Ga naar inhoud


[Internet] KPN verhoogt internet snelheden...


Gast wanderer

Aanbevolen berichten


  • Reacties 163
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Alleen jammer dat het starttarief voor bellen binnenkort verhoogd van 5 naar (schrik niet) 10 eurocent. Ronduit BELACHELIJK. Ook stond in de brief dat je kosteloos kon opzeggen.

 

Ik heb inmiddels opgezegd en heb een andere provider.

Ik hoop alleen niet dat dergelijke start tarieven worden overgenomen. Worden ze weer druk in Brussel. Zo'n verhoging slaat werkelijk nergens op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij volgt KPN de andere providers juist. Enige verschil is dat hun verschrikkelijk dure premium abonnement via VDSL2 gaat werken. Dat kunnen de andere DSL-providers nog niet maar de kabelaanbieders zitten natuurlijk al tot 3 keer over die snelheid.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan dat wel?

 

als ze voorheen met een dochter, xs4all voor die het niet weet, hebben vastgesteld dat de lijnsnelheid, wegens oud koper en afstand centrale/hub niet opgewaardeerd kon worden

waarom kan het dan nu bij hen wel?

 

ciao

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
kan dat wel?

als ze voorheen met een dochter, xs4all voor die het niet weet, hebben vastgesteld dat de lijnsnelheid, wegens oud koper en afstand centrale/hub niet opgewaardeerd kon worden
waarom kan het dan nu bij hen wel?

ciao


40mb is alleen mogelijk als je heel kort bij de centrale zit en als de centrale op vdsl wordt geupdate

de rest is gewoon adsl2+

dus voor heeeel veel mensen gaat deze snelheids verhogen ,op een teleur stelling uitlopen


om dat ze vanaf de centrale vdsl uitrollen en niet vanaf de wijkkasten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: reins
Alleen jammer dat het starttarief voor bellen binnenkort verhoogd van 5 naar (schrik niet) 10 eurocent. Ronduit BELACHELIJK. Ook stond in de brief dat je kosteloos kon opzeggen.

Ik heb inmiddels opgezegd en heb een andere provider.
Ik hoop alleen niet dat dergelijke start tarieven worden overgenomen. Worden ze weer druk in Brussel. Zo'n verhoging slaat werkelijk nergens op.


Niet klagen hé, je moet eens in België wonen en internet betalen.
Dat is hier bijna dubbel zo duur al bij jullie!!

Onze snelheid is dan wel hoger, maar er geld nog steeds een download limiet, met uitzondering voor de top abo's. Maar dan moet je al meer dan 60€ per maand neertellen.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wortellica
Das goed nieuws. ik ben uiterst tevreden met kpn heb een paar maanden ziggo gehad ben gauw weer terug gegaan, naar kpn met internetplusbellen.


KPN ontzettend duur nooit nemen veel ellende

Samsung UHD 55" 3D , VU+ 4k solo  VU+ Zero
Samsung led 40"
Bigsat Viosat  , Onkyo TX-NR 515 met 7.1 Jamo boxen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad oppassen met KPN en hun dochters.

Via een achterdeur verhogen ze zo hun tarieven met 50%

 

Zelfs hun dochter xs4all ontkomt er inmiddels niet meer aan

kijk naar het internet bellen en bijvoorbeeld xs4all pack

die zijn vorige week plotseling verhoogd met 50% !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: YUGI
heb nu 10 of 12 mb van kpn haal maar 8.5 mb 1x perdag vliegt de verbinding er uit wat moet ik dan van deze verhoging verwachten.

Dan kan je nu overstappen naar het goedkopere basis-abo terwijl je daar dan maar een halve megabit voor hoeft in te leveren.

Verbinding die eruit vliegt kan verschillende oorzaken hebben, slechte modeminstellingen, slecht modem, slechte kabels, slechte lijn, geen goede ADSL/POTS splitter gebruikt of iets anders..

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wavestrider

Ben ook benieuwd. Zelf heb ik ADSL van Tele2. Zij hebben het altijd over "tot 20Mb", maar ik schommel altijd tussen de 3 en 6 Mb. Je bent toch altijd afhankelijk van de afstand tot de sub-centrale (bij mij zo'n 2050 meter). Maar je weet nooit. Vroeger zouden ze je ooit nooit geloofd hebben als je zou zeggen dat je kunt televisie kijken en snel internetten via de gewone telefoonlijn, dus eigenlijk is er nu al weinig te klagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Puch
Niet klagen hé, je moet eens in België wonen en internet betalen.
Dat is hier bijna dubbel zo duur al bij jullie!!

Onze snelheid is dan wel hoger, maar er geld nog steeds een download limiet, met uitzondering voor de top abo's. Maar dan moet je al meer dan 60€ per maand neertellen.


Snelheid hoger? Sorry hoor, maar ik heb hier een alles-in-1 abonnement van Ziggo voor 66,50 per maand en heb daarmee een downloadsnelheid van 50Mbps die binnenkort wordt verhoogd naar 120Mbps, terwijl ik bij Telenet zie dat het hoogste internetabonnement slechts 25Mbps is en dat je daar bijna evenveel voor internet betaalt als ik doe voor internet, tv (inclusief basis kabelabonnement) en telefonie...

Ik wil je niet in een depressie praten maar de snelheden zijn hier dus ook hoger. wink

Wat betreft internet via ADSL: Dat is van teveel factoren afhankelijk om een goede, stabiele snelheid te leveren.
Te ver van de centrale, slechte kabels, overspraak, you name it. Dat is omdat die oude telefoonkabels nooit bedoelt zijn om signalen in dat frequentiespectrum te gebruiken. VDSL is opnieuw een mooi lapmiddel maar ook alleen bruikbaar als je binnen 1 kilometer (als de kwaliteit van je kabels optimaal is op te rekken tot 1,5 kilometer) van de centrale zit. Anders is je snelheid lager en heb je uitval.

Heeft niks met KPN te maken als je daar last van hebt maar is inherent aan ADSL. Het heeft mij doen beslissen om over te stappen op de kabel voor internet. Wat dat betreft is het een enorme misser (mark my words) van KPN dat ze niet verder gaan met FttC, oftewel glasvezel tot het wijkverdeelkastje maar gewoon VDSL gaan aanbieden totdat ze ergens in 2020 wat geld hebben om echt glasvezel aan te leggen.

Het is too little, too late. KPN verliest deze slag voordat hij überhaupt begonnen is.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...