Ga naar inhoud


Tips om stank uit de caravan te krijgen ?


hugogertie

Aanbevolen berichten

Ik weet het niet maar volgens mij zit er een luchtje aan dit draadje sick

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De stank wordt voor de stallingsmeester wordt alleen maar erger........... hij krijgt steeds meer klachten...... eek

 

Heeft er zo'n stuk of 50 in die ruimte staan........... sick

 

Deze zaak stinkt gewoon. :D

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als die stallingmeester een klein beetje commerciele feeling heeft dan rekent hij de caravan eigenaars toch een bedrag aan voor het reukje :D Paul van Vliet zou daar wel weg mee weten, dat zijn leuke dingen voor de mens laugh

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij laten tijdens de stalling altijd 2 stukken goed ruikende zeep in de caravan liggen.

Als ik hem dan op haal ruikt het heerlijk binnen.Daar houd je waarschijnlijk de koeien lucht wel mee buiten de deur.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle deuren en ramen open zetten. Dan een uur lang 180 gaan rijden met dat ding... Dat moet volstaan denk ik.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Alle deuren en ramen open zetten. Dan een uur lang 180 gaan rijden met dat ding... Dat moet volstaan denk ik.


Dan is ie ook gelijk lekker opgeruimd binnen!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is wel jaarlijks een Caravan Cleaning Actie.

 

Je begint met het voorzichtig demonteren van het interieur, dan de ramen demonteren, deur openzetten en een stukje gaan rijden.

 

Geheel kosteloos :D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de vele bruikbare tips. Er zitten er ook veel bij met een oplossend vermogen.... sick

 

Ik heb de kussens al uit de caravan gehaald en in onze vergaderruimte van ons bedrijf gelegt. Lekker kunnen de mensen daar ook eens genieten van buiten wonen. :D

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Soulman
Ozongenerator er een nachtje inzettten.

Bij de poetsbedrijven ben je voor 100 euro klaar


Uit ervaring weet ik dat dit de gouden tip is!

De poetsbedrijven hebben een ionisator waar ze de raarste luchtjes mee uit auto's krijgen.

Ik zeg: DOEN !

CU

Lambik

 

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit gaat volgende week gebeuren.

Caravan heeft vrouwlief zaterdag geheel uitgedaan maar mocht niet baten. crazymad

 

Kussens worden gestoom-cleaned en ozongenerator gaat er 24 uur in.

Kosten 160 ballen rekening gaat naar =)

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hugogertie
ozongenerator gaat er 24 uur in.


Heb ooit brand gehag in mijn werkkamer (kopieermachine) en toen hebben ze er idd zo'n geval op diverse plekken gezet. Rook gewoon fris nadien. Zelfs de nicotinegeur was uit het huis volgens de buren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Na de cleaner met ozon generator is de stank helaas weer terug.

De caravan is helemaal leeg en stank zit dus in caravan zelf.

Bij de dealer krijgen wij te horen dat hij waarschijnlijk total los is. crazy maar de verzekering moet dit uitspreken.

Verzekering hoeft niet uit te betalen want het is geen matriaal schade. Aansprakelijk stellen van de stallings meester wordt ook een moeilijk geval. Stallings meester gaat nu voor een groter apparaat zorgen om in de caravan te zetten omtdat ze vermoeden dat die onzon generators voor auto's te klein zijn, maar ik heb mijn twijfels.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...