Ga naar inhoud


[Sat4all] Echostar/Arion forum opgeheven


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Echostar bestaat niet meer en Arion doet niet veel meer.

 

Omdat in dit forum dus vrijwel niets meer gebeurde (2 actieve topics in één maand) is het forum opgeheven en zijn alle topics verplaatst naar Overige receivers.

 

T.z.t. zal er een nieuw forum voor een ander merk/type komen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Michel
Echostar bestaat niet meer en Arion doet niet veel meer.

Omdat in dit forum dus vrijwel niets meer gebeurde (2 actieve topics in één maand) is het forum opgeheven en zijn alle topics verplaatst naar Overige receivers.

T.z.t. zal er een nieuw forum voor een ander merk/type komen.

Mvg,

Michel


het is ook jammer dat de echostar 5020 niet meer bestaat, met de mogelijkheid van vier programma's (beetje afhankelijk van transponder) was ik daar in het verleden zeer blij mee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook een gehad, en de voeding inderdaad een keer voorzien van nieuwe elco's.

 

Maar op dat euvel na, wat veel in China geproduceerde apparaten treft was het een fijne machine.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Echostar bestaat niet meer en Arion doet niet veel meer.

Omdat in dit forum dus vrijwel niets meer gebeurde (2 actieve topics in één maand) is het forum opgeheven en zijn alle topics verplaatst naar Overige receivers.

T.z.t. zal er een nieuw forum voor een ander merk/type komen.

Mvg,

Michel



Nou ik woon in het oosten en kameraden van mij werken bij echostar in almelo en die bestaat nog wel degelijk hoor.
Dat er hier niets meer gebeurd in dat forum heeft niets met het bestaan van het bedrijf te maken.

Gr Cb1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Echostar richt zich niet meer op de consumentenmarkt, daardoor komen er in Nederland geen nieuwe ontvangers op de markt. Gevolg hiervan is natuurlijk meteen dat er weinig meer over geschreven wordt.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat oude glorie vergaat, maar ondanks hd en HD blijf ik voor het aansturen van mijn draaibare schotel nog steeds gebruik maken van mijn good old AD 3000 ip...heb er al de afstandsbediening van versleten en verleden week pas een nieuwe voor gehaald :D dus hij moet nog ff meegaan en heeft me nog nooit in de steek gelaten.

 

Wel de 2500 ip die heb ik snel op deze ingeruild.

 

 

Groetjes.............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Murdock
Echostar richt zich niet meer op de consumentenmarkt, daardoor komen er in Nederland geen nieuwe ontvangers op de markt. Gevolg hiervan is natuurlijk meteen dat er weinig meer over geschreven wordt.


Ok maar dan moet je niet zeggen echostar bestaat niet meer want het bedrijf staat nog in volle glorie.
En wie weet.

Gr Cb1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich jammer dat Echostar geen nieuwe receivers meer in de Europese markt zet... Dat was de reden wat ik nu een ander merk moest kiezen. Ik gebruik nog steeds de Echostar AD 3600 IP.

 

Gelijk even gebruik maken van de posting om even mijn mening te laten horen over het afschaffen van 'merkforums'.

Ik vind het heel erg makkelijk om per merk een forum te hebben... het vergemakkelijkt het zoeken ontzettend. Ik hoor het "beheer" nu al zeggen : ""kijk naar de prefix""... ja, maar je moet dan telkens het "overig" forum aanklikken om te zien of er over 'jouw' merk iets staat geschreven.

Ik weet niet wat de reden is om een forum al dan niet op te heffen... heeft het te maken met modereren?? ik betwijfel het, want als er niets geschreven wordt, hoef je het ook niet te openen... plaats op de server?? Nee, het aantal postings is gelijk, en die ene extra rubriek heeft nauwelijks verschil (in ieder geval niet bij het phpbb-forum wat ik zelf beheer)...

Ik ben dus eigenlijk wel benieuwd wat de drijfveer is om niet voor ieder merk een merkforum te hebben?

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echostar zet nog wel degelijk ontvangers in de Europese markt.

Alleen gaat dit niet via de retail markt maar via providers.

 

Echostar levert ontvangers in Polen bijvoorbeeld aan Polsat. Deze heeft 3.2 miljoen klanten en het meerendeel daarvan zijn Echostar ontvangers.

 

Ook zegt men dat de nieuwe kabel ontvanger van Unity Media in Duitsland (UPC) van Echostar is. --> http://www.digitalfernsehen.de/news/news_906530.html

 

En ze hebben aangekondigd terug te willen keren in de retail markt. Hoe en waar is nog onduidelijk. Ze hebben in Amerika een hele gave nieuwe ontvanger op de markt gebracht, de 922 Slingloaded. Deze schijnt geschikt te zijn voor zowel satelliet als kabel en er zijn allemaal apps voor te downloaden. Iphone en android idee dus maar dan in de stb.

 

Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Citaat:
Ik ben dus eigenlijk wel benieuwd wat de drijfveer is om niet voor ieder merk een merkforum te hebben?

 

Omdat niemand er op zit te wachten om 8 x aan je muiswieltje te moeten draaien om van boven naar onder te scrollen of omgekeerd.

 

Een forum waar maar 1 of 2 nieuwe berichten per maand worden geplaatst, heeft (vrijwel) niemand wat aan.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Er bestaat nog iets als een tree: aanklikken/keuzemenu.

Het scrollen blijft beperkt: je hebt evenveel ontvangers als nu, maar onder "Andere Ontvangers" heb je een keuzemenu.

 

Je blijk natuurlijk evenveel ruimte in beslag nemen als daarvoor, alleen dat Echostar/Arion op een andere plaats staat.

 

M.v.g.

 

Eddy Vl

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...