Ga naar inhoud


[Internet] KPN verhoogt internet snelheden...


Gast wanderer

Aanbevolen berichten

Gast Looking

Hier in Leiden nog niets van de snelheidverhoging te merken. Ik wacht morgen nog even af en als het dan nog niet verhoogt is stap ik over naar Ziggo. Ook een aantal vrienden zullen deze overstap dan gaan maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 163
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: EL PIÑO
Origineel bericht van: Kimble
Van Online heb ik nog geen bericht gehad. (is mijn 2e ADSL lijn ivm belasting met alle pc's hier in huis)


Online heeft niets met KPN te maken en gaat dus voorlopig haar snelheid niet verhogen. Online zit bovendien standaard al op 20 Mbps (als je niet in achtergesteld gebied woont ;)).


Eindelijk, Online is nu ook sneller. Kwam erachter toen na een reset van de Livebox ivm storing met de telefoon er een witte lamp ging branden.

Rest van de club hier ook weer gelukkig smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou hier 8 mb met hetnet moeten hebben aan de zandweg dit zou nu dus een keer 16 mb moeten worden.

Haal hier nooit meer dan 6 mb cry dacht dat het aan de afstand tot de centrale lag (2km)

 

Heb hier nog een speedtouch 510 modem en die staat op:

reserved bandwidth up/down = 960/5312

 

Las ook al ergens dat het nog een adsl1 modem is en niet sneller kan.

Is het nu verstandig om een ander adsl2 modem te kopen om een hogere snelheid te halen ?

 

Han

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Looking

Vandaag rustig afgewacht of de snelheid is verhoogt! Heb naar de helpdesk gebeld en gevraagd wanneer dit dan wel gebeurt! Medewerker zei dit is bij u al gebeurt. Ik vertelde dat ik nog steeds dezelfde snelheid heb als twee jaar geleden. Hij doet nogmaals een "lijnmeting" en zei u heeft een sneldheid van 1012 / 18000 ik zei dat klopt maar dan is er niets veranderd. Waarop de medewerkers vertelde u zit dicht bij de centrale maar uw snelheid kan niet verhoogt worden, u zit al aan het maximale!

 

Ik zei bedankt, dan weet ik genoeg! Ga maar even iets bij Ziggo invullen!

 

Snelheid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in Groningen nog steeds niks te zien van de snelheids verhoging.. ik ben zelfs iets naar beneden gegaan (7,9).

 

Ik denk dat ik binnenkort maar es contact opneem met Ziggo. Hopelijk kunnen hun beiden telefoonnummers die ik heb op de experiabox overnemen, dan ben ik daar heel gauw weg!

 

50 euries voor een 8mb verbinding vind ik toch wel heel slap in deze tijd waar we met de kabel al naar de 50 kunnen!

Topfield 4000 - Aston Dual Cam - 78cm Triax wok

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn er toch nog steeds mee bezig vermoedelijk.

Ik had de hoop al opgegeven hoor.

 

Gisteren merkte ik ineens via dumeter een snelheidsverhoging.

Ik kon normaal uit de nieuwsgroepen met max 445 kb downen.

Gisteren was dat plotseling 700 kb tis wel geen verdubbeling maar ik ben er wel blij mee.

 

Dus heb je nog niks gemerkt,er is nog hoop.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Han Peekel


Ja ik wil ook mee in de vaart der volkeren sick ,zal in eerste instantie de kpn eens bellen of ik van hunnie een nieuwe mag.

Kan er zelf ook wel een kopen liefst met router er in kost de kop ook niet.

Han


Medewerker vond snelheid ook wel heel laag.
Heb zonder problemen nieuw modem met router gekregen snelheid blijft echter 5 mb centrale zou (nog)niet geschikt zijn voor hogere snelheid ???

Bij mijn kpn staat dat ik ADSL Snel Surfen oud heb 8mb dus .
Buren hier halen met 20mb net 12 mb met andere provider.
Telefoon kabel van af dorp naar hier ligt er al vanaf begin 1960 zal ook wel niet zo best meer zijn.

Han




Link naar reactie
Delen op andere sites

Die andere provider is dat dan ook adsl of via kabel?

 

Als het wel adsl is zou je die snelheid ook moeten halen.

 

Sterker nog Ik had hier altijd Telfort 20 mb en haalde 7mb

 

Overgestapt naar KPN via dezelfde adsl lijn maar nu haal ik 17 mb

 

 

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dream7020
Die andere provider is dat dan ook adsl of via kabel?

Als het wel adsl is zou je die snelheid ook moeten halen.



mb



Nee buurt heeft ook adsl kabel ligt hier niet zal de Kpn nog eens bellen waarom ikkie niet naar 16 MB kan zou met een 12 mb in de praktijk al blij zijn , download nog al eens uit nieuwsgroepen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag contact gehad met KPN aangezien ik hier nog steeds niet boven de 8m p/s kom.. sterker nog niemand hier in de regio.

 

Niemand bij KPN snapte hier iets van.. waarom ik ondanks dat alles goed was niet boven de 8 kwam. Ik werd uit eindelijk doorgeschakelt en kreeg het volgende verhaal.

 

Meneer we laten uw abbo mooi op internetplusbellen extra, mocht die snelheidsverhoging er komen dan profiteert u hier van. Maar ik verlaag uw abbo prijs met 15 euro in de maand!

 

Bevestiging van bovenstaande ontvang ik per brief komende week.

 

De beste kwam eigenlijk direkt na de eerste minuut al met dit voorstel op de proppen... dit klinkt mij er een beetje na of dit probleem nu HEEL VEEL speelt en KPN er alles aan doet om z'n klanten te behouden.

 

Ik heb al digitale tv via de kabel... zit nu zwaar te dubben of ik de hele zooi niet es die richting uit moet verhuizen!

Topfield 4000 - Aston Dual Cam - 78cm Triax wok

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die ellende heb ik ook gehad. Ik had 17 mb en werd steeds langzamer totdat ik 10 mb had.

 

Gaf mijn probleem aan en de medewerker zei ook tegen mij dat mijn abb terug gezet kon worden.

 

 

 

 

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Let wel je moet ADSL2 modem hebben

Raad de Thomson 787 van KPN aan blijft 99.999% stabiel

Je modem moet ingetraind worden na reset (niet jouw modem gereset, resetten aan KPN z'n kant!! duurt dus ettelijke dagen. Mijn beloofde 18 Mb nooit gehaald. De argus tester gaf aan dat ik wel 12 Mb zou kunnen halen. N.B. erg dicht op de centrale in deze stad. Er zijn grafiekjes op internet om dit lokaal voor je af te schatten.

 

Als je teveel medegebruikers op de verdeling hebt zakt het ook weer in.

Veel bezochte content ophalen geeft ook weinig.

Dicht bij huis downloaden is niet perse snelste.

 

Om e.e.a. te bewerkstelligen moet je KPN achterna lopen en nogal wat geluk hebben. (Ik ben een jaar met ze bezig geweest en hier wist ook niemand de goede antwoorden, tot ik een goede monteur van een KPN contractor aan huis kreeg)

 

Voor intrainen dat modem 24 uur aan laten staan!!!

Speedtest.net is niet leidend.

 

Kom van 300k down nu soms op 1.200k down, leuk

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...