gespreksduur: > 20 minuten! sick

Groeten Dunhans.

 

Nou dat is wel heel raar, ik heb 17 April gebeld met CD!.. meten ze daar bij CD met 2 maten of zo?

Als je nou eens "dreigt" met opzeggen, zoudat misschien helpen?

groeten van Alfred

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan 3 dingen doen:

 

-Andere x terugbellen, hopend op een andere persoon.

-Zeggen dat andere mensen het ook al hebben gedaan.

-Dreigen met opzeggen.

 

AUB deze volgorde aanhouden. blush

 

*Hoi, ik wil het HD abbo voor 5 euro in de maand, of anders stop ik mijn abbonement.

#Sorry, dat kan niet.

*Ja maar andere mensen hebben het ook! shocked

#Sorry, dat kan niet.

*Ik bel u een andere keer terug. smile

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dreigen met opzeggen daar heeft zo helpdeskmedewerker echt lak aan.

 

Die zit daar voor het miniumloon en krijgt geen cent meer of minder als je nu wel of geen klant blijft

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dreigen met opzeggen, kan niet, want ik heb het gratis standaard pakket.

Heb ook gezegd, andere mensen hebben het ook zo afgesloten, maar ze ging niet overstag.

Heb geen zin om weer 20 minuten aan een telefoonhoorn van 1,50 per minuut naar muziek te luisteren.

Jammer, helaas, Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...