Ga naar inhoud


Tips om stank uit de caravan te krijgen ?


hugogertie

Aanbevolen berichten

Ja en die hebben weer verweer want ze hebben aan de importeur het goede type nummer doorgegeven in de bestelling. Fabriek en dealer zijn dus niet de oorzaak van dit probleem. Wordt toch lastiger....

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als ik trekhaak koop, afneembaar type A1 en ik haal de auto op, dan ga ik er vanuit dat ie er ook onder zit. Als bij gebruik blijkt dat eea niet overeenkomt met wat ik had besteld is de Dealer verantwoordelijk. Waar hij die trekhaak vandaan heeft zal mij een zorg zijn.

 

Bij een beetje garage staat op de werkplaatsbon om er een trekhaak type A1 onder te monteren. Toen had bij die monteur al een belletje moeten gaan rinkelen.

 

Als de Dealer (al is ie helemaal in de veronderstelling dat hij de juiste heeft besteld (twijfel ik niet aan), maar krijgt een andere dan is de Dealer verplicht dit te controleren.

 

Als koper daarintegen heb jij weer de plicht om het gekochtte incl. montage te controleren. Maar jij kan daar pas natuurlijk achter komen als je hem wilt gebruiken.

 

Als jij een sattuner koopt met een HDD en na een week kom jij er achter dat er geen HDd inzit dan ga je toch ook terug. Kom nou niet met een opmerking dat je onderzoeksplicht hebt. (lees: de sattuner bij de leverancier moet openschroeven om te kijken of er een HDD inzit)

 

Laat de Dealer het probleem maar oplossen. Jij hebt betaald voor een trekhaak type A1 incl. montage en dat blijkt er dus niet onder te zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Optisch zie je er niets aan omdat hij gewoon onder de auto past. Maar wanneer je een caravan met een ASK koppeling er aan hangt zie je dat de ruimte tussen de bumper en disselkoppeling veel te klein is. Met een gewone aanhanger kan je gewoon rijden geen probleem maar die ASK koppeling is wat robuster.

Dus kan ik me voorstellen dat je dit als monteur ook niet zomaar op valt.

Heb wel de Dealer aansprakelijk gesteld.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Ik wist niet dat een verkeerde trekhaak ook kan stinken.
Dit onderwerp gaat toch over tips om stank te verdrijven ...!


Ja maar die staat straks ben ik bang in de verkoop "incl. Boerenlucht", kan dan een slotje op wink


....zal er om hangen hoe die hem aan gaat bieden. Satgerelateerd is een Schotel met LNB en Tuner (met houder caravan )

Nee alle gekheid op een stokje, dit is gewoon balen als een stekker. cry
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Na een reiniging door een speciaal bedrijf uit Overijssel is het gelukt om de stank er voor 95% uit te krijgen. Alleen als je in de horren dicht maakt ruik je kortstondig nog iets.

Wij zijn erg gelukkig dat het is opgelost en de vakantie was ook nog eens perfect. laugh

Trouwens trekhaak is door Audi ook opgelost moest de auto wel enkele dagen voor naar de garage, maar in die tijd hebben wij met het mooie weer van een nieuwe Audi Cabrio met alles erop en eraan kunnen genieten. :D Wordt dus lang sparen.... sick

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

-1 ken je citronella? 1:10 verdunnen, lauw warm, alles afnemen met poetsdoek.

-2 steenmeel water oplossing spuiten dood 99,9% van de schimmels, nadien met gedestileerd water afnemen (handschoenen)

-3 koffiepoeder ... kilootje of vier overal verdelen, nadien stofzuigen

-4 vette molotov brandbom erin... nadien, niet meer te redden :D

 

ciao

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
-1 ken je citronella? 1:10 verdunnen, lauw warm, alles afnemen met poetsdoek.
-2 steenmeel water oplossing spuiten dood 99,9% van de schimmels, nadien met gedestileerd water afnemen (handschoenen)
-3 koffiepoeder ... kilootje of vier overal verdelen, nadien stofzuigen
-4 vette molotov brandbom erin... nadien, niet meer te redden :D

ciao


Wanneer u al deze adviezen wilt uitvoeren zou ik beginnen met punt 4 eek ............ Punt 1 t/m 3 zijn dan overbodig. :D

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...