Ga naar inhoud


[Internet] KPN verhoogt internet snelheden...


Gast wanderer

Aanbevolen berichten


  • Reacties 163
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast hummiesat
Origineel bericht van: arie kanarie

Overigens denk ik dat dit topic niet meer in het "Nieuws" topic thuishoort maar meer gepast is in "Off Topic"

Ik denk eerder in "Breedband Internet"
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook nog steeds 8 Mb planet.!! Maar kpn melde in zijn mail dat wijzigingen in april en mei door gevoerd worden. Dus toch nog maar even ?? wachten ??

Homecast hs 9000 cicd pvr 500gb -Triax 78-4x Lnb twin -2x Diseq -Astra 1-Astra 23-Astra 28-Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig, ik kreeg vandaag een brief van Tele2 waarin stond:

 

bladibladibladibladibladibladiblabla...............

 

"Daarom krijgt u als trouwe klant gratis tot 2x sneller internet, in plaats van 4Mb/s krijgt u voortaan tot 8Mb/s"

 

Nu geloof ik nooit in toeval in dit soort gevallen en toen deze topic gestart werd, verwachtte ik dan ook een zet van Tele2.

 

Ben benieuwd of ze het waarmaken, aangezien ik ook in een klein dorp woon.

Overigens pas per 1 juli a.s.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn ouders ook maar omdat het netwerk bij hun in het dorp van te slechte kwaliteit is ontbinden ze het contract en over drie maanden geen internet meer..

 

alternatief? niemand wil daar nog internet aanbieden behalve kpn.

Kijken CD dus ZIGGO ook geen optie want die willen dat alleen als je ook TV afneemt.

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
tot 8Mb/s


Let Op er staat "TOT", dat kan en mag net zo goed minder zijn, er zijn altijd wel smoezen te bedenken, de afstand van de centrale is te groot, we kunnen de snelheid niet garanderen, heet dat

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Poetsdoekje
Citaat:
tot 8Mb/s


Let Op er staat "TOT", dat kan en mag net zo goed minder zijn, er zijn altijd wel smoezen te bedenken, de afstand van de centrale is te groot, we kunnen de snelheid niet garanderen, heet dat


Dat zijn geen smoezen hoor. Was het maar zo'n feest.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Smurf
Bij mijn ouders ook maar omdat het netwerk bij hun in het dorp van te slechte kwaliteit is ontbinden ze het contract en over drie maanden geen internet meer..

alternatief? niemand wil daar nog internet aanbieden behalve kpn.
Kijken CD dus ZIGGO ook geen optie want die willen dat alleen als je ook TV afneemt.


Alleen KPN zal nooit het geval zijn. Wel alleen KPN-netwerk maar dan zijn er nog voldoende alternatieve providers. Waarschijnlijk is het probleem echter dat dat een klein dorpje erg ver van een centrale is. Dan krijg je het met ADSL nooit goed.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EL PIÑO
Alleen KPN zal nooit het geval zijn. Wel alleen KPN-netwerk maar dan zijn er nog voldoende alternatieve providers. Waarschijnlijk is het probleem echter dat dat een klein dorpje erg ver van een centrale is. Dan krijg je het met ADSL nooit goed.


In ons dorp levert alleen KPN ADSL! Andere providers claimen wel te kunnen leveren maar alle aanvragen worden afgewezen vanwege de grote afstand naar de wijkcentrale. ADSL is niet snel (1.5-4MB) maar wel stabiel ik hoor erg weinig problemen in tegenstelling tot de kabel bij ons. smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sathopper
Origineel bericht van: EL PIÑO
Alleen KPN zal nooit het geval zijn. Wel alleen KPN-netwerk maar dan zijn er nog voldoende alternatieve providers. Waarschijnlijk is het probleem echter dat dat een klein dorpje erg ver van een centrale is. Dan krijg je het met ADSL nooit goed.


In ons dorp levert alleen KPN ADSL! Andere providers claimen wel te kunnen leveren maar alle aanvragen worden afgewezen vanwege de grote afstand naar de wijkcentrale. ADSL is niet snel (1.5-4MB) maar wel stabiel ik hoor erg weinig problemen in tegenstelling tot de kabel bij ons. smile


Hoeveel meter zit je dan van de centrale als ik vragen mag. Ken hier zo een 4-tal providers die 6500 meter pakken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kimble

Hoeveel meter zit je dan van de centrale als ik vragen mag. Ken hier zo een 4-tal providers die 6500 meter pakken.


6.3km het dorp gemiddeld op 5km.
Ik en andere hebben al heel veel geprobeerd om bij een andere providers te komen met als resultaat dat ik uit de database gehaald ben en nu nergens meer een aanvraag kan doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier thuis komt Online en XS4ALL binnen. Online op het "oude" abo op +/- 3Mb en XS4ALL op 6,1 Mb.

 

Buren hebben Tele2 (nog wel oude versatel modem), kennis (van me vrouw) op 6500 meter van centrale zitten op KPN.

 

We zitten op de centrale SKN-Centrum (Stadskanaal Centrum). Dorp hier is een zgn. lintdorp (polderweg) met woningen.

 

XS4ALL heeft een stabiele verbinding, Online wil nog wel eens eruit vliegen (incl. telefoon), dan "orange" modem resetten wachten op de witte lamp en dan na 10 minuten weer online met online.

Krijg bij nieuw abo (lees: verlenging) wel een nieuw modem en de nieuwe snelheid.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou breekt mijn klomp crazy

Ik zag dat newsleecher in eene keer sneller stond te downloaden dan normaal eek.

 

Kijk in mijn modem is mijn download verhoogt van 1500kB/s naar 2056kB/s. Max. haalbaar is 2400kB/s.

 

Ik ben al 2 jaar bezig geweest en reeds al opgegeven om mijn snelheid hoger te krijgen dan 1500 en nu pats boem staat hij op 2056!!! Helaas de upload is nog steeds 256 frown

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjonge jonge zeg, jullie praten allemaal over snelheden die ik hier in duitsland ook wel zou willen hebben. In de stad is dat idd ook wel mogelijk, maar aangezien ik buitenaf woon, is een 3000er DSL het maximum.

 

Mij zou trouwens meer de upload omhoog interesseren, daarom heb ik nu nog een tweede DSL3000 erbij laten schakelen en ben aan het uitvogelen hoe ik de beide DSL leidingen gekoppeld kan krijgen.

 

Dus 6000 down en 1500 up, dat zou een vooruitgang zijn.

 

En nee, ik bedoel geen load-balancing, dat is eenvoudig te realiseren, maar echte BONDING.

 

Wie daar trouwens nog aanvullende info over heeft, ik hoor het graag.

Fantasie is belangrijker als kennis, want kennis is begrensd.

::1x DM 7025,1x DM7000,5xDM500S,C+ abbo, Premiere abbo, Visiosat BigBisat, Astra 1,2,3 en Hotbird, Chess 17/8 multi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...