Ga naar inhoud


Geluidsreductie Ventilator modificatie voor 10cent


ToniMacaroni

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Duolist
Adapter? Gewoon even knippen & plakken. Die derde draad is een tacho, gebruikt de VU (helaas) toch niet.


wat bedoel je met knippen en plakken? Want dat klinkt alsof het fout kan gaan als je verkeerd knipt. Kun je uitleggen hoe je dat doet?

ventilator die ik eerder noemde is de stilste die ik in het goede formaat kan vinden - maarja, die 3pins aansluiting is t knelpunt.

Maar hoe dan ook - een 3 naar 2 pins adapter is eventueel gewoon een optie dus? (als ik niet knippen wil)
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gewoon een stukje draad met de adapter van de oude afhalen en aan de nieuwe knopen. Het ergste wat er kan gebeuren is dat die de verkeerde kant op draait: dan moet je even ompolen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Angeline
Even een korte vraag voordat ik morgen (als hij komt met de post) de nieuwe (hopelijk stille) ventilator ga plaatsen.

moet hij lucht de VU+ in blazen - of eruit zuigen?. Lijkt me toch wel handig om te weten voor ik het ding vastschroef...


Kun je ook wel zien aan de zwarte pijltjes die op de fan zit (omhulsel)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Shape
De fan die er nu in zit, heeft ook pijltjes. Lijkt me logisch dat je de nieuwe fan op dezelfde wijze installeert.... cool
Tuurlijk doe je dat, maar zoals gezegd: als je hem dan verkeerd om aansluit, gaat de lucht alsnog de andere kant op.... laugh

Origineel bericht van: Neptunus
Het is sowieso altijd het geval dat de lucht eruit moet, bij welk apparaat dan ook.
Ook als je erin blaast, gaat de lucht er uit.. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...